If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
PS: de asta-mi place loganclub - mai putine aere de superioritate decat in alte parti
superioritate fata de cine ?!
cat despre cruze, sa fim serio;i ca nu se compara cu loganul
ba tocmai pe aici vad cele mai multe aere la c[rucioarele aste de butelii..
"in practică, maşina pare să aibă mai mult zvâc, diferenţa de 40 kg în favoarea lui Sandero nefiind chiar neglijabilă. În plus, insonorizarea compartimentului motor mi s-a părut o idee mai puţin bună în cazul lui Sandero, ceea ce permite motorului să se audă mai pregnant, deci să te agite puţin când accelerezi mai brusc.
Totuşi, există şi un minus faţă de Logan: zgomotele la vânt, la viteze mai mari de 90-100 km/h, sunt mai mari în cazul lui Sandero – caroseria de tip hatchback produce inevitabil turbulenţe mai mari, care acoperă tot timpul zgomotul motorului, chiar şi când te duci în zona roşie (pardon, turometrul nu are aşa ceva şi te pomeneşti că motorul ”dă în nas” pe la 6.000 rpm...).
"
Întotdeauna mi-a plăcut să mă bazez pe ce simt eu la o maşină, nu să iau de bună percepţia altora, cât de specialişti ar fi ei !
- peugeot-ul are niste scoruri la revizii si la piese de iti vine sa te urci pe pereti
- intr-adevar aproape 13000 "ieuro" cat e full-ul la sandero diesel e cam multicel. ESP-ul ce nu se poate dezactiva iara e o chestie total aiurea si era binevenit un motor de peste 100 CP.
- dar din poze designul a fost mult imbunatatit deci sunt optimist
Din poze zici ca e POLO! Mare scula...au facut precum ponta, copy/paste! Diferenta mare de design observ la clio, cel abia lansat, nu la forashele astea!
- nici acum nu e bine. are un aspect de vw ok, dar nici asta nu ii satisface pe clientii "pretentiosi". Mie mi se pare mare scula diferenta de design de la ce era la ce a ajuns sa stii.
- hyundai i30 de ex mi se pare o copie chinezeasca a seriei 1 de la bmw
- si hai sa il lasam pe ponta in pace ca zic si eu de bine de basescu - asta e forum dacia nu forum politic. ok?
Last edited by pilifida; 12 November 2012, 11:54.
Reason: Automerged Doublepost
Care-i treaba cu ESP-ul decuplabil?
Ca mie pana acum nu mi-a folosit sa decuplez ESP-ul, nici la smartul de 55 de cai nici la Mercedesul de 250 cai.
Si n-am ramas mai impotmolit cu ESP-ul cuplat decat decuplat.
Strategia celor de la Dacia este fabuloasa. O masina low-cost nu poate avea o identitate aparte, deoarece costurile ar creste si implicit s-ar duce intr-o alta categorie.
Nu poti plati un designer excelent sa faca pe 3 lei designul.
In the end, diferenta de design este monumentala si mie chiar imi place noua Dacia. Daca as avea firma, as lua un lot de asa ceva, pt ca e prezentabila si ieftina.
- cezar, orice om cu creier in cap ar fi uimit de cat de bine arata. Si asta din 2 puncte de vedere:
1. Cum arata inainte si cum arata acum
2. Chiar arata foarte bine, din punctul meu de vedere a depasit multe masini la capitolul aspect
- doar ca pe unii figuranti ii deranjeaza centrul botului unde scrie "dacia" mama ei de treaba. E mai buna o troaca dinaia coreeana decat un model renault. Prostia si fudulia e in top la romani.
Doar ca troaca aia coreeana rugineste mai greu.
Daca tabla e tot din aia de cutie de conserve, designul va conta in primii 2 ani, ca dupa aia incepe sa capete pojar.
Un revopsit complet costa 1300 de euro, un model concurent ce nu rugineste in 2 ani costa cu 2000 de euro in plus. Faceti voi calculele.
Nu ma deranjeaza bordul asa cum e la LOgan 1, ca deh, e low cost, nu pot cere piele si lemn ca in Rolls, dar tabla ma deranjeaza.
- mie nu mi-a ruginit de 7 ani. si capota mi-e ciobita toata de acum 3 ani cand au sarit curcanii de la tzara pe ea)). Tot timpu cand o spal belesc ochii la punctele alea dar nu a aparut inca rugina. Stiu ca acum 4 ani parca am fot chemat cu ea la un tratament anti coroziune paote de aia.
- si ca sa vezi cat de incuiati is unii: citeam acum postul ala "logan vs i30" ). Mandrii posesori de hyundai se laudau ca ei au stergator in spate si blamau loganul ca nu are. Unde au vazut ei la berline stergatoare pe spate? ))). Ala e la hatchback-uri, la suv-uri, la familywagon-uri dar nu si la berline.
- asta era asa o paranteza sa mai vada si altii ce habarnisti se dau inteligenti si critica pe acilea tot ce prind. Unii dupa ce ca sunt cum sunt mai si semnalizeaza. Oare A4 de ce nu are stergator pe spate?
- si mr.k stiu pe unu cu Ceed si si-a zgariat-o un pic, si dupa i se cojea vopseaua de numa. In 15 min ii dadeai jos toata vopseaua cu degetele de pe usa cu pricina. Loganul meu a fost facut acordeon de i se deschidea numa o usa si sincer nu i s-a cojit deloc vopseaua. Poate cei cu rugina nu au fost la tratamentul anti coroziune pe care l-am specificat mai sus.
Masina ta o fi fost "serie limitata" sau nu ai verificat tu inclusiv sub chedere. Nu am nevoie de precizarile unei singure persoane cand vine vorba de rugina daciei
Loganul meu era 2007...tratamentul de care spui tu mai sus era focusat pe cele 2004-2006
Problema cu rugina este JENANTA din punctul meu de vedere...apare si dupa 1 an....
Tratamentul ala anticoroziune s-a aplicat in zone specifice, nu pe toata caroseria.
Dar....cum sa fie nevoie sa te cheme pentru asa ceva? Doar nu e o oala care mai are nevoie de putina ceara, e o MASINA care costa bani multi, chiar de e incadrata ca low cost.
Cu rechemarea asta au recunoscut ca isi bat joc de tabla in asa hal incat putea sa iasa rau, gen sa ramana unul cu puntea spate in vreo groapa si cu botul masinii in vreun gard.
Eu cand am auzit pentru ce ma cheama, m-a pufnit rasul.
De ce dracu nu puteau trata masina cum trebuie inainte sa iasa pe poarta fabricii?
Cei care afirma ca n-au rugina, eu le spun sa nu caute pete de rugina ci puncte imprastiate pe toata caroseria. Puncte care se vor uni si vor forma un desen frumos.
Deci, n-ati cautat destul.
Ati mai auzit vreun producator auto sa recheme masinile in service pentru tratament anticoroziune? Eu unu', nu.
- am auzit doar de marca considerata foarte fiabila si in top si anume "toyota" care a chemat milioane de masini inapoi sub diferite motive.
- acu sa nu se interpreteze ca vezi doamne zic ca toyota e najpa. Dau doar exemple de la case mult mai mari
- am auzit doar de marca considerata foarte fiabila si in top si anume "toyota" care a chemat milioane de masini inapoi sub diferite motive.
Cand o chema Toyota masinile ca ruginesc dupa 2 ani, vorbim de tabla de la Toyota.
La Toyota stii pe ce dai banii aia multi.
Motivele pentru care recheama Toyota masinile nici nu sunt luate in calcul de cei de la Dacia.
La Logan nu esti sigur pentru ce dai banii aia, asa mai putini cum sunt ei.
Producătorul auto nipon Toyota recheamă în service peste 7,4 milioane de maşini din întreaga lume. Inginerii companiei susţin că trebuie să remedieze o posibilă defecţiune la butoanele de acţionare a geamurilor.
Poftim. Grav nu? Niste butoane care pot avea o posibila defectiune.
La mine torpedoul sta cracanat si nu se stinge becul.
L-au tot reglat aia pe garantie, dupa o luna statea la fel. Mi-am luat gandul ca poate sta normal.
E doar o usa, mama ei de usa, cu niste balamale.
Trebuia ca Dacia sa ne recheme la service pentru multe probleme. Dar ii doare-n palarie.
Eu stiam ca tratamentul anticoroziune se face inainte sa se vopseasca/lacuiasca masina. In sensu ca se baga caroseria intr-o baie de vopsea electrostatica(lichidul are +, caroseria -) astfel vopseaua adera peste tot, asa zisa zincare/galvanizare.
Nu stiu ce tratament anticoroziune se face dupa ce masina si-a primit stratul de vopsea si lac..
Am vazut destule masini 'da firma' cu aripi si praguri ruginite, ca la Logan apare dupa 2 3 ani si la restu dupa 10, e partea a 2 a.
Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata.. My ride
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment