Logan Vs Masini Low Cost

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiar e nevoie sa fii sofer bun cu asa masina.
    Intr-adevar, e maisna pentru luat gropile si de navigat cu ea prin zapada necuratat de autoritati, noroaie si altele.
    La asta recunosc, se achita cu brio.
    Last edited by mr.K; 13 December 2012, 14:21.

    Comment


    • - la stabilitate e un minus intr-adevar datorat inaltimii si garzii la sol inalte, dar la capitolul frane nu e absolut nici o problema.
      - dar si la stabilitate tine bine daca stii: curba ac de par luata cu 100 km/h de cineva care e pe logan club (nu mai stiu acum daca mai este). Tot respectivul ins a mers cu motorul de 1.6 cu 200 km/h (pe bord nu gps sau altceva). Pana pe la 170 benzinarul trage mai mult decat acceptabil tinand cont ca nu avem drumurile necesare unor viteze prea mari.
      - concluzia cu sofer bun e subiectiva si trasa de par. Si in final cam asta este scopul nu? Sa devenim soferi buni nu sa asteptam sa ne scoata ESP-u dintr-o curba luata mai tare, sa nu mergem tot timpu cu morcovu' ca in urmatoarea curba ne iasa un troglodit in fatza si ne face praf si cand mergem la o statiune la munte sa nu ne fie frica din cauza faptului ca desi se inainteaza cu incredibila viteza de 5 km/h 80% din cei de pe drum habar nu au ce sa faca in caz de derapare si ne trezim tamponati
      Last edited by pilifida; 13 December 2012, 14:22.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by pilifida View Post
        E LOW COST LA FINISAJE NU SI LA FIABILITATE, COMPONENTE MOTOR, etc.
        pana la urma te dai pe brazda ...

        maine , poimane ne zici ca esti inginer de ala cu plasticele si , defapt , is proaste la logan ...
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • dar la capitolul frane nu e absolut nici o problema.
          Nu pot sa fiu de acord cu tine. Franeaza asa cum poate, functie de dotarea pusa de fabrica.


          Ca are tendinta subviratoare au zis specialistii, eu doar am constatat asta la primul drum cu masina si dupa aia am adaptat stilul de mers in curbe dupa masina.

          Pana pe la 170 benzinarul trage mai mult decat acceptabil tinand cont ca nu avem drumurile necesare unor viteze prea mari.
          Noi nu, dar nemtii au.
          Last edited by mr.K; 13 December 2012, 14:25.

          Comment


          • Originally posted by Sefa Casei View Post
            nemtii nu prea circula cu loganul din dotare decat acasa-job, acasa-shopping sau chestii de genul asta. Pentru autostrada folosesc bmw, mercedes, sau vag
            Ideea asta, cum ca nemtii folosesc Loganul doar la ceva, este una total gresita. Nemtii aia care cumpara Logan, sunt exact aia care vand Golf 3 si BMW E36, de le cumpara baietii nostrii si le inmatriculeaza pe Bulgaria. Sau are cineva impresia ca toroapele alea au stat ascunse pe undeva si le scot la vanzare dupa 10 ani de conservare?
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • mr.K sincer nu as compara loganurile facute pentru noi, cu cele facute pentru nemti. LA fel cum nu poti compara nici un VW din reprezentatele de la noi cu unul de la ei
              Am mers si cu golan de 1.4 a unei cunostinte din germania si am ramas placut impresionat. Tragea mult mai bine si parca era ceva mai confortabil decat cel de 1.4 care il are cumnatul meu.

              Comment


              • eu as da loganul pe un e36. nu invers. mai bag vreo 3000 si am masina.

                Comment


                • Originally posted by Sefa Casei View Post
                  mr.K sincer nu as compara loganurile facute pentru noi, cu cele facute pentru nemti.
                  pai macar din punctul asta de vedere SA LE FIE RUSINE ! celor de la Dacia.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • Originally posted by pilifida View Post
                    - da cielo era un adversar super tare pentru dacia. De aia au dat faliment de buni ce erau. De buna a ce a fost nubira 2 si toate masinile lor. Chiar sunt absurde chestiile astea: sa sustii despre o firma falimentara ca avea produse mai bune ca alta care a castigat un oarecare statut.
                    - de ce nu s-a continuat pe linia cielo, un facelift, un cielo 2 daca era asa buna? De ce nu a rezistat daewoo, de ce nu se mai fabrica? Ceva bun se continua si se vinde: vezi golf, etc

                    Daewoo nu a dat faliment din cauza vanzarilor din Romania care erau bune cred eu. Eu vorbeam de masina in general nu de firma producatoare. Daca maine Dacia da faliment inseamna ca loganul nu e masina buna? Daewoo a avut perioada lui de glorie in Ro, de prin '96 pana prin 2004-2005 cand s-au vandut f multe Cielo, dovada sunt masinile inca prezente la fiecare colt de bloc in parcari. Nubira2 era mult "mai masina" decat ce o sa fie loganul2, fiind considerata limuzina. Uite aici ce dotari standard avea:http://www.informatiiauto.ro/daewoo-...ard-mid53.html la un pret de 9950 € - 12200 €

                    De ce nu au facut un facelift la Cielo? Nu stiu, asta ma intreb si eu. Probabil ca in Ro s-ar fi vandut bine Cielo2 in paralel cu Logan ph1 in anii ai 2004-2007.

                    Comment


                    • Terminati, bai, cu prostiile! Nu exista linie speciala de asamblare pentru Germania, iar baietii care lucreaza in fabrica la Mioveni pot confirma treaba asta. Ca i s-a parut cuiva cum ca ar trage, ar face, ar merge sau ar face mai mult sau mai putin, este total subectiv.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • @Costi-bc: nu am zis niciodata ca nu sunt proaste materialele la logan. Am zis ca nici la chevrolet/hyundai etc nu sunt uaaaau - vezi inceputul threadului ptr o descriere a plasticelor de pe aveo mult laudate de unii, sau intra pe forumul lor sa vezi acolo calitate.
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by vitriol View Post
                          ...Ca i s-a parut cuiva cum ca ar trage, ar face, ar merge sau ar face mai mult sau mai putin, este total subectiv.
                          Strict partea asta, nu e chiar subiectiv. Dupa 3,4 revizii si un anumit numar de km Loganurile din vest sunt superioare. De ce? Pentru ca folosesc consumabile de calitate(ulei, bujii,etc), carburant de calitate si drumuri bune.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Perfect de acord! Si ce treaba are fabrica la afacerea asta? Ca de la ideea asta s-a plecat.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Originally posted by vitriol View Post
                              Terminati, bai, cu prostiile! Nu exista linie speciala de asamblare pentru Germania, iar baietii care lucreaza in fabrica la Mioveni pot confirma treaba asta. Ca i s-a parut cuiva cum ca ar trage, ar face, ar merge sau ar face mai mult sau mai putin, este total subectiv.
                              da , dar linie speciala pentru motoarele cu gpl exista ? chiulasa speciala pt gpl exista ? stiu , e alta discutie , dar arata seriozitatea celor de la Dacia.
                              la inceput nu era gpl pe dacia. daca puneai instalatie pierdeai garantia (chiar si la trenul de rulare) desi nu au legatura ...
                              apoi au pus ei gpl , pe care-l laudau acum , dar minteau cumparatorii ca-i chiulasa tratata special , abureli , si defapt pretul exorbitant pe care-l cereau pe instalatie(de proasta calitate) nu se justifica.

                              am vrut doar sa va reamintesc cum isi respecta dacia clientii si cum ii minte cu nerusinare , doar ca sa faca profit.
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • Originally posted by pilifida View Post
                                - dar la capitolul frane nu e absolut nici o problema.
                                -
                                De curiozitate- dar vreau un raspuns sincer de la tine- ce masini ai mai condus la viata ta?
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google