Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by SUPERCAR
    si totusi ma crede careva ca dci-ul meu dupa ce va fi remapat voi avea exact acelasi demaraj 0-100km/h ca si un 1.4...adica voi la egalitate cu el.
    dupa calculele lui crististreulea dciul remapat al lui scoate pe 0-100 km/s 10.4s , si 1.6 8v MPI scoate 11.5s ... chiar sunt curios de rezultat...
    Si daca am avea toti bonuri infinite de carburant sunt 100% sigur ca s-ar fi vandut doar 1.6 16v. (in afara de VAN-uri la carat unde chiar forta conteaza mai mult ca puterea).
    da-mi voie sa te contrazic,dar 1.6 16v are consum identic,sau chiar putin mai mic decat 1.6 8v ...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Originally posted by Hellman
      sper k nu o sa plangi knd o sa iti demonstrez k nu e asa ...
      nu stefane,stai linistit ... dar si daca nu e asa,ce faci?

      Comment


      • Originally posted by Cristi_Xp
        da-mi voie sa te contrazic,dar 1.6 16v are consum identic,sau chiar putin mai mic decat 1.6 8v ...
        Corect, daca il folosesti in acelasi regim in care ai folosi un 8v. Dar avand in vedere ca 16v-ul poate mai multe decat 8v-ul sunt convins ca poate sa manance si mai mult.

        Comment


        • putin probabil,capacitatea cilindrica este aceeasi,doar ca la 16v amestecul este mai bine omogenizat,in orice conditii cred ca se pastreaza consumul...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • eu zic la fel ca 1.6 16v papa mai putin dar probabil ca la 210 km/h papa mai mult ca un 1.6 normal)

            Comment


            • La asta ma refeream si eu, dar poate ca cine stie... om gresi si aici

              In rest e normal ca la aceeasi treapta/viteza 16v sa manance mai putin pentru ca are cuplu mai mare, ii e mult mai usor sa "traga".

              Comment


              • Originally posted by SUPERCAR
                nu stefane,stai linistit ... dar si daca nu e asa,ce faci?
                dau o cafea dk nu e cum zic eu ... dar iti garantez .. vin cu 1.4 stock si te fac la demaraj pe u cu 1.5 cu remapare ...
                1.6 MPI CRAZY DRIVER

                Comment


                • statzi sa imi pun la loc jucariile pe masina si o sa atasez filmare cu 0- 100 km/h , nu doar vb k ating suta in nush cate secunde ...

                  eu propun k totzi cei care spun k scot suta in nush cate secunde sa ataseze si un mic filmulet k dovada .. k de vorbe sincer sunt satul
                  1.6 MPI CRAZY DRIVER

                  Comment


                  • Cum drac un dci remapat sa nu faca un 1.4 mpi stock?? Nu vorbim numai de 0-100/h.

                    Referior la 1.6 16V, la mers sportiv consuma mai mult decat un 1.6 8V, in aceleasi conditii, categoric! Uitati-va un pic si la consumul mediu de la 1.6 16V. E mai mare...
                    La aceeasi capacitate putere mai multa cu acelasi consum de benzina..uf..mai greu, cu toata distributia moderna si totul lui tot, n-ai cum.
                    Ca la mers normal au acelasi consum sau poate chiar un pic mai mic e altceva, dar la forja te mananca rau la consum un 16V.
                    Last edited by Octavian; 23 October 2007, 10:13.

                    Comment


                    • Consumul mediu la 16 v e mai mic decat la 8 v (oficial).
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Pai stiu bine ce am scris...ia-le la ''calarit'' pe amandoua si vezi cum suge 16V.

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian___28
                          Pai stiu bine ce am scris...ia-le la ''calarit'' pe amandoua si vezi cum suge 16V.
                          pai suge dar si performantele sunt ceva mai mari ca la 1.6 8v...si in aceleasi conditii de exemplu daca mergi la 140 cu 1.6 16v ai consum mai mic ca 1.6.8v (testat!) cu vreo 0.7-0.8l/100 ... :-)
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • si cum ai testat? ca 16v nu are consum instant
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Originally posted by Cristi_Xp
                              si cum ai testat? ca 16v nu are consum instant
                              am gresit exprimarea in postul anterior. Nu la consum instant ci mers constant cu 140KM/h pe bord (defapt ar fi 133 reali).
                              luand consumul mediu, pe autostrada. ~200KM mers in regim de viteza medie ~131KM/h, 1.6 16v avea 6.9l/100 (consum mediu), 1.6 8v aveam 7.6l/100.
                              Nu eram driverul, eram doar pasager. Vitezele se schimbau la 3800 16v, 3200 la 8v deci mers normal. Fara accelerari bruste. Bine rezultatul nu e tocmai elocvent dar 16v are un consum mai mic ca 8v in aceleasi conditii, e si normal.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Originally posted by alpha
                                am gresit exprimarea in postul anterior. Nu la consum instant ci mers constant cu 140KM/h pe bord (defapt ar fi 133 reali).
                                luand consumul mediu, pe autostrada. ~200KM mers in regim de viteza medie ~131KM/h, 1.6 16v avea 6.9l/100 (consum mediu), 1.6 8v aveam 7.6l/100.
                                Nu eram driverul, eram doar pasager. Vitezele se schimbau la 3800 16v, 3200 la 8v deci mers normal. Fara accelerari bruste. Bine rezultatul nu e tocmai elocvent dar 16v are un consum mai mic ca 8v in aceleasi conditii, e si normal.
                                iar tu savantule cu calculele tale nu conteaza consum sa fie
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google