Logan Vs Masini Low Cost

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by pilifida View Post
    - am deschis postul pentru amuzament nu sa ne apucam sa ne atacam unii pe altii
    Nu ştiu cum se face că amuzamentul ăsta vă apucă exact înainte de lansarea noilor modele de la Dacia !

    Problemele de la Chevrolet sunt cunoscute, întâmplător chiar am cont acolo şi ştiu ce vorbesc, dar uite ce te întreb cu voce tare :

    Cum de ai aşteptat tu atâta vreme şi tocmai acum ţi-ai făcut cont (văd că ai un dCi în bătătură) şi după ce ai avut acces la forum, primul topic deschis de tine a fost tocmai despre concurenţa lui Logan ?

    Mister sau coincidenţă (sau varianta lui mr.K) !

    Comment


    • #32
      Eu sunt curios care sunt masinile "low-cost" la care se refeta cel ce a "creat" acest minunat topic?! Vad ca sunt incluse masini care nu au treaba cu low-costul si mai mult de atat, topicul se duce oarecum si spre "logan NOU vs orice sh"! Pana la urma, LOGAN vs care "low-cost" ???(in mintea mea, albea?!, symbol?, kalos?, cruze, focus, a4, nu prea fac parte din categoria respectiva!)
      Last edited by PCH; 2 November 2012, 19:02.

      Comment


      • #33
        hai mah, pecehas, o fi albea(o petarda), symboi(alta petarda) sau kalos/aveo vechi (alte petarde) ceva d egenul ford mondeo? mai da-le dracu. ori tu confunzi albea cu linea, ori cacatul ala a ajusn un fel d emaseratti si noi n-am realizat. o masina cu bordul facut din carton presat (albea) e masina de lux? nu vrei sa stii ce materiale sunt intr-un ford focus, care e totusi o masina ok, dar pe care volvo o vinde pe post de compacta premium la suprapret
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Ce suprapret la Ford? Flocus e la nivel de pret cu Megane, si sub Golf, Octavia.
          Plasticu ala moale e mult mai ok la Flocus decat ce avem noi la Logan si crede-ma ca dupa 100000+ km pe drumurile patriei se prezinta incomparabil mai bine decat un Logan.

          Comment


          • #35
            Si-a luat un prieten acum o saptamana un Golf 4 1.6_16v din 2001 pe care l-am condus un pic, a fost prima oara cand am condus un Golf. In afara de ambreiajul care tine mult mai sus decat la Loganul meu, e mai placut la condus(nu mi-a venit sa cred ce silentios e). Am facut si un test dar nu in paralel de "blana", doar prin oras pana pe la 110 kmh si sunt oarecum la fel, cu un pic de plus pentru Logan(raspuns un pic mai prompt la pedala, probabil si vechimea motorului isi spune cuvantul), dar una peste alta, e foarte ok Golful. Cam aceeasi senzatie ca la Opel Vectra 2001, din pacate pentru Logan, care pierde la capitolul confort/pozitie la volan. Masinile astea au ajuns dupa 11-12 ani low cost si cred ca sunt de luat in considerare pentru cei ce vor confort la volan pe bani de Logan mai vechisor. Fara sa exagerez, cand m-am dat jos din Golf(ce-i drept are si niscaiva scaune sport) si m-am suit in Logan mi s-a parut ciudat rau.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Seba View Post
              hai mah, pecehas, o fi albea(o petarda), symboi(alta petarda) sau kalos/aveo vechi (alte petarde) ceva d egenul ford mondeo? mai da-le dracu. ori tu confunzi albea cu linea, ori cacatul ala a ajusn un fel d emaseratti si noi n-am realizat. o masina cu bordul facut din carton presat (albea) e masina de lux? nu vrei sa stii ce materiale sunt intr-un ford focus, care e totusi o masina ok, dar pe care volvo o vinde pe post de compacta premium la suprapret
              Asta spun si eu, Seba! Discutiile pe acest thread ar trebui facute cu referire strict la masinile low-cost si anume, albea, symbol, kalos, etc...si sa nu includem golf, focus, mondeo, a4, etc pentru ca dupa parerea mea cele din urma nu pot fi catalogate drept low-cost. vad ca multi confunda SH cu low-cost, si nu e ok.

              Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

              Comment


              • #37
                Nici Chevrolet nu e low cost, e doar low quality, avand in vedere ca un vecin a platit doar pentru rama/"ochelarul" dimprejurul proiectorului, deci un simplu cerc de plastic, 400 de lei!!!!!

                Si nici la culoare nu e, fiind standard negru si masina gri.

                N-am avut chef sa mai intreb cate eun proiector, atunci. La Logan iti cumperi 2 proiectoare originale din bugetul petru rama proiectorului la Aveo.

                Comment


                • #38
                  Cumva la Cruze?

                  Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                  Comment


                  • #39
                    Nu, la Aveo. La Cruze cred ca e 600 de lei rama aia.

                    Comment


                    • #40
                      @PCH: am observat si eu tendinta asta de a compara loganul nou cu variante SH, si asta chiar din partea "adversarilor" loganului. Raspunsul este foarte simplu (dupa parerea mea). Din fericire pentru Dacia si din pacate pentru noi, loganul nou inca nu are un concurent low-cost serios. Efectiv la banii loganului nu exista un alt pachet (atentie - pachet, nu caracteristici individuale) care sa se apropie de el. De aici si frustarea celor care nu suporta loganul, si necesitatea de a-l compara cu modele compacte sh care au avut un cost de achizitie de doua sau trei ori mai mare, anume pentru a evidentia "lipsurile" masinii.
                      In alta ordine de idei, merita de urmarit evolutia lupilor tineri care incearca acum marea cu degetul. Este vorba in primul rand despre noul peugeot 301/citroen c-elysee. Skoda rapid nu poate intra in discutie, parerea mea e ca nu vor putea cobori pretul destul de mult ca sa fie low-cost.
                      Am mai citit astazi in Auto-Bild ca VW va crea o noua marca a grupului (una low-cost) special pentru a concura Dacia. Masinile se vor produce in China sau India, iar gama va consta din 3 modele: sedan, break si van. Ei spun ca pretul de pornire pentru sedan va fi de 6000 de euro, iar lansarea va fi undeva in 2015. Pozele din revista sunt insa ale unor dulapuri pe roti, fata de care loganul e miss univers.
                      De unde vedem ca totusi Dacia este etalonul in afacerea low-cost, in ciuda tuturor rautatilor si opiniilor contra. Deci nemtii recunosc brandul nostru ca etalon, numai noi, romanii, strambam din nas.

                      Comment


                      • #41
                        Etalon la saracie, da.
                        Suparator e ca multi romani atat isi permit.
                        Nu cred ca ai de sa fii mandru ca etalonul alimentatiei ar fi mamaliga. La ce ajuta, cand neamtul isi permite icre negre? Si mamaliga o cumpara sa o dea la gaini?
                        Cam asta se intampla cu Loganul in Germanie, il cumpara pensionarii, somerii sau alte persoane care il folosesc petru activitati care in Romania s-ar rezolva cu un carut de butelii.

                        Asa si LOgan nou vs sh premium. Unii prefera in loc de mamaliga calda, friptura rece. De ce sa-i judecam?
                        Last edited by mr.K; 3 November 2012, 17:36.

                        Comment


                        • #42
                          Ce-i drept, din punctul asta de vedere situatia nu arata prea roz, insa nici nu trebuie sa picam cu totul in groapa cu melancolie.
                          Conform aceluiasi articol, piata low-cost este o piata de 13% din totalul vanzarilor de masini noi si este in continua crestere in utimii 4 ani.
                          Se da exemplu China (unde se vand 3,8 milioane unitati low cost anual), India (cu o piata low cost de 48%), Rusia (38%) si mai multe tari din America de sud.
                          Se stie ca la ora actuala China si India sunt cei mai mari consumatori auto.
                          Comparativ, in Europa aceasta pondere este de 3%. Ei, cu tot acest 3% din Europa, se spune in articol ca vanzarile Daciei au crescut de 17 ori din 2004 incoace (ce-i drept, s-au vandut destule modele si in Asia, America de sud, etc.)
                          Este clar vizibil deci ca este o felie de tort destul de sanatoasa pe care nemtii, in ingamfarea lor, abia acum o sesiseaza. Si sunt sigur ca "fritz" moare de ciuda cand stie ca Renault a tras spuza pe turta proprie in toti acesti ani. Efectiv se poate spune ca Dacia a scos Renault din rahat (cam acelasi in care se zbate grupul PSA acum).
                          Oricum, acel procent de 3% din Europa va creste si el, pentru ca au trecut vremurile cand occidentalii erau putrezi de bogati. Procentajul de someri si saraci din Europa creste incet dar sigur. Exemplu clar: Spania, Grecia, Italia si cine stie de cine mai auzim maine.....
                          Last edited by mariusnicolae; 3 November 2012, 18:36.

                          Comment


                          • #43
                            pai aici vad eu problema. Renault e clar ca a profitat enorm dupa marca Dacia si dupa acest model de logan. puteau sa investeasca mai mult acum in noul model logan (in proiectare si in calitatea materialelor) , fara sa auzim de celebrele "costuri suplimentare" reflectate in pret. oricum acestea ar fi fost recuperate cu varf si indesat din multitudinea de automobile care vor fi produse sub diferite denumiri reno , dacia , nissan , mahindra , etc.
                            in plus lista de optionale (si ma refer la discuri spate , cutie 6 trepte ,(automata parca este,dar sa fie si pt RO) , motoare mai diversificate , scaune cu putin profil si mai confortabile ,nu ca astea de autobuz, etc etc etc

                            eu la noul model Logan vad acel proverb : " Las-o ma ca merge asa ... "
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #44
                              Voi confundati Maria cu palaria.
                              Dacia se vrea a fi low-cost, pt ca asta produce bani acum.
                              Ex din alimentatie publica: mai repede iti faci o saormerie decat un restaurant.

                              Totusi cand iti iei logan, e clar motivul: pretul mic. Vrei mai mult, platesti mai mult. Au plaja mare de masini, de la Fluence la twingo, asta daca-ti place Renault si vrei neaparat o asemenea masina.
                              @costibc: tu vrei esp, lalala si lugulugu tot la bani de logan, nu? Ei bine, nu se poate.
                              Vrei mai mult, ia alta masina, ca nu s-a terminat lumea la Logan.
                              Ce, mai suntem pe vremea lui Ceasca cand nu aveai ce sa iei decat Dacia?
                              Acum e diversificata piata, si iti poti lua cat te tine buzunarul.

                              PS: cand te duci la o saormerie, ceri icre negre? Sau fois gras? Vrei fois gras, icre negre, sampanie Kristal, te duci la Casa Di David sau altele asemenatoare.

                              Comment


                              • #45
                                e low cost , dar ar trebui sa fie si aceste optionale.
                                tocmai cu aceste optionale grupul vag isi incanta clientela. si nu ma refer la A8 sau Phaeton , ci la fabia si polo.
                                ce a facut skoda in vag? a luat tehnologie invechita , ieftina si fiabila si cu mana de lucru mai ieftina si-a creat o identitate. masini mai spatioase si mai ieftine decat vw sau decat audi care e premium. seat s-a axat pe design si sportivitate. nu mai vorbim de calitatea tablei. vorbeste garantia de 12 ani.

                                Dacia ce iti inspira? Dupa 9 ani in care a produs acest model?
                                Vine urmatorul , care m-a dezgustat pentru ca desi e pe alta platforma (care se traduce in piese si consumabile mai scumpe) schimbarile estetice is ... minore. Schimbarile calitative vor fi ... desigur maxime , doar ca nu permite pretul , deci minime.
                                Dar daca vine vre-un nebun si vrea ... sa nu zic piele pe bord sau macar pe scaune , dar scaune incalzite sau frane cu discuri pe spate pentru siguranta sa sau airbag-uri in plus sau motor de vre-o 150 de gloabe , parbriz incalzit etc etc ce zice Dacia ? -Nu ca suntem Low Cost ... -Pai pe tabla voastra de 2 bani si pe mana de lucru ieftina din Ro , Maroc , Rusia , Low cost le vreau.
                                nu mi se pare aberant.
                                Nu s-ar gasi tehnologia , sau mana de lucru ? Nu se vrea pt ca se vinde si asa ...
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google