Diesel vs Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai cine spune ca-i zgomotos nu s-a carat cu el sa vada...si poate mai traiesc cu impresia ca e un diesel din anii '70...de tremura toata caroseria.
    La 140 mi se pare mai silentios un pic decat benzinaru', ma rog, o parere.
    Ce-i drept, la benzinar daca i-ai pune ''carpeta'' de aia la capota si la motor (stiti voi..la despatire motor-habitaclu interior) ar fi cred mai silentios decat dieselu'...
    Last edited by Octavian; 29 October 2007, 10:42.

    Comment


    • Dieselul vi se pare ca e silentios ca are absorbant acustic pe "peretele anti-foc" si pe capota.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Aha, asa ii spune la ''carpeta'' aia. Mi-as pune si eu la a mea asa ceva..,..

        Comment


        • Absorbantul acustic tablier costa in jur de 150-200 lei. La inceputul anului a fost 50 ron, si n-am luat si acum cand s-a scumpit ma oftic ca nu l-am luat atunci.)
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • Deci e inuman! Am spus eu ca astia se joaca cu preturile cum ii taie capu' Cand oare se vor ''aseza'' toate? 50 Ron? Poate acum e din alt material mai bun, mai gros...prea mare diferenta de pret...

            Comment


            • Sa crezi tu... E acelasi material, acelasi cod, acelasi produs... dar alt pret.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • ce tarani sunt astia de la dacia, in loc sa puna si la benzinare absorbante acustice din fabrica, cum au pus si pe diesel-uri, andrei zi-ne si noua codurile la ele pls
                ---== LoGaN dRiVeR ==---

                Comment


                • Pai am inteles ca se gaseste si la 1.6 16V...

                  Comment


                  • macar sa fi pus si la astea mai amarate de 1.4 da na le era lene sa puna la toate...
                    ---== LoGaN dRiVeR ==---

                    Comment


                    • Gata ca o luam razna rau cu offtopicu' )
                      Haideti sa va spun altceva, ce mi-a spus un tip din Brasov de la reprezenta (de la service) cica turbina ''ia span'' ceva grozav, ca cica au multe Loganuri care au probleme cu turbina din cauza asta. Ce spuneti? Eu n-am auzit pe nimeni pana acum sa aibe probleme cu turbina...Dar asta mi-a spus el, si n-are nici un motiv sa ma minta.

                      Comment


                      • pai iti dai seama ce tampenii de turbine slabe au pus astia pe ele...dak era sa fie ceva de calitate se laudau si ei si puneau ca vw emblema "TDI"
                        ---== LoGaN dRiVeR ==---

                        Comment


                        • Pai nu cred eu ca turbinele sunt problema, ci mai degraba uleiul, uleiul e extrem de important in conditii de utilizare severa (a se intelege ''forja, talpa'').
                          Un tip din Craiova care se ocupa cu uleiuri, mi-a spus ca la vw spre exemplu, multe turbine erau picate din cauza uleiului, era vorba de castrol (asta recomanda vw) si in general care aveau Mobil, nu aveau treaba cu turbina. De asemenea , la aceeiasi km facuti, au facut un test de ulei (cu aparat de ala spcial) la mai multe tipuri, Castrol, Mobil , Elf, mai multe. Cel mai bine a iesit Mobilu' cu un coeficient de 6 (habar n-am ce inseamna asta, banuiesc vascozitatea, sau eu stiu...) apoi castrolu cu 4,9 si restu'.

                          Comment


                          • Originally posted by crististreulea
                            suru: nu-i adevarat, eu nu suport deloc gazele de la un benzinar, mi se face rau instant. chestia cu mirosul nu se pune aici. iar fumul negru apare doar la accelerari bruste sau cind fortezi motorul. din punct de vedere tehnologic un benzinar este depasit de un diesel.

                            gabriel: cind mi-am luat eu carnetul, benzina costa dublu fata de motorina. in momentul de fata ei stiu ca pot scoate bani frumosi de pe urma motorinei deci se urca pretul artificial si se pare ca a ajuns sa fie mai scumpa ca si benzina. pina sa apara normele EURO un diesel era foarte poluant. eu stiu mai bine ca si tine, mercedesul meu din '73 scoate un fum chiar si la relantiu si sint convins ca polueaza enorm dar si consumul este mare, 7-8% afara si 9-10% in oras, deci nu mai este rentabil.
                            din acest motiv spun ca tehnologia diesel este net superioara, in acest moment, celei pe benzina. toate transporturile sint diesel, tot mai multi producatori de masini echipeaza masinile cu motoare diesel. ia arunca un ochi la masinile pe care le vezi prin oras si la care doar visezi. ai sa fi surprins cite motorizari diesel ai sa vezi. personal am condus 2 jaguar diesel, bmw-uri, alfa romeo, vw, audi si o gramada de masini serioase toate diesel. acesta este si motivul scumpirii motorinei, costurile de productie mai mici a motorinei si implicit profitul mai mare.
                            mai putin si GPL-ul se va alinia la pretul benzinei si motorinei... doar o superstitie
                            tehnologia nu e neaparat mai buna cat principiul de functionare. La diesel ai compresie mai mare (prin care se realizeaza autoaprinderea) si implicit dezvolta forta mai mare in arborele motorului pe cand la benzinar forta indusa este mult mai mica...si de aici rezulta alte considerente...

                            iar motorina intr-adevar e scumpita artificial, dar sunt curios ce o sa facem in 30 de ani ca se preconizeaza ca nu o sa mai avem resurse ... :-))
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Pai motorina inseamna ca e scumpita artificial pe plan european, nu numai la noi. Atat e pretul si dincolo (un pic mai mare...) 1,08-1,15 Euro/l.
                              DCi tehnologic e clar peste 1.4 sau 1.6 mpi.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___28
                                Pai motorina inseamna ca e scumpita artificial pe plan european, nu numai la noi. Atat e pretul si dincolo (un pic mai mare...) 1,08-1,15 Euro/l.
                                DCi tehnologic e clar peste 1.4 sau 1.6 mpi.
                                peste tot e scumpita :-) e normal ... unde e cerere creste si pretul :-)

                                Oricum apropo de topic, eu sunt de parere ca-ti iei masina in functie de ce urmaresti. Oricum, topicul asta de VS. nu s-ar mai termina vreodata. Parerile sunt multe si impartite :-)
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google