Nu tot timpul iti iei masina in functie de ce urmaresti...eu daca aveam bani ceva mai multi, imi luam un diesel, dar nu s-a putut mai mult. Nu regret, doamne fere, sa o tina tot asa, dar ca idee. Eu am vrut ceva nou si accesibil de care sa nu ma mai doara capu' sa completez ulei...sa schimb una alata si alte cele. La vechea Daciada tot timpu' pica cate ceva...
Diesel vs Benzina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
dezavantajul la 1.4 este ca trebuie sa " tragi " un pic mai mult de el in depasiri ...:| in rest io's multumit la 6% cosum mixt e zooper .....( schimbarea treptelor intre 2500-3000 rpm, si sa nu trecem de 110 ) in afara mi-a luat 5% ;) deci io l-am nimerit bunicel ;) . Mai stiu pe cineva care are tot de 1.4 si consuma cam 8-9 % O .......dar cred kl depinde si cum ai bafta sa le nimeresti ....si in mod cert cum mergi cu masina ;))sigpic
Comment
-
@Suru - ai dreptate sefu, nu cred ca exista un diesel, care sa nu scoata fum, si aici hai sa ne lamurim cu o chetie. De obicei scoate putin fum la pornire, si atunci cand o accelerezi brusc. E normal la un diesel, nu? Daca e fum negru asa cum zici tu, face subiectul unei alte discutii : calitatea motorinei, stil de conducere sofer, injectoare+ pompa inj.
In alta ordine de idei, daca motorul respecta normele Euro 3 sau 4 , eu de ce mi-as face probleme?
Sincer m-ati facut curios , si dupa ce am pornit motorul am "mirosit" si eu ce scoate motorasul meu pe evacuare, va asigur ca se poate respira fara probleme.
Hai sa va zic o mica chestie, dupa ce m-am hotarat eu sa imi iau diesel, si am purtat o discutie cu sotia in privinta asta, stiti ce mi-a zis? Aaaa, si asta inseamna ca daca nu porneste trebuie sa fac focul sub ea, sau cu festila deaia? Parerea mea este ca multa lume inca mai are impresia ca dieselul tremura, troscane, nu porneste, este foarte puturos si implicit scoate mult fum.
Cu stima , FLO.Last edited by FLORYN; 29 October 2007, 19:12., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
) Da...un foc de tabara ceva..
Ai dreptate, multi nu stiu cum merge un diesel, am ramas si eu surprins de unii cunoscuti de la care aveam pretentii...si au ramas la ideea ca ''domle...dieselu' ie puturos, nu trage'' si alea alea...
Ca scoate fum...haaaa...sa vad eu un diesel care nu scoate fum cand bagi talpa in ea, sau cand o pornesti. E normal la un diesel.
Comment
-
daca tot zice-ti ca dieselul e mai avansat ia uitativa ce motoare sunt acum pe piatza la VW si peugeot.
tot cuplul la dci e din turbina.acum incep sa dezvolte foarte mult benzinare turbo.(octavia,vw,peugeot).1.8T de pe octavia are 250nm de la 1500-4200rot/min(118 kw) si 1.9 tdi tot 250nm dar atentie doar la 1900rot/min.
da au fost ramase in urma benzinarele dar acum si vw are FSI care are injectie directa.
si noul 308 are un motor de doar 1,6 cu o herghelie de cai(inca nu lam vazut dar sigur e turbo)si consum mic
Comment
-
E un inceput... tehnologia TSI de la vw e la inceput ca sa spunem asa si are ceva probleme(trepidatii la intrare turbo spre ex)...care se vor reglementa de-a lungul ''lunilor''. E ceva normal ca benzina sa vina cu ceva in fata...Si pe viitor normal vor fi mai mult motoare tsi decat tdi, pt ca la cilindree muuult mai MICA se obtin puterile unui adevarat TDI la ora actuala, chiar si peste, plus de poluare....bafta ) peste ceva ani
Comment
-
oricum in maxim zece ani vom umbla cu hibride)
am vazut azi in mall la timisoara civicul sedan hibrid.am vrut sa vad motorul dar am plecat ca tipa care era la honda era inauntru ocupata cu un sms.nu am vrut sa deranjez)
am gasit ceva date despre noul THP de pe 308.e facut impreuna cu cei de la bmwAttached FilesLast edited by suru; 29 October 2007, 21:57.
Comment
-
Originally posted by alexandru89andrei zi-ne si noua codurile la ele pls
Diesel: 6001548465 - 134 euro
6001548915 - 60 euro
6001550684 - 48 euro
Comment
-
Originally posted by Octavian___28E un inceput... tehnologia TSI de la vw e la inceput ca sa spunem asa si are ceva probleme(trepidatii la intrare turbo spre ex)...care se vor reglementa de-a lungul ''lunilor''. E ceva normal ca benzina sa vina cu ceva in fata...Si pe viitor normal vor fi mai mult motoare tsi decat tdi, pt ca la cilindree muuult mai MICA se obtin puterile unui adevarat TDI la ora actuala, chiar si peste, plus de poluare....bafta ) peste ceva aniDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
E o treaba si de marketing (si de bani), pai cum naiba sa puna la toate benzinarele turbina? Ar fi prea mult peste diesel, ar avea avans benzinarul ca in anii 70-'80. Ma rog, e o problema si de fiabilitate, turbina cu benzinaru' la capitolu' fiabilitate nu se impaca f bine. Dar ar putea pune o turbina nu prea ''agresiva'' si tot ar fi ceva bun.
Comment
-
da nu face megane un subaru dar subaru costa o avere e integral si cu toate astea nu se duce decat cu o sec. si jumatate in fata lui megane.
megane ia suta in 6.5sec la fel cu golf R32.e clar ca doar cu tractiune fata nu poate egala un subaru.subaru si evo sunt masini de top in japonia cum sunt la noi limuzinele germane.
un vecin de al meu are subaru impreza integral si nici nu viseaza multi ce consum exagerat de mare are.multi nici nu ar crede ca o masina e capabila sa consume asa de mult.
Comment
Comment