If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Se pare ca au si multe mici modificari facute de multi dintre noi, cum ar fi perdea de apa, pornirea stergatoarelor automat, disparitia V-ului, telescoape la capota, etc.
Eu cel putin imi voi schimba logan-ul cu un sandel, pentru ca vreau ceva hatch.
- si eu as vrea asta, dar mai am pana sa strang banii :I
- ca o paranteza ca tot citesc acilea pe forum: vad ca sunt multi ingineri matriteri pe aici care au fost la turnarea plasticelor pentru fiecare masina in parte de isi dau cu parerea - "aia are plastice mai de calitate etc". Va dau si eu 2 pixuri - sunteti in stare sa imi ziceti care are plasticul mai bun si mai scump dintre ele 2? Sigur ca nu. Atunci la plasticele de pe borduri cum va dati seama? Care e secretul de dintr-o privire i-ati si aflat compozitia, procedeul de turnare si eventualele tratamente ca sa ajungeti la concluzia ca e mai bun? Sincer vreau si eu sa stiu.
-astept in continuare pareri de pe tabla dacia duster...
- a aparut si pe site-ul dacia. Fara pack look si prostia aia de optiune cu limitarea de viteza : 11.500 euro diesel, 90 CP. E foarte acceptabil )
- daca nici asta "nu mai arata a masina", apai recomand cu caldura carcotasilor sa isi ia bmw ca nu stiu ce altceva i-ar satisface, deoarece ca si aspect exterior si interior e foarte frumoasa.
- parerea mea e ca daca tablaria e cea de pe duster, va fi mult mai ok
- NU FAC RECLAMA si NU LUCREZ LA DACIA. E stare de soc, nu ma asteptam sa scoata asa ceva "anticii" de la Dacia oricat as fi de fan, si vorbesc serios si mai ales nu ma asteptam ca preturile sa ramana cam aceleasi.
la duster am un client care se plange ca i s-a matuit vopseaua de pe aripile spfata.nu are culoare metalizata.e culoarea aia indigo sau cum dracu s'o chema.al doilea are un duster la care i s-au desprins ornamentul ala cu "duster "din portbagaj si ceva belele cu plastice din interior care nu au fost stranse bine.
margelatule, nu vad ce legatura are vopseaua matuita sau ornamentul cu tabla.
pilifida vorbea strict de tabla, care pe duster e alta, parca mai rigida.
Iti gasesc rugina si la masina de 50.000 euro daca stau sa caut bine...
Noi vorbim de rugina pe caroserie, asa toate au rugina pe evacuare, de exemplu.
La Duster nu stiu cum e tabla, probabil aceeasi, adusa din Cehia (asa mi-au spus mie cand am cumparat Loganul), in schimb stiu ca vin multe in service cu o problema la radiatorul de AC, se "mananca" din interior. Acum 2 luni era venita la Dacoserv, printre altele, una full, piele, jante, etc, din cauza asta. Dai 16-18 mii pe o "masina" si stai cu ea prin service din motive demne de a te lua singur in brate si a da cu tine de pamant. Pana sa vina "criza" nu eram adeptul masinilor SH, dar vad tot mai multe masini la preturi sub logan nou, cu care nu ai treaba. Mai bine dau pe Mondeo folosit 2 ani, 8500 de euro cu garantie 1 an decat 11-12 mii pe logan. Mai pun 1000 de euro intr-o carte, in caz ca se strica ceva la masina si de diferenta ma plimb toata europa, intr-o MASINA! Cazul meu. Logan/Sandel nou as lua daca ar trebui sa populez parcul auto al unui SRL!
voiam sa spun ca nu sunt probleme cu rugina ci doar cateva neajunsuri .adica nimicuri.asta e tot ce am auzit despre duster de la cei pe care ii cunosc.nu am auzit de rugina.
- il am de un an si cateva luni si nu au fost probleme - varianta full (diesel 110CP) dar fara piele si fara bari cromate.
- si l-am forjat pe offroad dar nu au fost. Oricum e muult prea repede sa imi dau cu parerea astept in timp, dar senzatia generala e ca e mai cu grija lucrata ca loganul si sper ca noile modele de logan/sanderro sa fie cel putin ca dusterul in privinta asta
o sa ne spuna cat de curand cum merge sandelu asta nou cei care vor merge la un drive test.cum merge sandelul asa o sa mearga si ligheanul.ala cu 4x4 e normal sa fie mai bun si asta datorita suspensiei spate independente.stabilitate mai buna etc.
Last edited by margelatu; 13 November 2012, 15:49.
- stai ca eu nu ma refer la cum merge. Ma refer din punct de vedere constructiv nu din cel al functionarii. Oricum e mai instabil in curbe ca Loganul - are suspensiile mult mai moi si imediat se simte oricat ar fi el de lat. Cine se plange de comportamentul loganului in curbe sa dea o tura in duster sa vada acolo instabilitate
De ce trebuie sa fii inJiner matriter ca sa vezi ca plasticele de pe bord nu se aliniaza, ca scoica de sub volan se misca fix cum doreste de noua, ca fetele de portiera scartaie, ca prinderea centurii loveste de stalp cand masina e in mers?
Voi stiti cine a inventat termenul de "greierashi"?
Posesorii de masini fabricate de Renault.
Cu aceasta ocazie tin sa-l salut pe unul din distinsii membri ai forumului nostru si sa-l intreb daca mai are radiere sub bord.
- cand ziceti de calitatea plasticelor inteleg compozitia.
- la capitolul aliniere intr-adevar sunt probleme: la bord, la masca de sub volan
- atunci inseamna ca la duster sunt muult mai bune plasticele pentru ca nu sunt probleme de discontinuitate?
Mie Duster nu mi se pare a fi masina low cost, daca ne referim la pretul in marime absoluta.
Ca in categoria SUV o fi cea mai ieftina, poate, dar e ca si cum ai zice ca din categoria masinilor sport mai bine cumperi o americanca de 50.000 de $ decat un Ferrari de 200.000 de euro, ca au performante asemanatoare.
Asa, in banii aia, decat marele SUV Duster, mai bine un Golf cinstit.
Eu personal n-as da nici batut cu sapca uda 16-17 mii de euro pe Duster, modelul 4x4 dci, ca 4x2 sau un benzinar nici nu se merita sa cumperi, la ce mai cumepri SUV in carje sau cu un apetit insatiabil de benzina?
- cum adica suv in carje?
- eu zic ca isi face banii: am mers pe vai in zapada si abia pe la 0,5 m inaltimea stratului m-am impotmolit.
- m-am bagat prin rauri si am mers impotriva sensului de curgere, tot asa pana pe la juma' de metru adancime si nu au fost probleme
- macadame cu peste 70 la ora
- cu luatul dusterului pe benzina sunt de acord cu tine si anume nu se merita. Cat despre versiunea 4x2 nici nu pun problema.
- momentan e ok, acum sa vad in timp cat rezista la asa ceva. Daca e robust ca loganul atunci e ok
- intr-adevar la banii astia poti sa iti iei o masina de serie foarte buna, dar daca vrei sa o bagi si pe namoale nu ai ce lua altceva (si nu vorbesc doar de bani - pentru mine dusterul e mult mai bun ca tucson, santa fe, sx4 sau alte acareturi de genu' pe care le-am vazut in "actiune" si nu m-au impresionat deloc). De suv-uri bune vorbim de la pretul unui land rover freelander 2 in sus.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment