Logan Vs Masini Low Cost

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @mr.K: asta la noi, in Romania.
    Conform statisticilor, in Europa se vind mai bine Sandero si Duster, iar mai nou Lodgy, decat Logan. Doar la noi si in restul "blocului comunist" se vand mai bine berlinele in 3 volume.
    Sigur ca ei perfectioneaza modelele cu care isi arata fata in Europa, pentru ceilalti , din Est, merge si asa.......

    Comment


    • #62
      Doar Duster putem spune ca se vinde bine pe export. Loganul a aparut de noua ani, s-a vandut destul, cat sa se mai vanda?!

      Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

      Comment


      • #63
        Dupa ce am vazut eu la televizor, si camioanele care le vad trecand zi de zi, duster-ul se vinde in afara mai bine ca logan-ul.
        Poate acum cu noul logan se va schimba situatia.

        Comment


        • #64
          Dar noul Sandel cred ca va avea o vanzare mai buna, chiar arata bine, mai bine ca Loganul nou.

          Comment


          • #65
            @costi: de unde stii ca loganul nu va avea aceleasi optiuni ca si Sandero?
            Caci momentan nu sunt afisate pe site...

            Comment


            • #66
              Originally posted by Costi-bc View Post
              e low cost , dar ar trebui sa fie si aceste optionale.

              Dacia ce iti inspira? Dupa 9 ani in care a produs acest model?
              nu stiu daca le are sau nu. si m-as bucura sa aiba. ar fi normal sa aiba.

              eu incerc sa nu fiu obtuz in gandire. critic loganul , dar constructiv sper. mesterii aia geniali de la uzina nici acum nu puneau buton la portbagaj (de exemplu) daca nu-i critica lumea...
              eu sincer ma bucur ca fabrica de la Mioveni produce si vinde. ca se poate mai bine si mai mult dar nu se face - asta-i problema mea.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #67
                "eu incerc sa nu fiu obtuz in gandire"
                "nu stiu daca le are sau nu"
                Nu vezi paradoxul?

                Ai dezbatut atat de mult asupra unor idei, fara niciun fel de temei. Ba mai mult, ai fost rau intentionat, pentru ca din moment ce Sandero are aceste optiuni este foarte probabil ca si Loganul sa le aiba.
                Despre ce constructii vb noi aici? Ca ne dam cu apa in ochi si spunem ulterior ca ne ustura ochii?

                Poate mai bine si mai mult?)
                Dumneata esti constient ca in spatele acestor produse stau divizii intregi, si nu cred ca e ok sa fii suficient de arogant cat sa crezi ca stii cum merg treburile si cum poti creste vandabilitatea unui produs. Crezi ca lucrurile se fac dupa ureche, cum vorbim noi aici?

                Totusi, sa nu ne rezumam discutia la cat de multe variabile nu cunoastem ca sa ne dam parearea despre cum putem creste o afacere de miliarde de euro, asa ca subliniez prima problema: ai pus problema total aiurea, cand nici macar nu stii ce optionale va avea. Ba mai mult Sandero deja are tot ce ai spus dumneata.

                PS: nu poti sa vorbesti despre cum poate vinde unul dintre colosi mai bine, cand nici n-ai avut decenta sa navighezi pe site-ul Dacia si sa vezi optionalele celorlate masini din paleta.

                Comment


                • #68
                  Daca or sa scoata Sandero si Logan 1.2TCe au dat lovitura, si eu imi voi cumpara unul.
                  Pe Dokker cum se comporta 1.2TCe nu stiti ?

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Cezar View Post
                    ai pus problema total aiurea, cand nici macar nu stii ce optionale va avea.
                    astept sa vad ce optionale va avea "noul" logan. repet , calitatea banuiesc ca va fi aceeasi. si ce preturi de "low cost" .
                    Originally posted by Cezar View Post
                    in spatele acestor produse stau divizii intregi, si nu cred ca e ok sa fii suficient de arogant cat sa crezi ca stii cum merg treburile si cum poti creste vandabilitatea unui produs
                    arogant ? eu nu fac macro-analize dar am o parere personala si o spun. oferta diversificata , pret mic , calitate - vanzari mari . si sa ma anuntati cand divizia care se ocupa de calitatea tablei de pe logan o sa-si faca treaba.

                    si totusi nu mi-ati raspuns la o intrebare: " Dacia ce iti inspira? Dupa 9 ani in care a produs acest model? "

                    defapt despre asta e vorba aici : Thread: Logan Vs Masini Low Cost .
                    Isi fidelizeaza Dacia clientii ? majoritatea romani ? sau acestia se vor indrepta spre alte marci "low cost" , asta ca sa nu vorbim despre sh-uri.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by CSH View Post
                      Daca or sa scoata Sandero si Logan 1.2TCe au dat lovitura, si eu imi voi cumpara unul.
                      Pe Dokker cum se comporta 1.2TCe nu stiti ?
                      Vazusem acum ceva vreme un clip cu un tip din Brazilia care facea liniute cu loganul de..1.0L, deci sunt in productie de multi ani loganurile cu motoare mici, turbo banuiesc. Ar fi fain sa aiba si ei un forum(nu am cautat), poate s-ar gasi acolo cateva pareri.

                      "Productia Dacia Logan a inceput in 2004, fiind in prezent asamblata in Romania, Brazilia, Maroc, Rusia, Africa de Sud sau India.

                      Modelul este cunoscut sub diferite nume, in functie de piata pe care este comercializat. Logan a inlocuit vechiul Dacia 1310 si reprezinta cel mai bine vandut model dupa anul 2000, de la preluarea producatorului de la Mioveni de catre Renault.

                      Dacia Logan a intrat deja in al noualea an de productie si s-au vandut pana in prezent peste 1,2 milioane de unitati. Masina a fost dotata cu motorizari de 1,0 litri, 1,2 litri, 1,4 litri, respectiv 1,6 litri, dar si cu un motor 1,5 litri diesel."
                      Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                      My ride

                      Comment


                      • #71
                        @csh: ai da 13000 de euro pt 1.2tce? de ce n-ai dat 10000 pt 1.6_16v?...toti ati da si de fapt toti avem trotinete...luti-va folxvagin made in china, ca-i de firma buna...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          Jetta e produsa in Mexic. N-ajunge Logan la nivelul ala vreodata, ca e low cost.
                          Problema e ca n-ajunge nici Fluence, Megane si toata pocnitorile Renault, cu borduri colcaind de greieri si butoane nefunctionale.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Seba View Post
                            @csh: ai da 13000 de euro pt 1.2tce? de ce n-ai dat 10000 pt 1.6_16v?...toti ati da si de fapt toti avem trotinete...luti-va folxvagin made in china, ca-i de firma buna...
                            Pentru ca nu o sa mai fie disponibil 1,6_16v? Si de unde si pana unde diferenta de pret? La Lodgy diferenta de pret este intre 1,2 tce si 1,6 8v.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #74
                              pentru mr.k: daca renaultul e pocnitoare atunci de ce volkswagen va face trecerea de la motoarele TDI la motoarele Comonrail gen renault???
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Vw a trecut de mult timp la CommonRail. Si ca o completare, CommonRail nu e inventat de Renault.
                                Acum hai sa revenim la subiect.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google