deci voi vreti sa ziceti ca un dci pleaca la fel de bine la demaraj ca un benzinar...pai atunci unde e diferenta aia de 2 secunde intre benzinar si dci(13 sec vs.15 sec)?
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pai tocmai aia e, asta ziceam si eu, ceva s-a intamplat, ori un sofer nu a schimbat bine, ori dci-ul a plecat inainte, oricum nu e in regula.
Comment
-
la uzina nu conteaza daca cedeaza de exemplu un motor.acolo la testare cand vor sa vada performantele trag de ele pana intrerupe.si se fak o gramada de ture si incercari.nici unul dintre noi nu va scoate vreodata timpul dat de uzina sau doar unii poate care sau acomodat si chiar vor sa se cronometreze.
dar sunt reviste de specialitate care incearca cu piloti si cam intotdeauna iese timpul dat de uzina.
daca uzina spune 13 si dieselul in 15 suntem offtopic toti nu mai are rost sa zicem ca y a facut pe x si x skimba la 1000 sau y la 7000.Last edited by suru; 28 August 2007, 20:10.
Comment
-
pana acu ceva timp nu vroiam sa aud de diesel dar mi-am schimbat parerea foarte de curand. Cel mai important motiv a fost cuplul mult mai mare la cele pe diesel , iar a 2-lea a fost pretzul pentru 100 km facuti in orash , si ies la jumate pe diesel.
Comment
-
da,dar dai 1000-1500 euro mai mult inainte..pe care ii recuperezi in 2-3 ani,depinde cat mergi cu masina...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
atata timp cat nu eu platesc masina .. ci doar carburantul e mult mai convenabil
Comment
-
Go Go Go
..eu prefer disel.... e mai fiabil motorul ..economie de bani din buzunar fata de benzinar ..la alimentari ....cat despre cei cu 1.6MPI stati sa fac si eu rodajul la motorul de 85de cai sa-i fac o remapare si sa-i pun o toba sport si facem cate liniute vreti....
Comment
-
Jonivip pai eu zic ca-i faci si fara remapare/toba sport , uita-te si tu ce cuplu are cel diesel si la ce turatie il dezvolta fata de 1.6 8V mpi .. eu zic ca iei lejer
Comment
-
Nu il iei, no way ! Daca discutam NUMAI de ''liniute'', n-ai sanse. Cand a apucat 1.6 8V sa schimbe a 2-a, gata, s-a terminat totul. Toata treaba e sa dai bine in benzinar, nu 4000-4500 si gata, schimbi treapta.
Personal, parca as prefera un diesel de 85 cp, mai ales ca fac 22-25000 km/an. Dar in cazu' meu toata treaba e de bani, n-am putut sa ma incadrez decat intr-un 1.4. Dar nu regret.
Comment
-
sincer eu prefer benzinala orice ora.....in afara de consum redus nu vad un alt avantaj...si cu 500 pui gaz pe benzina si sa rezolvat si problema consumului...ce nu-mi place la diesel e zgomotul motorului si faptul ca atunci cand opresti motorul vibreaza bordul de-l iau draci...plus ca benzinarul are o aceleratie mult mai cursiva si e mai fin in comenzi...dar nah depinde foarte mult de gusturile fiecaruia
Comment
-
Ai dreptate Dogy, gustul fiecaruia face diferenta. De exemplu, mie zgomotul de diesel, si aici vorbim de Logan, mi se pare "barbatesc", daca intelegeti ce vreau sa spun. Prin asta nu zic ca nu-mi plac si benzinarele, am avut ocazia sa conduc si un 1.4 (f. putin), si un 1.6/16v, si desi toate au particularitati diferite, optez pt. diesel.
Fiecare isi alege masina, in functie de necesitatile lui, si aici as putea enumera multe motive(personale), dar nu are rost. Mi-am expus punctul meu de vedere.
Cu stima, FLO., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
Comment