If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Parerea mea e ca in orice treapta, 1,5 nu are ce face cu 1,4. Doar peste 140km/h o sa se simta diferenta. Tata are 1,4 iar eu 1,5 si cand ma urc intr-a lui parca nu are nicio putere iar cand se urca el in 1,5 mereu imi spune ca merge muuult mai bine.
(eu ma dau oricand cu un 1,4 nemodificat, sa-i demonstrez)
Ce simti tu e cuplu ala mare de la diesel, nu puterea. De la 140 ce dif sa se mai simta... la 1.4 )
asta incercam si eu sa explic :-) toti spun ca dieselul pana la 140 are sprint ... desi eu am avut impresia ca de la 100-110 ... se inmoaie rau. Si un 1.4 turat bine (adica 4000-4500 rpm) nu prea cred ca poate fi depasit.
accelerare 0-100 are 2s diferenta 1.4, si 0-1000m are 1.60s diferenta. Deci nu prea vad CUM intre 80-100km/h sa fie dieselul mai performant. Cu cat creste viteza deja cresc multi alti factori care ingreuneaza acceleratia si se simte diferenta de putere.
Oricum testele astea facute asa pe drum nu sunt elocvente, ca nu stim soferul respectiv cat de bine conduce si mai ales cat de bine isi cunoaste masina (sa stie sa scoata tot din ea).
I have no special talent. I am only passionately curious.
pana acum m-am luat de vreo 3 ori la semafoare cu dci, dar nu m-a surprins nici unul. asa ca nu stiu ce sa zic despre "dci face lejer un 1,4". in tara pe drumuri am patit sa intru in depasire la logan dci si omul m-a vazut si a inceput sa traga dar tot nu a reusit mare lucru. deci sunt sceptic in privinta faptului ca un 1,4 ar fi mai slab decat 1,5 dci. nu cred oricum ca motorasul meu de 1,4 fara modificari e mai tare decat altele. singura chestie care sa zic ca e mai speciala e ca mai tot timpul am benzina de 100 in rezervor.
nu cred oricum ca motorasul meu de 1,4 fara modificari e mai tare decat altele. singura chestie care sa zic ca e mai speciala e ca mai tot timpul am benzina de 100 in rezervor.
E si asta o cauza...masina trage ceva mai bine decat cu benzina normala de 95 )
Mai va spun eu ca pe 80-120 dci-u' se duce bine de tot, sa fi si pe tr 4 la un 1.4 , nu prea faci mare branza. Dupa ce m-am carat cu un dci (de numai 65 cp) mi-am dat seama de treaba asta. Eventual sa fi pe tr 3, sa o duci pana-n 100-110, at nu trece de tine, dar in rest... Am spus, dupa 120 se face diferenta, destul de clar zic eu. De ce asta: dci-u mai mult de 120 nu prea merge pe tr 4 si pe tr 5 se duce dar nu extraordinar, pe cand la un 1.4 o lasi pe tr 4 fara menajamente pana-n 140 (chiar si 150)
Baieti, sincer, ma-ti facut tare curios, si am sa ma milogesc pe ici pe colo, sa-mi dea si mie cineva un 1.4, sa-l conduc, sa vad si eu cum merge. Doar atunci ma pot pronunta care este mai "tare", ca sa zic asa.
cred ca cei care aveti diesel nu va-ti gandit ca eu sau altii care cunosc duc benzinarul stock minim pana la 130km/h in treapta a3a
apoi daca las a4a pana la 160km/h vad dieselul mic in oglinda)
cu tot cu intercoolerul si turbo de pe el nici o sansa)
Mai va spun eu ca pe 80-120 dci-u' se duce bine de tot, sa fi si pe tr 4 la un 1.4 , nu prea faci mare branza. Dupa ce m-am carat cu un dci (de numai 65 cp) mi-am dat seama de treaba asta. Eventual sa fi pe tr 3, sa o duci pana-n 100-110, at nu trece de tine, dar in rest... Am spus, dupa 120 se face diferenta, destul de clar zic eu. De ce asta: dci-u mai mult de 120 nu prea merge pe tr 4 si pe tr 5 se duce dar nu extraordinar, pe cand la un 1.4 o lasi pe tr 4 fara menajamente pana-n 140 (chiar si 150)
pai 100km/h (la MPI) in treapta a 3-a inseamna motor turat acolo simti puterea lui ... deci recunosti pana la urma ca se poate.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Cam orice parere spusa aici (legata de titlul topicului) este pur subiectiva.
Fiecare motor are avantaje/dezavantaje, si nu inteleg disputa asta legata de liniute...
Pentru cei care au facut destula fizica prin liceu/facultate si au si cunostinte de mecanica auto cred ca e lesne inteles ca forta diesel-ului nu conteaza asa de mult la o liniuta cat conteaza puterea si plaja de turatii. Nu e nimeni aici care si-a luat diesel sa se duca la liniute, si nimeni care si-a luat benzina pentru consum mic.
Si daca am avea toti bonuri infinite de carburant sunt 100% sigur ca s-ar fi vandut doar 1.6 16v. (in afara de VAN-uri la carat unde chiar forta conteaza mai mult ca puterea).
p.s. eu imi iau diesel ptr ca: benzina -> <- diesel
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment