Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diesel vs Benzina

    Nu inteleg dece tot spune lumea ca "dieselul e zgomotos" ..poate lumea uita ca suntem in anul de gratie 2007, iar dieselul nu mai este ce era la inceput....este adevarat ca face ceva mai multa galagie decat un motor pe benzina...dar am vazut multi "baieti de baieti" care isi sparg tobele pentru a avea un "zgomot mai cool" ......poate devin obositor dar mie imi place dieselul ...si asta nu doar din cauza consumului....fiabilitatea motorului imi pare mai buna decat la benzina, cuplu mult mai mare la puteri (turatii) mici....si chiar si zgomotul este deosebit de placut...nu strident ca la benzina....dar gusturile nu se discuta

    AM uitat ...ca o idee...astazi am stat de vb cu cineva langa masina (motorul pornit...) mai tare se aude zgomotul de la directie decat motorul
    Last edited by 1.5 DCI; 2 May 2007, 08:52.

  • #2
    Originally posted by Danyutz
    eu zic sa trageti o intrecere ... sa vedeti care are dreptate 1.5dci vs 1.6mpi
    eu am 1.6 mpi...cine se baga cu diesel-ul la o liniuta?
    astept la eveniment pe toti cei care sunt " diesel rules" sau "benzina rules"
    asa macar punem capat oricaror polemici pe aceasta tema.
    Last edited by 1.5 DCI; 2 May 2007, 08:52.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #3
      eu m-am luat intr-o noapte cu un a4 de 131 cp diesel...pe linie dreapta...l-am tinut in spatele meu 2a si a 3a...am plecat din a 2a m-a luat pe curba ca aveam o masina pe jumate din banda mea si ca sa trec trebuia sa ma bag pe partea lui...si el tocmai venea lansat din spate...ceva mai tare ca mine
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        pana la urma am dat-o in diesel vs benzina... era de asteptat de altfel... continuam discutiile aici.


        Originally posted by marian630ro
        .... fiabilitatea motorului imi pare mai buna decat la benzina....
        aici eu tin sa te contrazic un pic. diesel-urile de astazi sunt mai avansate tehnologic decat benzinarele. si din asta, parerea mea e ca fiabilitatea e mai scazuta decat la benzina. sau poate fiabilitatea e tot pe acolo tinand cont ca diesel-urile fac multi mai multi km decat benzinarele dar in momentul in care pica un diesel te costa mult mai mult sa il repari decat te-ar costa in cazul unui benzinar. plus ca un diesel, in special cel pe tehnologie common rail, este mult mai pretentios la calitatea combustibilului.
        si toate astea pentru a transforma diesel-ul puturos care mergea cu orice motorina de pe vremea parintilor nostri intr-un diesel puternic, economic si cat mai silentios.
        Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
        10.000 km - 22.01.2007

        Comment


        • #5
          esti in avantaj cu un diesel daca faci multi km/an de la 20.000 km ...
          eu am facut vreo 7400
          http://www.danasoft.com/sig/ovidiucionca.jpg

          Comment


          • #6
            e bun dieselul daca ai o familie este excelent,si la oras e super bune economic la drum extra urban la fel este super consumul,eu merg pe idea de ce sa consum 9L in oras cand pot sa consum numai 6L sau la drum in afara orasului 4,5L.

            Comment


            • #7
              Diesel vs 1.4 MPI

              Sunt de aceeasi parere. De ce sa am un consum exorbitant cu un motor pe benzina cand pot sa consum mult mai putin cu un diesel. Pot sa va spun ca cu diesalache al meu n-am ce face cu un 1.4. E testat. Trec fluierand pe langa 1.4, dealtfel si la demaraj e mult mai bun ca un 1.4.

              Ambition 1.5 DCI

              Comment


              • #8
                cu dieselul ai consum mai mic dar un diesel costa mai mult decat un benzinar de cilindree apropiata. din diverse calcule reiese ca un diesel e mai rentabil decat un benzinar daca faci 15.000 - 20.000 km/an si pastrezi masina vreo 4-5 ani.
                dincolo de aceste calcule unora le place sa conduca un diesel altora un benzinar ....
                Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
                10.000 km - 22.01.2007

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Kronos
                  Sunt de aceeasi parere. De ce sa am un consum exorbitant cu un motor pe benzina cand pot sa consum mult mai putin cu un diesel. Pot sa va spun ca cu diesalache al meu n-am ce face cu un 1.4. E testat. Trec fluierand pe langa 1.4, dealtfel si la demaraj e mult mai bun ca un 1.4.

                  Ambition 1.5 DCI
                  Uite-te la "intalnire in Timisoara" la unul din ultimele filmulete sa vezi daca se poate trece "fluierand" pe langa un 1.4 cu un dCi. Si sa stii ca dCi-ul respectiv are si powerbox (adica are undeva pe la 80 CP). Oricum nimeni nu poate contesta diferenta de consum intre benzina si diesel. Depinde cel mai mult de preferintele fiecaruia si nu in ultimul rand de stilul de condus
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Chiar asa?

                    Cand am luat masina am facut un riguros calcul economic, de amortizare a "investitiei". Am deja 13000 Km in 6 luni si fac undeva la 25000 pe an. Si oricum masina n-am de gand s-o tin mai mult de 4-5 ani.
                    Cat despre DCI vs MPI, eu ma refeream la motorul standard fara imbunatatiri. Si iti spun sigur ca nu mi-a stat nici un benzinar de 1.4 in fata pana acum. Fiecare cu parerea lui. Si daca credeti ca un DCI nu scoate fum din cauciucuri eu nu va oblig sa ma credeti.

                    Comment


                    • #11
                      Vrei sa spui ca motorul dCi fara imbunatatiri trage mai bine decat cel cu imbunatatiri? Eu am zis in post-ul trecut ca dCi-ul avea powerbox si benzinarul de 1.4 nu are nimic in plus si totusi a fost la limita (scor 1-1). Depinde de fiecare sofer, dar oricum nu poti sa-i dai fum cu usurinta la 1.4. In orice caz, dupa cum am mai spus, argumentul principal al dieselului (consumul) este foarte solid si in plus este si foarte placut de condus la drum lung (am condus si eu dCi)
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        in fond cu masina te deplasezi...cu cat te deplasezi mai ieftin din punctul A in B sa zicem cu atat e mai rentabil,ce imi trebuie super demaraj parca as face curse zilnic cu ea,singurul avantaj pentru mine un motor mai puternic imi place sa am doar in cazul unor depasiri in extra urban in rest nu imi trebuie benzina.

                        Comment


                        • #13
                          Vorbeste din propria ta experienta

                          De ce nu vorbesti din propria ta experienta! Cand iti spun ca un benzinar amarat de 1.4 nu sta in fata unui DCI! Nu o spun ca am un DCI ci pur si simplu ca il conduc. Tu spui ca un 1.4 vai mama lui face un DCI cu cip? Sa fim seriosi.

                          Comment


                          • #14
                            Fara cuvinte

                            Eu unu nu mi-as lua benzina si in nici un caz un 1.4. Consider ca acel motor e fortat mult prea mult si la consum sta la fel de prost. Nu a-ti observat ca in fisele tehnice un 1.4 consuma la fel ca un 1.6 16v, poate chiar mai mult?
                            Sincer cand am luat masina, un AMBITION DCI, puteam sa iau la fel de bine Prestige-ul. Dar tinand cont de kilometrii care-i fac zilnic, anual am optat pentru DCI.
                            Sa fim sinceri, in general un om isi doreste de la o masina in ziua de azi sa consume putin, sa fie fiabila si cat de cat sa aiba zvac. Consider ca pentru mine un DCI e de ajuns din toate punctele:
                            1. consum
                            2. demaraj raportat la nivelul clasei sale
                            3. confort
                            4. etc.

                            Comment


                            • #15
                              subscriu si eu la ce ai zis ai dreptate,motorul de 1.4 trage greu de tot mai ales daca ai pus sa zicem 100Kg in portbagaj si mai ai si vreo doua persoane in masina deja se simte ca trage mai greu.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google