Logan Prestige Sau Hyundai Accent 1.4 Premium

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by samy0388 View Post
    Sa fim seriosi, din ce masina low-cost te dai jos cu creierii intregi dupa 1 mie de km ? il voi intreba de ce nu si-a luat frate accent ? ca cica rupe norma la "insonorizare" (care cred ca era mai corect folosit antifonare)
    Din a mea de exemplu- kia ceed (proceed). Best costa 11,500 EUR.
    Nu stiu cum e la accent, dar la mine e super ok! Anul trecut cand am fost cu a mea m-am dat jos din masina si direct la plaja. Din Logan am fost rupt...am dormit toata ziua.


    M-am elucidat si cum e cu aerul- a fost prietenul cu prestige ul si a intrebat la service daca e ok. I s-a spus ca 'asa face toate' si la climatronic e alta mancare de peste, de-aia nu se simte asa.(are altfel de ambreiaj)
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • Cum adica "la climatronic nu se simte"? Si daca ar avea altfel de ambreiaj, CE? Compresorul e actionat permanent de motor, cat timp comanda este data de computer. Oricum ar fi, motorul actioneaza compresorul, adica mananca niste cai putere.
      Eu nu va inteleg pe astia care va oboseste Loganul, in ce sens va oboseste? Eu fac Bucuresti - C-ta si in Logan si in BMW si nu am greturi (tare mi-e ca greturile astea vin empatic, asa).
      Cezare, pe tine te-a obosit mah Loganul? Acum, in Mercedes te simti mai fresh pe aceleasi rute?
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Cica greturile in Logan apar dupa un drum de 1.000 de km. Mie unul nu mi s-a intamplat.

        Comment


        • darksid3: hai s-o spunem pe sleau. E arhicunoscuta rezonanta evacuarii care apare la Logan la peste 100-110 km/h(+3000rpm). Daca faci multi km antifonarea slabuta isi spune totusi cuvantul si apare discomfortul. Tu ai comparat cu Bmw... eu iti zic ca nici o Octavia 2 nu se compara la capitolul asta. La 140 km/h pe autostrada merg cu Skoda iar sunetul de rulare e cum as circula cu Loganul la 90-100, destul de liniste. In Logan cum treci de 110-120 deja incepi sa te simti "reisar" simtindu-se motorul foarte turat, evacuarea "zzzzzzzz" si aerul cam incepe sa fasaie pe la urechi, toate astea din cauza antifonarii precare. Ziceai ca si dupa un drum cu Bmw-ul te simti la fel. Totusi, am condus recent un X3 3.0d si la 120-130 imi venea sa trag de manerul usii sa ma dau jos, liniste totala, niciun zgomot la rulare, ziceai ca stau pe loc . La drum lung e necesara o masina cat mai buna la capitolul antifonare, iar Loganul totusi sta destul de slabut... de aici apar durerile de cap.
          Last edited by Nepotu123; 22 July 2011, 11:59.

          Comment


          • Pai la viteze mari in Logan nu mai sesizezi prea mult zgomotele ca te acapareaza adrenalina cand treci pe langa un tir de ex )

            Comment


            • Originally posted by Nepotu123 View Post
              darksid3: hai s-o spunem pe sleau. E arhicunoscuta rezonanta evacuarii care apare la Logan la peste 100-110 km/h(+3000rpm). Daca faci multi km antifonarea slabuta isi spune totusi cuvantul si apare discomfortul. Tu ai comparat cu Bmw... eu iti zic ca nici o Octavia 2 nu se compara la capitolul asta. La 140 km/h pe autostrada merg cu Skoda iar sunetul de rulare e cum as circula cu Loganul la 90-100, destul de liniste. In Logan cum treci de 110-120 deja incepi sa te simti "reisar" simtindu-se motorul foarte turat, evacuarea "zzzzzzzz" si aerul cam incepe sa fasaie pe la urechi, toate astea din cauza antifonarii precare. Ziceai ca si dupa un drum cu Bmw-ul te simti la fel. Totusi, am condus recent un X3 3.0d si la 120-130 imi venea sa trag de manerul usii sa ma dau jos, liniste totala, niciun zgomot la rulare, ziceai ca stau pe loc . La drum lung e necesara o masina cat mai buna la capitolul antifonare, iar Loganul totusi sta destul de slabut... de aici apar durerile de cap.

              Ia mergi cu un Hyundai Getz (ca exemplu) sa vezi ca zgomotul e acelasi cu ala de Logan benzinar, in regim de croaziera pe autostrada. Factorii de stres sunt cam subiectivi in multe cazuri, asta era concluzia!
              Eu nu am probleme in a merge cu Loganul desi ma urc si merg aceleasi rute si cu alta masina din clasa premium. Altora le crapa obrazul de la zgomot, scaune, plastic tare, tinuta de drum (tare sunt curios ce inseamna tinuta de drum in opinia unora). La o masina 50% il face pretul de achizitie, restul e can can.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Originally posted by eugenmanea View Post


                M-am elucidat si cum e cu aerul- a fost prietenul cu prestige ul si a intrebat la service daca e ok. I s-a spus ca 'asa face toate' si la climatronic e alta mancare de peste, de-aia nu se simte asa.(are altfel de ambreiaj)
                E fix aceeasi mancare de peste si la climatronic, adica iti mananca din puterea motorului atata timp cat e pornit. La masinile care predomina pe strazi (70-120 CP) pierderea de putere e sesizabila. La un Passat 1.9 TDI 131CP pe 400m cand s-a dat cu clima pornita a fost mai lent cu 2 masini asa ca lasa-ne cu Kia ta la care nu se simte. Chestia e ca mai si exagerati, se simte in sensul ca iti dispar cativa cai dar nu ca te rogi de ea sau ca iti mananca 50 de cai sau alte aberatii. Voi vedeti ce scrieti ? Sa nu incepi si tu acum ca tipu ala cu Accentu sa ne vinzi gogosi cum ca un Cee'd e un fel de doua feluri.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • Nu-ti crapa obrazul... dar dupa 1000 km parcursi posibil sa te ia durerea de cap . Am mers si cu alte masini putin mai scumpe ca Loganul care aveau acelasi comportament deci nu prea ai cum sa te plangi... cat dai atat face.

                  Comment


                  • eu niciodata nu am coborat din masina cu durere de cap,sau de spate sau eu mai stiu ce,am fost mereu relaxat in masina,da se aude vantul la viteza etc....,dar am mers in dacia 1410 5-6 ani si inca mai merg si nici in aia nu ma doare capul deloc,ori sunt multi sensibili,ori nu imi dau eu seama recunosc in bmw seria 5 la 140km/h nu se auzea nici musca era liniste totala dar pana la ideea sa ma doara nu stiu.....parerea mea pe mine nu ma deranjeaza

                    Comment


                    • Adevarul e undeva la mijloc.
                      Pe mine unul nu ma deranjeaza asa tare atata timp cat luam in considerare cat am dat fiecare pe un logan. Cui nu ii convine si are mai multi bani sa isi ia altceva si gata.
                      Parerea mea e ca decat sa faci un credit in ziua de azi, ca roman, mai bine iei un logan, fie nou fie sh.
                      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                      Comment


                      • Originally posted by darksid3 View Post
                        Cum adica "la climatronic nu se simte"? Si daca ar avea altfel de ambreiaj, CE? Compresorul e actionat permanent de motor, cat timp comanda este data de computer. Oricum ar fi, motorul actioneaza compresorul, adica mananca niste cai putere.
                        Eu nu va inteleg pe astia care va oboseste Loganul, in ce sens va oboseste? Eu fac Bucuresti - C-ta si in Logan si in BMW si nu am greturi (tare mi-e ca greturile astea vin empatic, asa).
                        Cezare, pe tine te-a obosit mah Loganul? Acum, in Mercedes te simti mai fresh pe aceleasi rute?
                        Chiar nu m-a obosit niciodata loganul, nici la un drum de 900 km. E confortabil de mers cu ea in exterior, chiar si cu motorul de 1.4. Una peste alta mi s-a parut o masina buna si nu inteleg ce se tot coiesc unii cum ca-i nasoala, ca-i ca dracu, ca-i ca sula in coaste.
                        @nepotu123: 110-120 este o viteza rezonabila pentru Logan. Vrei mai repede, se aude altfel. Asta este. Ca ex: la 160 cu Mercedesul am 3000 rpm si nu se aude nimic, parca merg cu vaporul. In schimb cu Citroenul la 160 este cu totul alta mancare de peste. Drept urmare, cu una merg pe autostrada cu 160, cu alta cu 130, si ambele sunt la fel de confortabile in conditiile astea.

                        PS: Greturile le avem in creier, secundare unor frustrari adanc infipte.
                        Last edited by Cezar; 22 July 2011, 13:57.

                        Comment


                        • Originally posted by eugenmanea View Post
                          .
                          A..si inca un lucru nu mi-a placut. Fara AC avea ceva vana...Dar cand cuplai AC ul adio, parca ii luai 50 de cai! Te rugai de el sa urce!
                          Asa e la toate 105 cai sau avea ala ceva defect?
                          Dar temperatura afara cum era ? conteaza foarte mult daca era cald tare ( din moment ce vrei AC inseamna ca e cald ) .. Daca mergi la amiaza la 38 de grade si apoi seara pe la ora 22 sa vezi atunci diferenta ... Sunt mai multe chestii ( greutate, caldura etc ) dar cum ziceau si colegii AC papa si benzina si putere
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • Eu nu am spus ca nu ia din putere; ci doar ca diferenta e neadmisibil de mare la 16 v unde parca iti taie craca. Despre AC vs climatronic-asa a spus mecanicul de la Auto Marcus...acum eu nu stiu clar care e diferenta intre mecanisme-poate ne ajuta un mecanic.
                            Cat depre zgomotul interior- pe 200 km nu ai cum sa iti dai seama.

                            Gata cu polemica pentru ca nu ajungem la niciun rezultat.
                            Ii invit pe toti cei care au 16 v (si pe ceilalti dar e mai putin concludent) si vor sa se covinga- sa mearga cu loganu cu AC pornit apoi sa faca un test drive cu un Ceed de 1.6 (e deschis chiar si sambata la dealer). Atat spun..eu nu vorbesc din carti, din auzite, etc. Vorbesc pentru ca am mers cu ambele masini.
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • Seteaza clima la 16* sau cat ai minim cand afara sunt 35* si spune-mi daca nici atunci nu se simte. Daca tu ii dai drumul cand afara sunt doar 5 grade mai mult fata de cat o ai tu setata normal ca nu mananca atata putere. Io am 16V si stiu cum e cu AC in toate situatiile, iti ia din putere dar nu atat cat zici tu. Cand ii dai blana nu iti mai ia deloc fiindca se decupleaza AC-ul daca nu ma insel. Nu am chef ca as fi testat 80-120 in TR4 cu si fara AC, acceleratia calcata cam 50% sa vad diferentele si sa iti arat ca nu sunt asa mari cum zici tu.
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • doamne unii sunt batuti in cap pe aici, am mai spus mai sus ei inca merg cu masina lu taticu.
                                nu va mai stresati atat.da loganul e slab la cap sonorizare fonica.da nici cu hardughia de accent nu mi-e rusine deloc.
                                eu unu am mers si 1500 km si nu m-am simtit obosit,si asta mers cu viteza min de 110 km/h,si nepotul poate spune cum merg eu cu masina.in cursul saptamanii merg cu octavia 2 1.9tdi la serviciu si cand sunt obosit sunt la ambele si asta sta pe curbe mai slab ca oganul meu sare partea dorsala ca tapul.
                                Multi au cap dat mintea inca o folosesc la dos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google