Logan Vs Masini Low Cost

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mr.K ce ai tata?
    Cu tine nu e bine pe nicio parte...
    Pana acum era nasol motorul de 1.4 si 1.6. Acum s-a introdus unul de 0.9.
    Pana acum era nasol ca n-avea piele, navigatie, cruise control si alte tampenii. Acum are.
    Tot nu-i bine?
    Dar ce vrei bre de la masina asta?
    Sa faca ceva cartofi?

    Daca vrei sa nu rugineasca, ia un volvo 850. Ala e solid tare, restul sunt glumite.

    Comment


    • Cost revizia a II-a, Logan Diesel DPF, 490 lei filtre + ulei motor + 1 litru antigel, manoperă 122,26 Lei !

      Total Revizie = 612,26 Lei !

      P.S Cine zicea că este ieftină întreţinerea la Logan ?
      Încet-încet l-au aniliat şi aici la preţuri competitive !

      P.S Să vedem cum va fi la Logan 2 !

      P.P.S Consumabilele sunt toate OEM, dar nu au fost cumpărate din reprezentanţă !
      Dacă le-aş fi luat de la ei ar fi ieşit şi mai scumpă revizia !

      Comment


      • eu am vazut pe youtube drive test cu loganul de 0,9TCe, si in respectivul drive test pe langa prezentare, respectivul tip a vrut sa arate si demarajul, a schimbat pana in limitare la 6000, nu mi se pare mare scula motorul, mi se pare ca e cam la fel (daca nu cumva putin mai lenes) decat motorul de 1.4 , asta strict pe demaraj, in rest la reprizele de viteza nu a specificat nimic.

        @cezar cat despre Volvo-urile vechi nu pot decat sa iti dau dreptate, alea au tabla calumea, dar si trag bine la cantar.

        @ampt pai la diesel cam ala e pretul la revizii, la benzinar (mai ales daca te pricepi putin si faci acasa, pt ca nu e mare filosofie sa schimbi filtrul de aer sau sa dai scutul jos) o revizie in mod normal ajunge la 180 de lei maxim 200 (depinde ce consumabile si ulei folosesti)
        Last edited by kubala7; 15 November 2012, 22:40.
        Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

        Comment


        • Il asteptam pe PCH cu impresii, a fost la pomul laudat.
          Sa ne spuna de scaunele care sunt aceleasi si ai acceeasi pozitie de condus, despre gaura aia intre aripa si far, despre tabla care suna a conserva... si despre multe altele care sunt cam la fel la la Logan 1. Bine ca e alt bord macar.

          Dar ce vrei bre de la masina asta?
          Sincer, cred ca au mai pus cam 2000 de euro in plus fix aiurea, adaugand cate o margica colorata. N-am vrut navy, piele, ci doar o masina robusta si decenta ca un Golf. Dar de la cine sa vrei, de la niste comunisti mancatori de branza imputita trandavind 7 saptamani pe an in concediu de odihna? Frantuzii astia chiar reusesc sa ne intreaca pe noi romanii la lene.
          Last edited by mr.K; 15 November 2012, 22:45.

          Comment


          • Am fost si eu sa vad "noul" Logan. Nu stiu ce masina a vazut colegul de mai sus, dar eu am observat aceeasi tabla care suna a gol, usa care acopera busonul de la carburant care poate fi numite lejer "poarta", "scaunele moi si pufoase" sunt la fel ca la precedentele modele dacia, aceeasi pozitie la volan, "ca in aro pe cutia de scule" (poate era asta in care am urcat eu modelul chel, dar nu cred ca avea navi, ac, etc), plasticul din interior arata ceva mai bine, iar usile, daca tranteam normal, ca la orice masina, nu se inchideau ci ramneau intre-deschise....nu stiu ce usi si la ce masina a inchis colegul, dar asta asa era si nu ma mira. Pe mine unul nu ma convinge, nici ca motorizari, nici ca nimic. Per total sunt dezamagit. In calitate de fost client al lor au reusit sa ma "piarda" si ca mine sunt multi. Tot multi sunt si cei carora le place. A nu se intelege ca nu apreciez munca celor de la mioveni, dar nu au cum sa vina cu pretentii de super masina si sa se compare cu marci consacrate. Las pozele sa vorbeasca,(nu mai atasez aici, pun link catre alt thread unde sunt deja postate) ador imbinarea aia intre aripa si far (click si pe verde, sunt doua link-uri)...e geniala, cum doar inginerii reno o puteau face.

            Comment


            • Poate nu ai fost atent si nu ai vazut cablajul de la stopul din spate stanga ( la Logan )..e o minunatie cum se vad vreo 10 cm de fire, nici macar matisate...
              Am fost si eu astazi sa vad noutatile... Sincer, ma asteptam la altceva. Mi-a placut botul la Logan, in special prelungire de la bara fata, e ok ca ai mai mult loc gol langa roata de rezerva, mi-a placut ca bancheta spate se rabateaza, noile modele de jante....
              Am observat ca au mutat incuietoarea de la portierele fata sub maner ..probabil era greu sa o integrezi in maner...mi-a scos ochii reprezentantul de acolo cu faptul ca are navigatie si senzori de parcare... Butoanele de la aer sunt aproape ca la mine la aragaz... foarte ciudata imitatia de piele de pe spatele scaunelor - da impresia ca nu tine mult, nu m-a impresionat deloc la drive-test 0.9TCE, am ramas cu impresia ca nu trage mult mai bine decat 1.4-le remapat de pe a mea ( face mai mult zgomot in schimb )
              si ar mai fi multe de spus, dar nu e locul potrivit sa critic modelele Dacia..
              Cel mai bine a concluzionat o doamna de la reprezentanta:
              " Francezii astia au impresia ca noi suntem prosti si nu stim ce pretentii sa avem de la o masina..ne scot ochii cu tot felul de lucruri ieftine si nefolositoare, ca sa nu vedem adevaratele lipsuri"

              Comment


              • Imi place incheierea! Ce a spus doamna respectiva simt si eu. Ai dreptate, banchea rabatabila e un plus, spatiul de la roata de rezerva la fel, botul masinii e dragut, in rest...

                Comment


                • Da, dar e low cost macar. Sau la 12.000 de epuroi nu prea mai pare low cost?

                  Comment


                  • daca tot am inceput... de ce mama supararii ( la Logan ), au mutat boxele din spate in usile din spate????

                    Originally posted by mr.K View Post
                    Da, dar e low cost macar. Sau la 12.000 de epuroi nu prea mai pare low cost?
                    Cu cat costa "chestiile" nefolositoare sau mai putin folositoare de pe masina, ar fi putut pune alte "chestii" mult mai utile....
                    Last edited by dannyx78; 15 November 2012, 23:03. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by Cezar View Post
                      Ce treaba are bre Ford, VW, Skoda si Opel cu Dacia?
                      asa cum am zis in gama logan/sandero

                      Ford Fiesta
                      Skoda Fabia
                      Opel Corsa
                      VW Polo
                      Chevrolet Aveo
                      Hyundai i30

                      sunt concurenti directi ai daciei . Din cate am vazut topicul se numeste Dacia vs Masini Low Cost
                      Interactive Design Lights & Sound <- click

                      Comment


                      • Pune si preturile de plecare la masinile enumerate de tine...si pretul de plecare la Logan/Sandero. Si mai vb pe urma care e mai low-cost.

                        Comment


                        • corect, loganul si sandero este din aceeasi clasa cu Opel Corsa, VW Polo, Ford Fiesta, Aveo si altele, deci nu poti sa ai pretentii de Golf sau Astra de la el.

                          Originally posted by dannyx78 View Post
                          daca tot am inceput... de ce mama supararii ( la Logan ), au mutat boxele din spate in usile din spate????
                          mie imi place cel mai mult treaba asta la Loganul 2, in rest mi se pare oribil (ma rog, nu conteaza) , dar treaba cu boxele pe usi e foarte buna pt ca acolo le e locul, acolo pe polita sunt prea aproape de urechile pasagerilor, iar daca ai niste boxe cat de cat puternice (nu jegurile alea stock) nu prea o sa le convina celor din spate, eu am primit de mai multe ori reclamatii de la pasageri, cum ca ar merge prea tare. Daca sunt puse pe usa e alta chestie.
                          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                          Comment


                          • Originally posted by kubala7 View Post
                            corect, loganul si sandero este din aceeasi clasa cu Opel Corsa, VW Polo, Ford Fiesta, Aveo si altele, deci nu poti sa ai pretentii de Golf sau Astra de la el.



                            mie imi place cel mai mult treaba asta la Loganul 2, in rest mi se pare oribil (ma rog, nu conteaza) , dar treaba cu boxele pe usi e foarte buna pt ca acolo le e locul, acolo pe polita sunt prea aproape de urechile pasagerilor, iar daca ai niste boxe cat de cat puternice (nu jegurile alea stock) nu prea o sa le convina celor din spate, eu am primit de mai multe ori reclamatii de la pasageri, cum ca ar merge prea tare. Daca sunt puse pe usa e alta chestie.
                            Putem folosi/abuza de optiunea Balance/Fade, se afla in meniu la majoritatea aparaturilor audio de pe masini

                            Comment


                            • Ford fiesta aprox 12000 euro
                              Skoda Fabia 8480 euro (cu Rabla)
                              Opel Corsa 11500 euro
                              Polo -nu stiu
                              Aveo 10500
                              Hyundai -nu stiu

                              Tu ce intelegi prin low costa? 5000 euro ?
                              Interactive Design Lights & Sound <- click

                              Comment


                              • Polo 1.2tsi e 13.000 si bate la cur orice Sandero 0.9 tce de 12.000.
                                Este si la 11.000 cu motor de 1.2 si 60CP.
                                Last edited by mr.K; 15 November 2012, 23:23.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google