If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Chiar e nevoie sa fii sofer bun cu asa masina.
Intr-adevar, e maisna pentru luat gropile si de navigat cu ea prin zapada necuratat de autoritati, noroaie si altele.
La asta recunosc, se achita cu brio.
- la stabilitate e un minus intr-adevar datorat inaltimii si garzii la sol inalte, dar la capitolul frane nu e absolut nici o problema.
- dar si la stabilitate tine bine daca stii: curba ac de par luata cu 100 km/h de cineva care e pe logan club (nu mai stiu acum daca mai este). Tot respectivul ins a mers cu motorul de 1.6 cu 200 km/h (pe bord nu gps sau altceva). Pana pe la 170 benzinarul trage mai mult decat acceptabil tinand cont ca nu avem drumurile necesare unor viteze prea mari.
- concluzia cu sofer bun e subiectiva si trasa de par. Si in final cam asta este scopul nu? Sa devenim soferi buni nu sa asteptam sa ne scoata ESP-u dintr-o curba luata mai tare, sa nu mergem tot timpu cu morcovu' ca in urmatoarea curba ne iasa un troglodit in fatza si ne face praf si cand mergem la o statiune la munte sa nu ne fie frica din cauza faptului ca desi se inainteaza cu incredibila viteza de 5 km/h 80% din cei de pe drum habar nu au ce sa faca in caz de derapare si ne trezim tamponati
dar la capitolul frane nu e absolut nici o problema.
Nu pot sa fiu de acord cu tine. Franeaza asa cum poate, functie de dotarea pusa de fabrica.
Ca are tendinta subviratoare au zis specialistii, eu doar am constatat asta la primul drum cu masina si dupa aia am adaptat stilul de mers in curbe dupa masina.
Pana pe la 170 benzinarul trage mai mult decat acceptabil tinand cont ca nu avem drumurile necesare unor viteze prea mari.
nemtii nu prea circula cu loganul din dotare decat acasa-job, acasa-shopping sau chestii de genul asta. Pentru autostrada folosesc bmw, mercedes, sau vag
Ideea asta, cum ca nemtii folosesc Loganul doar la ceva, este una total gresita. Nemtii aia care cumpara Logan, sunt exact aia care vand Golf 3 si BMW E36, de le cumpara baietii nostrii si le inmatriculeaza pe Bulgaria. Sau are cineva impresia ca toroapele alea au stat ascunse pe undeva si le scot la vanzare dupa 10 ani de conservare?
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
mr.K sincer nu as compara loganurile facute pentru noi, cu cele facute pentru nemti. LA fel cum nu poti compara nici un VW din reprezentatele de la noi cu unul de la ei
Am mers si cu golan de 1.4 a unei cunostinte din germania si am ramas placut impresionat. Tragea mult mai bine si parca era ceva mai confortabil decat cel de 1.4 care il are cumnatul meu.
- da cielo era un adversar super tare pentru dacia. De aia au dat faliment de buni ce erau. De buna a ce a fost nubira 2 si toate masinile lor. Chiar sunt absurde chestiile astea: sa sustii despre o firma falimentara ca avea produse mai bune ca alta care a castigat un oarecare statut.
- de ce nu s-a continuat pe linia cielo, un facelift, un cielo 2 daca era asa buna? De ce nu a rezistat daewoo, de ce nu se mai fabrica? Ceva bun se continua si se vinde: vezi golf, etc
Daewoo nu a dat faliment din cauza vanzarilor din Romania care erau bune cred eu. Eu vorbeam de masina in general nu de firma producatoare. Daca maine Dacia da faliment inseamna ca loganul nu e masina buna? Daewoo a avut perioada lui de glorie in Ro, de prin '96 pana prin 2004-2005 cand s-au vandut f multe Cielo, dovada sunt masinile inca prezente la fiecare colt de bloc in parcari. Nubira2 era mult "mai masina" decat ce o sa fie loganul2, fiind considerata limuzina. Uite aici ce dotari standard avea:http://www.informatiiauto.ro/daewoo-...ard-mid53.html la un pret de 9950 € - 12200 €
De ce nu au facut un facelift la Cielo? Nu stiu, asta ma intreb si eu. Probabil ca in Ro s-ar fi vandut bine Cielo2 in paralel cu Logan ph1 in anii ai 2004-2007.
Terminati, bai, cu prostiile! Nu exista linie speciala de asamblare pentru Germania, iar baietii care lucreaza in fabrica la Mioveni pot confirma treaba asta. Ca i s-a parut cuiva cum ca ar trage, ar face, ar merge sau ar face mai mult sau mai putin, este total subectiv.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
@Costi-bc: nu am zis niciodata ca nu sunt proaste materialele la logan. Am zis ca nici la chevrolet/hyundai etc nu sunt uaaaau - vezi inceputul threadului ptr o descriere a plasticelor de pe aveo mult laudate de unii, sau intra pe forumul lor sa vezi acolo calitate.
...Ca i s-a parut cuiva cum ca ar trage, ar face, ar merge sau ar face mai mult sau mai putin, este total subectiv.
Strict partea asta, nu e chiar subiectiv. Dupa 3,4 revizii si un anumit numar de km Loganurile din vest sunt superioare. De ce? Pentru ca folosesc consumabile de calitate(ulei, bujii,etc), carburant de calitate si drumuri bune.
Terminati, bai, cu prostiile! Nu exista linie speciala de asamblare pentru Germania, iar baietii care lucreaza in fabrica la Mioveni pot confirma treaba asta. Ca i s-a parut cuiva cum ca ar trage, ar face, ar merge sau ar face mai mult sau mai putin, este total subectiv.
da , dar linie speciala pentru motoarele cu gpl exista ? chiulasa speciala pt gpl exista ? stiu , e alta discutie , dar arata seriozitatea celor de la Dacia.
la inceput nu era gpl pe dacia. daca puneai instalatie pierdeai garantia (chiar si la trenul de rulare) desi nu au legatura ...
apoi au pus ei gpl , pe care-l laudau acum , dar minteau cumparatorii ca-i chiulasa tratata special , abureli , si defapt pretul exorbitant pe care-l cereau pe instalatie(de proasta calitate) nu se justifica.
am vrut doar sa va reamintesc cum isi respecta dacia clientii si cum ii minte cu nerusinare , doar ca sa faca profit.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment