Logan Prestige Sau Hyundai Accent 1.4 Premium

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Tavi cei 110 CP de la crdi sunt obtinuti din turbina cu geometrie variabila. Cam aceleasi performante si principii ca la dci-ul de 105 CP de la Renault. Deci cu un ciptunning s-ar duce pe la 120-125 CP fara mari probleme. Cred, nu bag mana in foc ca nu am Accent.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #62
      mie la accent mi s-au schimbat amortizoarele fata pt un banal scartait(nu curse,nu tije sarite,nu troncanite s.a.m.d.)pe garantie pt simplu fapt ca masina e in garantie si cu asta basta!am vrb cu sefu de service ca poate da cu un spray ceva nu neaparat sa le schimbe,dar daca el a zis ca asa e procedura......si e pe garantie....la revedere sa le schimbe!si uite acu vrb lumea ca e basca la amortizoare ce se balangane ca e naspa etc.in functie de cati bani ai iti iei masina care iti place ca daca citesti forumul hyundai sau dacialogan nu iti mai iei niciodata masina!!apropo dau cu ea prin gropi ca rusnacul in giorgia si nu ma doare sufletul pt ca e in garantie!!
      Am un amic care lucreaza la hyundai si are un accent 1.5crdi dus la 140cp pe test dyno!!
      Last edited by bogdaneleuro; 6 March 2009, 13:21. Reason: adaugare

      Comment


      • #63
        Na si daca e in garantie tre sa dai cu ea in gropi? ))

        '' am si eu combina de la accent 1.6 full
        nu stiu ce se intampla in momentul in care introduc cd-ul imi apare error 42.
        am fost la service (ploiesti) si nu au stiut ce sa-mi spuna
        va rog sa ma ajutati cu informatii daca stiti ceva
        una costa 2700 euro
        am 23000 km si am schimbat pana acum 4 randuri de amortizoare, caseta de directie, pompa de benzina.
        sigur nu am avut noroc.
        ''
        sau altu
        ''Au trecut aproape 3 ani de cand am Acentul cel nou. Are 51.000 km si saracul a trecut printr-un accident dar in continuare se misca bine!
        In acest timp am schimbat:
        - coloana de directie si amortizoarele spate ( m-au chemat la service sa le inlocuiasca fara sa reclam ceva).
        - un senzor ABS la roata fata st.
        - alternatorul care facea un zgomot numai la pornirea la rece.
        - modulul de recunoasterea a cheii !!! Din cand in cand nu-mi recunostea cheia.


        Luate de pe alt forum decat hyundai.

        PS: cati km ai (poate ai spus si n-am vazut) ?

        Comment


        • #64
          Originally posted by dragos10 View Post
          eu iti zic sa te gandesti si la revanzare... ..... succes
          nu iau nici makr 1000e pe ea asa prin rabla + discounturi de la dealeri ies mai bine ;)

          ma gandeam ca acuma daca se stiu problemele cu accentul le vor remedia inainte de a le vinde dar din ce am citit pe forum la hyundai cu amortizoarele sunt tot la pamant. si nu se gasesc nici aftermarket. au vrut cativa detinatori de accent sa faca comanda la blistern la sibiu dar aia de acolo nu fac asa ceva si ptr comanda speciala au nevoie de mai multe persoane interesate. ma gandesc pana la urma ca la logan se pot remedia mai usor eventualele probleme avand mai multe piese si sortimente de piese la indemana si desigur ajutorul loganclub.ro ;)
          Last edited by maistoru; 6 March 2009, 13:50.
          vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

          Comment


          • #65
            hmmm...ala de la pro-tv invitat la video-chat sa vorbeasca de programul rabla, la sfarsit a zis ca doar autoturisme trebuie sa duci la casat...nu dube, autoutilitare etc.

            Comment


            • #66
              *Salutare! Am descoperit de curand la masina mea un Logan Ambition cu 22.000 Km la bord, o pata de ceea ce pare a fi ulei sau lichid frana (habar nu am). Pata se situeaza in partea stanga undeva deasupra unei pompe argintii din care ies niste tevusti (cred ca este pompa de frana deoarece seamana traseele cu cele ce vin la roti) si este aliniata cu joja si cu, cureaua de la electromotor ( pe aceeasi linie). In plus mai am o pata neagra de-a lungul capotei pe aceeasi linie cu aceasta curea.* o problema comuna pt logan

              *am un logan laureate de 3 luni si am observat primele pete de rugina
              la baza lunetei sub capota portbagajului intre luneta si chederul portbagajului este santul pentru scurgerea apei de pe lunete. pe suprafata acestuia sunt 2 linii de sudura puse de-a curmezisul...ce impiedica scurgerea rapida a apei. in jurul acetor linii de sudura au aparut puncte de rugina.
              ce ar trebui sa fac? sa o dun in service? nu cred ca s-ar rezolva problema!* o alta problema comuna la logan

              *de 6 ori golanul nu a pornit la prima cheie, ci la a 3-a cheie.Primele dati ziceam ca poate e din cauza mea ca poate dau drumul la cheie prea devreme...dar dau a 2-a oara ceva mai consistent si...nimic....a 3-a oara porneste ca si cand nu sar fii intamplat nimic.
              Astazi tot la fel. Ce poate fi??)* la fel de comuna

              *Sunt posesorul uni LGN Preferance 1,4 i si vreau sa va anunt o problema f.f.f grava. Dupa 750 Km parcursi am ramas cu directia blocata dupa un viraj la stinga, si era sa intru cu masina intr-o cladire. Noroc ca am avut viteza mica (cca. 15-20 Km/h si am apucat sa frinez. Directia nu a mai vrut sa revina nici cu motorul oprit. Dupa mai multe incercari am reusit sa o deblochez. Bineinteles ca in acea zi am fost cu ea in service la IPSO unde spre norocul meu directia s-a blocat din nou chiar in timp ce o incerca unul dintre mecanicii de acolo. Tratamentul aplicat de Vocea Clientului a fost bineinteles execrabil. Masina a fost oprita in service si a stat la ei de luni seara pana vineri seara , desi Bucurestiul este la 1 ora si jumatate de Pitesti si la un asemenea defect ar fi trebuit sa primesc o atentie speciala din partea Dacia. Au schimbat caseta de directie si partea de servo. Bineinteles ca pe perioda in care masina a stat in sevice nu am primit alta masina in schimb desi am solicitat acest lucru. Tot timpul am primit asigurari de sprijin si promisiuni de rezolvare rapida din partea Dacia, dar va las sa apreciati singuri cat de promti au fost. Nici macar nu m-au anuntat ca masina este gata, eu fiind cel care am dat toto timpul telefon sa ma interesez de stadiul reparatiei. Imaginati-va ce s-ar fi putut intampla cu mine si cu restul participantilor la trafic la o viteza mai mare si pe un drum aglomerat.* asa ca.............

              Comment


              • #67
                ...sa mor de nu intru la BMW pe forum si caut la "Probleme tehnice" si cred ca va schimabti toti parerea de marca BMW
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #68
                  @bogdan: problemele cu simeringul de distributie s-au rezolvat.
                  Cat despre celelalte probleme, sunt pur si simplu cazuri izolate, nicidecum nu au toate aceasta problema, ceea ce nu putem spune despre Accent.
                  Nu spun ca Loganul ar fi vreo scula de masina, are si ea problemele ei, asa cum si accent le are...

                  Comment


                  • #69
                    Penultimul citat: . Big deal. Aceeasi chestie am vazut-o live la Accentul de la munca(o data ca nu il conduc eu). Altceva nu ai gasit.
                    Referitor la prietenul tau cu 140 CP nu zic ca nu ai dreptate(se poate) dar e putin cam la limita.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Alex21 View Post
                      hmmm...ala de la pro-tv invitat la video-chat sa vorbeasca de programul rabla, la sfarsit a zis ca doar autoturisme trebuie sa duci la casat...nu dube, autoutilitare etc.
                      omule vrezi vreo duba in avatarul meu???? eu vad un autoturism 8+1 ( exact asa scrie in certificatul de inmatriculare AUTOTURISM) daca mai este si vreo duba pe acolo spuneti-mi si mie sa ma uit mai atent.

                      p.s. : cred ca nenea de pe videochat se referea la camioane
                      vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                      Comment


                      • #71
                        Ei hai nu te supara si-a dat si el cu parerea. Daca nu aveai scaune in spate era duba a ta.
                        Asa da este autoturism.
                        Last edited by Cristi_LCD; 6 March 2009, 17:21. Reason: Automerged Doublepost
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #72
                          ai pus masina la sectiunea ''my ride'' si nu am vazut eu pozele cu scaunele ?...de unde sa vad/stiu ca ai autobuz...nu se observa scaunele.

                          si rematul nu primeste dube, autoutilitare, pick-upuri sau mai stiu eu ce...
                          Last edited by Alex21; 6 March 2009, 17:52.

                          Comment


                          • #73
                            nu m-am suparat dar toata lumea care ma vede cu masina zice "uite si pe tipul cu duba" si mi-a ajuns pana peste cap; eu cred ca se vede ca are geamuri la terale ;).

                            in alta ordine de idei : am fost azi si la dacia si la hyundai si am lasat nr de tel ptr drive testuri. loganul il cunosc toti asa ca va zic cateva idei despre accent : inghesuit in spate, desi am numai 1,72 daca stau drept dau cu capul in tavan pe cand la logan mai imi ramane si un lat de palma iar la picioare e cam la limita accentul. am vb cu vanzatorul de la hyundai despre problemele de la caseta de directie si suspensii si a zis ca a fost la primul lot dar s-au remediat ( nu stiu cat adevar si cat baliverne dale lor ). eu pana in momentul asta inclin mult spre logan dar ma tenteaza si accentul. sper ca in final sa iau decizia corecta .

                            in cea ce priveste cei 7 ani de garantie :
                            3 ani garantie internationala hyundai fara limita de km din bara in bara
                            4 ani garantie "speciala" ptr romania pentru motor si cutie in limita a 100 de mii din momentul expirarii primilor 3 ani.

                            ps: loganul nu are centuri pretensionate??? wtf??? pana si transitul meu de acum 24 de ani are )))
                            Last edited by maistoru; 6 March 2009, 23:42. Reason: Automerged Doublepost
                            vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                            Comment


                            • #74
                              cum naiba sunt cazuri izolate daca la topicul semering sunt cate 20 de pagini cu multe multe posturi,la rugina de asemenea,sa nu mai vorbesc si de nu porneste la prima cheie!

                              maistoru---stai stramb si analizeaza drept!!repet,daca citesti forum-urile o iei razna!!!

                              Comment


                              • #75
                                Din pacate toate au ceva probleme.
                                Dar durerea mai mare e ca la Accent unele din ele nu se vor remedia niciodata (vezi telescoapele + directia prea sensibila pt drumurile noastre) pt ca nu sunt toate defecte de fabricatie, ci sunt de proasta calitate, noroc cu garantia )))) dar cand se termina, o dai la pret de bicicleta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google