Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Kronos
    De ce nu vorbesti din propria ta experienta! Cand iti spun ca un benzinar amarat de 1.4 nu sta in fata unui DCI! Nu o spun ca am un DCI ci pur si simplu ca il conduc. Tu spui ca un 1.4 vai mama lui face un DCI cu cip? Sa fim seriosi.
    Nu spun ca un "1.4 vai mama lui" face un dCi CU CIP, ci spun ca este cam la egalitate. In schimb un "1.4 vai mama lui" SIGUR da fum la dCi simplu. Am umblat destul atat cu 1.4 cat si cu dCi cat sa-mi dau seama
    sigpic

    Comment


    • #17
      interesant ca se dezbate aprins care cui da cu fumu' in nas dar nu face nimeni referire la datele tehnice comunicate de producator pentru 1.4 mpi si 1.5 dci ... la testele pentru reprize, etc

      rog sa va abtineti sa postati ca dati fum cu 1.4 la 1.5 si invers. posturile vor fi sterse
      Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
      10.000 km - 22.01.2007

      Comment


      • #18
        http://www.dacia.ro/logan/date-tehnice

        Multumit?
        sigpic

        Comment


        • #19
          tinand cont de ce scrie acolo si eliminand soferul din ecuatie mai are rost discutia cine cui ii da fum la nas????
          in conditiile in care sunt realizate datele prezentate de dacia e clar ca 1.4 e o idee mai rapid decat 1.5 dci.

          insa in anumite situatii particulare cuplul lui 1.5 dci face diferenta.
          Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
          10.000 km - 22.01.2007

          Comment


          • #20
            eu merg pe principiul ca aceeasi masina incarcata sa zicem 4 persoane inauntru intro depasire sau la deal undeva dci-ul il face pe 1.4 benzinar.

            Comment


            • #21
              La aceasi viteza si in aceasi treapta de viteza TOT TIMPUL dCi va trage mai tare ca 1.4 benzina si in unele cazuri chiar si decat 1.6. Eu vorbeam de performantele MAXIME pt fiecare masina in parte. De exemplu, chiar si la un deal sau intr-o depasire la o viteza de 70 km/h cu dCi poti sa te infigi cu a cincea si cu 1.4 nu. Dar la 1.4 poti sa schimbi a treia si te duci pana la 100km/h destul de repede pe cand la diesel nu prea. Deci pentru un condus agresiv, 1.4 este ok pt ca un diesel nu rezista prea mult timp la asa "tratament".
              sigpic

              Comment


              • #22
                Vorbim de "performante MAXIME"? Dar chiar vorbind de performantele maxime ale celor doua motoare, pentru 2 sec in minus pentru 100 de Km la ora si pentru 4 km la ora in minus la viteza vaxima din CT, eu unul tot pentru diesalache optez. Si ti-am mai zis de ce, pentru cuplu, consum, etc. Si daca esti cu 1.4 "out of city" si vezi flashuri in spate, trage pe dreapta, vine un DCI din spate.

                Comment


                • #23
                  Dieselarele in panta sunt pericol,nu le sta in cale nimic.Alt cuplu alta mancare de peste.Vorbesc la general nu m-am referit strict la Logan DCI.
                  Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                  Comment


                  • #24
                    @Christnacht: tu vrei sa spui ca in panta Prestige-ul tau nu poate sta in calea unui dCi? Sau tu vorbeai si de dieseluri mai puternice? De exemplu nici eu nu pot sta in calea unui TDI de 130 CP sau peste, dar orice motor pana in 110-115 CP nu imi pune probleme
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      La panta benzinarul cam face un Dci, treaba vazuta de mine.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        face pe dreq..ia incearca sa urci tu o panta cu DCI in a 3a..si incearca sa urci cu benzinarul in a3a...sa vezi cine cere sa ii dai inferioara?
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Sal Mareom.Vorbeam de dieseluri mai puternice.Nu stiu ce sa zic cu DCI-ul Loganului,nu am nimerit niciunu in panta ca sa ma joc cu el
                          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Cristi_Xp
                            face pe dreq..ia incearca sa urci tu o panta cu DCI in a 3a..si incearca sa urci cu benzinarul in a3a...sa vezi cine cere sa ii dai inferioara?
                            Pai eu ziceam de plecarea de pe loc din panta, pana pe la 50-60 castiga benzinarul.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Cristi_Xp
                              face pe dreq..ia incearca sa urci tu o panta cu DCI in a 3a..si incearca sa urci cu benzinarul in a3a...sa vezi cine cere sa ii dai inferioara?
                              Din moment ce turatia max. pt diesel e la 4500 si la benzina 6200 e clar ca benzinarul cere inferioara mai repede. Dar asta nu inseamna ca nu poti urca panta mai repede ca un dCi. Problema este ca majoritatea se sperie cand vad acul de la turometru ca urca prea mult si ii dau treapta superioara mai repede
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                cel putin cei care prefera diesel-urile se pot lauda ca anul acesta cursa de 24h de la Le Mans a avut pe primele doua locuri diesel-uri:Audi si Peugeot.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google