Logan Vs Masini Low Cost

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da-mi voie sa te contrazic.Logan-ul daca aveai tichete il luai cu incredibila suma de 4300E.Aproximativ.Si cand au zis ei ca scot masina de 5000E.Asta e, nu au fost in stare.Au scos masina de...6000E.Sau cat era?
    Sa scoata si VW masina, nu de 5000 E, nici de 6000 E, macar de 7-8000E.
    Repet: cea mai ieftina masina de la ora actuala la concurenta mi se pare Clio.Si nu are preturi atat de nesimtite cum are grupul VAG.
    Si cu toate astea depaseste cu 3000 E cel mai ieftin Logan.
    Eu nu laud Logan-ul.Nu prea am ce lauda.E o masina corecta, din punctul meu de vedere.Pentru asta a fost gandita.Pentru muritorii de rand, care nu au nevoie decat de un transport din A in B in conditii decente.Din pacate la multi conditiile decente inseamna de fapt dotari de masini premium.Mi se pare ca unii cer prea mult de la biata masina.
    Last edited by Pacco; 14 December 2012, 13:18.
    sigpic

    Comment


    • Treaba cu tichetele a fost valabila pentru orice auto nou cumparat. Deci nu e dacia mai cu mot ca mergea cu tichete. Nu mai zic ca puteai lua cu tichete doar masini chele sa te cari in ele. Altfel cel mai chel logan era peste 6 mii, oricum nu exagerat de mult.
      Daca n-ai bani de masina iti iei o bicicleta frumos, pui si retrovizoare, clanson, faci upgrade la frane pe disc ... treburi
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Ce treaba au tichetele? Erau gratis, se gaseau pe strada?
        6350 euro era cel mai ieftin Logan, din ce imi aduc aminte. Doar cu roti, volan, pedale si scaune, fara servodirectie macar. Nu mai gasesti asa ceva la niciun producator serios, de aia nici preturi ca astea nu mai gasesti.
        Ce vina au unii daca dotarea de top de la Logan e ecl mult una medie la alte marci?

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          Ce vina au unii daca dotarea de top de la Logan e cel mult una medie la alte marci?
          Aici ai pus punctul pe i.Daca si ceilalti ar face o masina cu dotari din evul mediu posibil tot pe la pretul asta ar ajunge.D-asta costa atat, ca n-are aia n-are aia.
          De exemplu daca VW ar scoate o masina peste noapte cu volan, 4 roti si scaune si ar costa 6300E, cat costa Logan-ul cand a aparut, nu ati da cu pietre in ea atat de mult.De ce?Pentru ca e VW nu are cum sa fie masina proasta.
          Nu cred ca ar fi cu ceva mai presus decat Logan-ul.Pentru ca nu are cum.Nu iti da nimeni nimic gratis.
          Eu la ora actuala imi iau un Logan cu 6700E.
          Cel mai ieftin polo costa 11.156.
          Cea mai ieftina fabia costa 9.138.
          Cel mai ieftin Clio Symbol costa 7500E (pentru ca e acum oferta si ai discount 2000E).
          Cel mai ieftin Corsa costa 10.770E.
          Cel mai ieftin i20 costa 9.862 (pentru ca e oferta de la 12.590 !!!!Nici nu ma uit cat costa i30.
          Cel mai ieftin aveo costa 10.900E...
          Cam asta e concurenta low-cost...Da nene da e straineza, nu e Dacia.
          Last edited by Pacco; 14 December 2012, 13:42.
          sigpic

          Comment


          • @pacco: "pentur muritorii de rand" ))
            Dap. Zeii isi iau chevrolet aveo si hyundai accent

            - si semizeii isi iau masini second. Da-mi si mie exemplu de o masina care nu e pentru MURITORII DE RAND pana in 14-15000 de ieuro, sau chiar pana in 20000. Ca nu as putea zice ca un golf 6 e o masina pentru zei. Alea is Range-rovere, Lamborghini, bugati si mai jos in ierarhie un scirocco ceva (sper ca nu e off topic)
            Last edited by pilifida; 14 December 2012, 13:50. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • @pilifida: eh, vorba vine.
              sigpic

              Comment


              • Nu semizeii isi iau sh-uri decente, ci doar cei care vor o masina mai buna si mai sigura ca Loganul si nu si-o permit de noua. Daca un Golf 6 sh de 3 ani costa cat un Logan 2 nou, nu inseamna ca Logan 2 e superioara doar prin prisma faptului ca e noua nu? Noua e pana ii dai prima cheie si o bagi in prima groapa.

                Daca in 2004-2005 piata sh nu oferea oportunitati bune la pret, altfel sta acum treaba.
                Last edited by mr.K; 14 December 2012, 13:56.

                Comment


                • Cu 8,9 mii de euro nu stiu daca mi-as permite, eu ca roman cu o situatie de tot rahatul spre viitor, un sh din germania la care sa strang din anus la fiecare revizie, basca una-alta ce mai cade. Tocmai d-aia un logan2, e totusi nou cat o fi el de low-cost.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • I30 1.4 100 cai la promotie 12,577 EUR
                    Elantra 1.6 132 cai 13,830 la promotie
                    Accent inca nu se aduce in Ro - deci nici zeii nici semi- zeii nu isi iau Accent ca nu au de unde

                    Sunt o concurenta serioasa ptr Dacia doar dc te uiti la varianta de top Dacia care costa 12,000.

                    Dar pentru 90% din Loganurile vandute- care sunt pn in 10,000- nu sunt o amenintare.
                    Romanul de rand tot Logan cumpara cu bune si rele- pentru ca e fiabila, are ce ii trebuie, iti faci treaba cu ea.
                    Sa fim seriosi- climatronicul, o pozitie mai buna la volan si farurile cu xenon nu tin de foame si nici nu sunt un must have ca sa te duci pana la Busteni si pana la Eforie Nord.
                    A- da, sari de 3,500 lei salariu net si nu ai rate si copii, te gandesti la altceva mai sus in functie de preferinte (si in intervalul 12,000- 20,000 chiar ai de unde alege), dar din pacate marea masa de romani abia daca isi permit si Logan.
                    Cand om avea si noi autostrazi sa poti pleca in Austria, Grecia etc pe autostrada si sa faci 30,000- 50,000 km pe an atunci te gandesti sa ai de toate- scaune xenon, pozitie etc. Dar in Ro-... loganul reprezinta nivelul de trai actual, mai mult nu ne putem permite ca natie. Cand ne vom mai dezvolta, probabil ca si Dacia va scoate modele mai sofisticate, ptr nimeni nu isi va mai lua masina de 6,500 EUR
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • - nici nu am zis ca loganul ar fi superioara unei masini second bine ochite
                      sigpic

                      Comment


                      • Dar aici e vorba de logan vs low-cost, nicidecum Logan vs SH.Si iar comparam Golf cu Logan, cand nu prea au ce sa caute in aceeasi fraza.
                        @eugenmanea: foarte bine punctat.
                        sigpic

                        Comment


                        • Era vorba de capacitatea unui low cost nou de a se impune pe piata de acum. Greu.
                          Tineri la prima masina, firme, taximetristi...

                          Comment


                          • - nu stiu ce sa zic partea cu atata ne permitem ca natzie si nivelul de trai. E intr-o oare care masura adevarat dar trebuie sa te gandesti ca romanul vrea sa epateze cu ce are, ii plac bmw-urile, stramba din nas la multe, uite-te mai asa pe la sate acolo unde e ciobania mai mare: rar o sa vezi loganuri iti spun eu. Foarte rar. Conceptia ca loganul e pentru tzaran sa isi care oile e destul de falsa. La mine la tzara, la vreo 8000 de locuitori sa zicem ca ar fi 50 de logane. Sa zicem.
                            sigpic

                            Comment


                            • Te referi la o masina alta decat Logan sau la Logan 2?
                              Eu dau in scris ca Logan 2 va avea acelasi suces ca si Logan 1, bine - raportat la dimensiunea pietei auto din 2012 nu cea anormala din 2007-2008.

                              'Basinosii' (adica tinerii proaspeti posesori de carnet si cu banii lui tata) isi vor lua in continuare BMW uri, Passat uri, Audi etc- oricum ei nu si au luat niciodata Logan deci nu intra in target. Si oricum s-a taiat macaroana de la tati- bye bye stau pe dreapta ca le-a picat un injector la Audi 2.0 140 cai.
                              Tinerii care se apuca sa munceasca si ajung la un nivel bunisor de venituri vor alege Logan 2- pentru ca 'sunt prea saraci sa cumpere lucruri ieftine' si 'sunt prea saraci ca sa faca experimente cu SH uri aduse din Germanica cu 80,000 km la bord'.- deci astia raman (din pacate mult mai putini fata de 2008)
                              Taximetristii si firmele- o DA- Logan la greu- nu e State of the art dar ca si costuri de intretinere bate orice (cate Duster are Petrom u?)
                              Inca o categorie de tineri cu ceva bani vor prefera SH urile- dar cele cu cap. Adica se orienteaza spre o Octavia Golf, Focus- dar cu istoric si f bine intretinute.

                              Dc inca va mai fi Rabla totusi multi se vor orienta spre masina noua- Logan- ptr ca mai bine dai 8,500 eur pe o masina cu ABS ESP servo AC si cu 3 ani garantie, decat 10,000 pe un Golf din 2008 care in mare stie cam aceleasi lucruri, dar scrie VW pe el.
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • eugenmanea, Petrom-ul a vandut angajatilor Golf 4, Vectra si cred ca si fabiile si au cumparat dustere si MCV-uri la greu.

                                E normal ca Loganul se va vinde in continuare din greu, dar asta e, unii nu inteleg. Probabil nici unul nu a avut o pocnitura second pe mana sa investeasca in ea. Multi probabil nici nu au idee cat costa o revizie sau o mica interventie la service din grupul VAG.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google