Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iancucezar: multumesc de aprecieri, parerea mea sincera este ca loganul indiferent de motorizare, este o masina buna...sunt dispus la un dialog civilizat si pertinent, dar in fata discutiilor de dragul discutiei, si argumentelor nedocumentate, nu pot raspunde decat ca atare

    Razzvan: buna intrebare?...de ce nu ai intrebat asa de la inceput?...mai trimis dupa algocalmin
    Last edited by felixb; 8 March 2008, 23:23.
    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

    Comment


    • Salutare... Sincer nu imi vine sa cred cum ganditi... mai ales cei cu 1.4mpi. Nu stiu cati dintre voi v-ati luat la intrecere cu un dci 65 CP. Eu sincer am facut-o de multe ori. Pot zice ca am facut linii repetate cu 4 loganuri 1.6 mpi dupa ce mi-am scos catalizatorul, mi-am pus intercoler si mi-am facut evacuarea...fara soft si turbina modificata. La 1.6 am castigat strans.. la 1.4 nici nu a contat... si iar ce imi pare rau e ca voi in loc sa il incurajati pe felixb sunteti impotriva lui... dar cati dintre voi cei care, sa zic asa "nu-l credeti" v-ati plimbat cu masina lui...!? Eu totusi zic ca inainte de-a posta ceva trebuie sa fi sigur pe ce zici... omul are si test dyno... ce ar avea el de castigat din toata treaba asta? Ar tine lauda pt el ?? Si cand ar veni vorba si l-ar face un 1.6 ar pleca capul?? EU SINCER NU PREA CRED. Si eu am pornit de la aceasi configuratie si vreau sa ajung mai sus decat acum, (90-95 CP) undeva la performanta lui sa zic... si eu personal va promit ca voi face cate filmulete vreti voi pt a va putea da seama de ce se poate scoate dintr-un motor turbo-diesel. O seara placuta va doresc!!!

      Comment


      • Ce se poate scoate ?... omule noi vorbim de masini stock in general .

        Si ce se poate scoate dintr'un diesel turbo ? .. remapare ( cea mai ieftina si eficienta)... si gata s'a terminat povestea.

        Comment


        • Originally posted by Bibi View Post
          ...Pot zice ca am facut linii repetate cu 4 loganuri 1.6 mpi dupa ce mi-am scos catalizatorul, mi-am pus intercoler si mi-am facut evacuarea...fara soft si turbina modificata. La 1.6 am castigat strans.. la 1.4 nici nu a contat...
          in mod normal, nu as fi comentat aici, dar m-am simtit dator
          mai lasa-ma cu liniutele cu 1.6mpi, ca ma faci sa mor dracului de ras...am facut 1.5dci remapat la 85CP schimband la max 5000rpm si tu vii si-mi zici ca din evacuare ai facut 1.6-le... tu cu evacuarea si fara catalizator, cu intercooler, ai castigat maxim 5-6 cai. pana la 86 mai e cale lunga si numai o resoftare te aduce in zona celor 85-90 de cai visati.
          sunt de acord ca la depasiri (reprize 80-120) te arunci mai bine decat un benzinar, dar cel putin cu 1.6-le, dupa 120km/h, vine peste tine de te ia pe sus. pt ca ai cutia mai lunga si la peste 3500 rpm ai cuplul ala mult laudat in cadere libera, spre o valoare mai mica decat a benzinarului. zi-mi cat iti ia sa ajungi de la 120 la 160? Sa reformulez: prinzi 160?

          masina lui felix e altceva, nu mai e loganul stock care ar fi trebuit sa fie baza discutiei de fata. tot o tineti cu diselul: repet, aveti turbina care face treaba si gata! Benzinarele n-au, cel putin loganul. ia-te frate cu dci-ul cu un benzinar turbo si-o sa vezi ce fain arata din spate ala cu benzinarul...

          decat sa incerci sa vezi ce se scoate dintr-un turbodiesel, mai bine te-ai uita ce se scoate deja dintr-un benzinar turbo: 1600cmc, 175CP, 6.9% consum mediu. 1400cmc turbo+compresor, 175CP, 6.8% consum mediu.
          daca nu stii la ce motoare ma refer, primul e facut de bmw, al doi-lea de vw.
          pe cand un diesel de 175 de cai dintr-un motor de 1.5?

          era sa uit ce-i mai important: daca mai vad expresii de genul "mergi si ia-ti medicamentele", "esti frustrat", "ai luat-o razna", "aberezi" sau jigniri sub alte forme, o sa consider ca nu sunteti in stare sa vorbiti civilizat (nu conteaza cine incepe scandalul), topicul se va inchide temporar si va luati toti warn-uri de la primul pana la ultimul care mai jigneste! unii deja si-au luat "premiul"...chiar nu puteti sa va abtineti?
          Last edited by Seba; 9 March 2008, 03:55.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • @csebalyn; corect pana la un punct.Intradevar discutia trebuia purtata Diesel vs Benzinar, unde clar benzina este peste diesel. Acum 2 zile cand am postat prima data threadu se numea turbo-dieselar vs benzina, din cauza asta am postat, turbo-dieselar clar peste benzina(chiar si la noxe) la motoare cu puterii aproximativ egale, echipand masini cu greutati aproximativ egale...aici a facut referire Bibi, si am tendinta sa il cred, ca a facut la liniuta 1,6(are turbina cu debit mai mare decat a mea, si mai mult de 85 de cai) , doar la liniuta a spus...nu la 120-160 cum ai spus tu, ca il face 1,6(si aici e de discutat). Daca vorbim de turbo-benzinar vs turbo-dieselar e cu totul altceva(alte preturi...etc), si la momentul acesta nu prea cunosc si nu pot argumenta...atat am remarcat ca ti-ai ales niste bijuterii de motoare ca exemplu pe fondul discutiei despre marele motor 1,5 dci stock sau remapat de la renault
            Last edited by felixb; 9 March 2008, 09:40.
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • Csebalyn, dci-ul de 65 de cai, deci nu mai zic de ala de 70 si ala de 85, merge cu 160km/ora fara probleme, si cu 5 oameni MARI in masina, deci cred ca tu nu ai mers cu un dci sa vezi ce poate (sorry daca te-am jignit, dar sa zici ca dci-ul nu merge cu 160, nu are baza). benzinarul de 1.4 merge cu 400 de kg cu 160 la ora? (va intreb, pt ca nu stiu, insa nu prea as crede, dar sa zica cineva care stie).
              apoi, de ce te iei de turbina de la dci? E parte componenta din masina/motor, si gata. ca dci-ul daca nu ar avea turbina nu stiu ce ar face... si 1.4 daca ar fi pe carburator nu stiu cum ar merge, deci nu cred ca are rost sa discutam asta.
              apropo, aseara m-am luat cu un logan, plecat de la semafor. nu stiam ce motorizare e, dar am zis totusi sa vad ce se intampla. si l-am luat. era stransa confruntarea (adica eram cu 1/2 de masina in fata, si eram si un pic in rampa). cand am vazut ca il fac, am incetinit sa vad ce e! Era un 1.4!
              legat de zgomotul de tractoras, vorba lui tavi; ai mers cu dci, intr-a 4-a, a 5-a, adica la viteze mai mari, si la turatii de 2500-3000? Ce zgomot se aude? Cred ca e mai mic zgomotul decat la un benzinar care e la 4-5000 de ture! testat de mine!
              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

              Comment


              • Zgomotul de benzinar te unge pe suflet ... pe cand ala de diesel ...

                Comment


                • Cu chiar 400 nu stiu, ma gandesc ca merge, cu 4 pers+bagaje ~350 kg merge si 1.4. cu 160 (pe ceas!). In principiu la viteze de astea ''supersonice'' e bine de mers mai incet - nu promovam viteza.

                  Comment


                  • El se referea ca daca pui la benzina turbo scoti mai multi cai si cuplu mai mare decat la diesel , normal ca dci-u fara turbo ar fi tractor ( nu ca nu ar fi ) , si nu inteleg chestia cu carburatoru' , ce logica are asta ?
                    Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                    Comment


                    • Probabil ca pe carburator ar fi fost mai nervoasa (sigur) dar nu mai vedeai nici o norma euro.
                      Zgomotu' la dci nu-i mare , e si normal, e mai bine insonorizat compartimentul motor fata de benzinar. Si pe mine ma bate gandu (dar n-am nici bani nici timp) sa-mi pun la capota si cum puii mei se zice (despartire motor-habitaclu interior) insonorinzant. Atunci parol ca e mai silentios ca un diesel

                      Comment


                      • Felixb:"...atat am remarcat ca ti-ai ales niste bijuterii de motoare ca exemplu pe fondul discutiei despre marele motor 1,5 dci stock sau remapat de la renault"
                        astea le-am ales ca au cilindree mai apropiata de 1.5 si au fost primele care mi-au venit in minte@huzzy: cat are dci65 viteza maxima declarata? am mers cu el si dupa 120-130 am avut senzatia ca ii mai trebuie doua zile sa ajunga la 140. sa nu crezi ca la benzinar ii trebuie mai putin de-o zi dupa site-ul dacia, 1.4 are max 162, 1.6 are 175, 1.6_16v are 183, dci70 are 157 (deci dci65 sigur are mai putin), iar dci85 are 167. eu am mers cu 5 persoane in masina anul trecut in vara, clima pornita, bagaje full si 150 luam in mod constant pe drumuri bune; pe A2, masina full d ebagaje, dar numai 2 persoane in masina, am ajuns la 185 pe ceas, deci cam acei 175 declarati de dacia.
                        ca sa fie clar, a nu stiu cata oara zic: turbina da 35% din puterea unui motor. ti-ai pus vreodata intrebarea de ce un motor de 1.9 diesel aspirat are tot 65 de cai, cat avea primul dci de pe logan? ala de 1.9 n-avea turbina. acum, e clar? faptul ca turbina e o componenta a motorului nu-l scuteste pe motor sa fie comparat cu unul cu aceeasi tehnologie (supraalimentare), deci un benzinar turbo. da-ti turbina jos si atunci vorbim de tehnologii iedntice la motoare si vedem daca te mai tine vreo comparatie
                        asta e, aveti un avantaj clar si totusi cu 35% putere in plus nu depasiti cu 35% performantele unui benzinar. de aia zic ca dieselul e sub benzinar, turbodieselul e peste benzinar sau egal, dar clar sub benzinarul turbo. asta e ierarhia, fara suparare. ma refer la performante dinamice, nu la consum, unde sunteti avantajati din nou de acea turbina si de faptul ca motorina nu-i sensibila la raportul aer/combustibil, cum e benzina si prin urmare la motoarele benzinare daca bagi mult aer implicit trebuie si mai multa benzina; plus turatii mai mari la benzina, de aici consumul mai mare.
                        Last edited by Seba; 9 March 2008, 22:58.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian___28
                          Pai e mai tare al tau ca are multi steroizi. La unu stock...s-a spus ce si cum, nu vreau sa reproduc ce au spus si altii.
                          gresit, intotdeauna compara motorizari(turbo-diesel vs benzinar), de valori aproximativ egale, care echipeaza masini cu greutati aproximativ egale...se numeste tuning daca nu stiai

                          @iancucezar; CORECT
                          Last edited by felixb; 10 March 2008, 10:39.
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • E deja poimiine
                            pina intre timp am mai gasit ceva interesant

                            Motorina dăunează grav sănătăţii
                            Inhalarea gazelor de eşapament emise de vehiculele cu motoare diesel, chiar şi pentru o scurtă perioadă de timp, provoacă stres cerebral, potrivit unui studiu publicat în revista britanică Particle and Fibre Toxicology şi preluat de AFP.

                            La studiul, coordonat de profesorul Paul Borm, de la Universitatea Zuyd din Olanda, au participat 10 voluntari. O parte dintre aceştia au fost închişi într-o cameră unde au respirat vapori emanaţi de un motor diesel, ceilalţi au respirat, într-o altă cameră, aer proaspăt.

                            Pe timpul experimentului şi încă o oră după încheierea acestuia, voluntarii au fost legaţi la un aparat care înregistra semnalele creierului.
                            Persoanele care au respirat vapori emişi de un motor diesel au manifestat un stres cerebral după doar 30 de minute de expunere. Stresul cerebral a continuat şi timp de o oră după încheierea experimentului.

                            Studii precedente au stabilit deja că nanoparticulele din aceşti vapori pot pătrunde până în creier. Însă este pentru prima dată când cercetătorii au demonstrat impactul inhalării acestui tip de vapori asupra creierului.

                            Potrivit specialiştilor, este vorba de stresul oxidativ provocat de depunerea particulelor pe ţesuturi, fenomen similar celui remarcat la pacienţii cu Alzheimer sau Parkinson.

                            Concentraţia vaporilor utilizaţi în acest experiment a fost cea mai mare care se poate întâlni în mediul înconjurător sau la slujbă, au spus cercetătorii.
                            50% din maşinile utilizate în Europa au motoare diesel. În ultimii anii, în România a crescut apetitul conducătorilor auto pentru maşinile cu motoare diesel, numărul acestora ajungând la o o treime din cele existente pe piaţă
                            Însă, toate noile modele diesel vor avea nevoie de un filtru de particule începând cu jumătatea lui 2009, conform unei decizii a UE pentru reducerea emisiilor poluante pe teritoriul uniunii (norma europeană Euro 5).

                            sursa
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • O fi ca benzinarele sunt sanatoase
                              apropo, unii mai si muncesc pe unde sunt angajati, au audit-uri sau masini in break-down, nu au timp de forum 24 din 24, ca altii...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google