Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by golanu
    ), pai dupa 4000 incepe si el saracu sa sune a motor, pana atunci nu se aude nimic, poate doar putin marait intre 3000-4000, pe urma toarce ca o pisicuta, si intr-adevar benzinele sunt motoare de turatie mare, ma gandesc la motociclete cum e, ca alea trag cel mai bine dupa 6000, oare cum ar fi o motoreta diesel ;;)?
    oare nu exista asa ceva???

    sigpic

    Comment


    • Eu am auzit ca exista, dar chiar nu stiu cum e, ca nu am vazut nici la tv
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • clar dar cu mareom si cu mine pe bancheta din spate
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by miTzaH
          Jonivip pai eu zic ca-i faci si fara remapare/toba sport , uita-te si tu ce cuplu are cel diesel si la ce turatie il dezvolta fata de 1.6 8V mpi .. eu zic ca iei lejer
          In your dreams,guys!)
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • Originally posted by golanu
            ), pai dupa 4000 incepe si el saracu sa sune a motor, pana atunci nu se aude nimic, poate doar putin marait intre 3000-4000, pe urma toarce ca o pisicuta, si intr-adevar benzinele sunt motoare de turatie mare, ma gandesc la motociclete cum e, ca alea trag cel mai bine dupa 6000, oare cum ar fi o motoreta diesel ;;)?
            corect.am venit intro zi de la aeroport si ma presa unul cu un simbol.am tinuto pana in oras intre 5000-6000 in toate treptele pana la a4a si suna super.am oprit si radioul sa aud zumzaitul.insa fara un ulei bun nu e bine sa incercati stilul asta.

            Comment


            • nimic nu ma face sa-mi schimb parerea ca cele diesel sunt cele mai practice in orice situatie. Motorina e ieftina si ai si cuplu mare. Cum ziceau la top gear : " real man drive torque not horsepower"
              http://mitzah.labrute.fr/
              http://c0nstanta.myminicity.com/tra http://c0nstanta.myminicity.com/sec

              Comment


              • si eu ma gandesc la un diesel ca si altii care nu au avut inca.motoarele sunt durabile in afara de injectie care are de 10 ori presiunea unui benzinar si mai cedeaza.eu stiu un mercedes de dincolo adus care are 1.300.000km reali si nu a fost umblat la motor inca.asa zicea proprietarul.

                Comment


                • Originally posted by miTzaH
                  nimic nu ma face sa-mi schimb parerea ca cele diesel sunt cele mai practice in orice situatie. Motorina e ieftina si ai si cuplu mare. Cum ziceau la top gear : " real man drive torque not horsepower"
                  Putin off topic: Diferenta de pret dintre benzina si motorina nu mai e foarte mare si daca se merge pe trend-ul din vest or sa ajunga cam l-a acelasi pret.(or sa bage accize mai mari la motorina). Comentariul nu e in favoarea benzinarelor este doar o constatare.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • Deci la diesel marile avantaje sunt: cuplul si consumul (sa lasam un pic celelalte, pret revanzare si alte cele, facem referire strict la performante). Restul e in favoarea benzinei.
                    Luati de la orice producator doua masini cu puteri apropiate (acelasi model), una diesel si alta benzina(desigur). La aceiasi CP veti observa ca benzina la capitolu: viteza, demaraj 0-100/h; 0-1000 m start de pe loc sta mai tot timpul mai bine (exista si dif. mici, gen 0,5 sec 0-100/h, dar este o diferenta)
                    cateva exemple: Logan (1.4 si 1.5 70 CP); de la Hyundai- Accentu' crdi (110CP) si 1.6 16V (cam aceeasi putere), VW golf (140 CP diesel si benzina), Audi ...exemplele pot continua.
                    Last edited by Octavian; 11 October 2007, 14:27.

                    Comment


                    • Si imi mentin afirmatia in continuare: un dci de 65 cp (stock) nu poate ''face'' un 1.4 mpi.

                      Comment


                      • Care motor e mai tare?1.5DCI 85CP,sau 1.6 MPI 70CP?

                        Comment


                        • Cred ca 1,5 DCI ca are cuplu mai mare. Si 5 CP nu e diferenta foarte mare.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___28
                            Si imi mentin afirmatia in continuare: un dci de 65 cp (stock) nu poate ''face'' un 1.4 mpi.
                            total de acord cu tine

                            Comment


                            • Originally posted by Rocri
                              Cred ca 1,5 DCI ca are cuplu mai mare. Si 5 CP nu e diferenta foarte mare.
                              85-70=15;)
                              P.S:Se mai intampla,doar de acea suntem oameni:P

                              Comment


                              • Paiiii....1,6 are 90 de cai nu 70, nu? . ([.....:::::G3G3:::::.....)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google