If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cred ca in 4 prezoane. 2.0 ala jalnic e pe Passat, care e alta liga. Tot pe Passat au si 1.9...cica e foarte bun.
Loganul l-am cumparat atunci, sa invat pe el. A fost prima masina, iar eu eram incepator....19 ani, deh!
Pai tocmai ca e in alta liga, de ce dracului se strica ? Ca doar e "masina" ... exact ce spuneam, toate masinile sunt facute de om de unde rezulta ca exista erori in fabricatie la orice producator
Izolatie capota (diesel)
Baterie - MF 36 AH - Benzina 1.2 /1.4 /1.6 MT
Trip computer (tip normal) - distanta parcursa, consum mediu si instantaneu
Stergatoare fata tip - Aero Blade
Scrumiera si bricheta
Boxe fata spate
Luneta spate incalzica cu temporizator
ESS (Emergency Stop Signal)
Discuri de frana (fata) - 14" - benzina 1.2
Bancheta spate fractionala - 6:4
Sistem de oprire automata a alimentarii cu combustibil
Agatatoare umerase spate
Spatiu depozitare pe fetele usilor fata spate
Coloana de directie ajustabila pe inaltime si adancime
Faruri de ceata spate
Centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte
Anvelope Hankook sau Kumho pentru 15" / 16"
Air bag - sofer si pasager (cu posibilitate dezactivare pentru pasager)
Amortizoare gaz
Buzunare pe spatarul scaunelor din fata
Parasolar cu oglinda pentru sofer si pasager
Geamuri electrice fata cu sistem siguranta inchidere pentru sofer
Oglinzi exterioare electrice si incalzite
Radio + CD + MP3 + RDS Audio (PA710R) + AUX/USB
Bandouri in culoarea caroseriei
VSM (Vehicle Stability Management)
Emisii - Euro V
Indicatoare de avertizare- usi si portbagaj deschise, capac rezervor deschis
Priza pe consola centrala
Agatatoare bagaje pt portbagaj
Antena - 150mm
Reglare faruri manuala
Sistem inchidere usi spate pentru copii
Tip anvelope - Low Friction Tire
Tapiterie scaune - stofa
Suspensii - fata - McPherson
Fete interioare usi - plastic
Capac portbagaj
Inchidere centralizata
Oglinzi exterioare si minere usi in culoarea caroseriei
Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
Air bag - lateral (pentru scaunele din fata) & tip cortina ( pt scaunele din fata si spate)
Izolatie capota (benzina)
Cotiera centrala
Immobilizer
Afisaj bord - LCD kilometraj, turometru, temperatura exterioara, indicator schimbare viteza
Aer conditionat manual
Aparatoare noroi fata, spate
Comenzi audio pe volan
Geamuri cu tenta fara banda de de protectie solara
HAC (Hill Assistant Control)
Jante si anvelope - otel - 15" (5.5J) 185/65 R15
Capacitate rezervor - 43 litri
Indicatoare sonore pentru: centura de siguranta, depasire viteza, mod operare cheie contact
Torpedou cu iluminare
Servodirectie
Proiectoare ceata
Sistem pentru protectia la impact lateral
Capace roti de dimensiuni normale
Sistem fixare scaun copil
Suspensii - spate - bara de torsiune
Scaun sofer cu reglare pe inaltime
Lampa lectura cu iluminare tip LED + suport ochelari
Cheie pliabila cu inchidere/deschidere de la distanta
Oglinzi exterioare electrice
AMS (Alternator Management System)
Grila radiator - Black Mesh
ESP (Electronic Stability Program)
Eu zic ca este peste noul logan
Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
- da e peste pentru ca are la optiuni, citez:
"-capac portbagaj
-stergatoare fata
-baterie
-discuri frana
-antena" )))
- chiar nu se poate sa compari loganul cu jucaria aia... sa nu zic altfel
Agatatoare umerase spate
Spatiu depozitare pe fetele usilor fata spate
Coloana de directie ajustabila pe inaltime si adancime
Amortizoare gaz
VSM (Vehicle Stability Management)
Indicatoare de avertizare- usi si portbagaj deschise, capac rezervor deschis
Air bag - lateral (pentru scaunele din fata) & tip cortina ( pt scaunele din fata si spate)
Izolatie capota (benzina)
Cotiera centrala
Immobilizer
Aparatoare noroi fata, spate
Comenzi audio pe volan
HAC (Hill Assistant Control)
[B]Indicatoare sonore pentru: centura de siguranta, depasire viteza, mod operare cheie contact
Sistem fixare scaun copil
Cheie pliabila cu inchidere/deschidere de la distanta
- uau nu mai pot de agatatoarea de umerase. exact de aia imi iau masina sa am cuier in ea. sa fim seriosi )
- cat despre ajustarea volanului pe adancime, inca o chestie inutila menita sa ia ochii. Daca vei conduce masina unui prieten stai juma' de ora sa reglezi oglinzile, scaunul si dupa si volanul? E numa o chestie care sa iti provoace fixisme pe creier ca daca ar sta fix te adaptezi imediat. mofturi.
- cotiera centrala e si pe logan
- aparatoare de noroi, daaa ce tari is astia de la kia ca baga 4 bucati de cauciuc in pret
- indicator pt centura are si loganul si oricum e extrem de enervant, indicator pt depasire viteza: chiar mergi regulamentar? ti-ar place sa te bipaie ceva non stop? asta iti lipsea inca un piuit in plus???
- Hill Assisstant control: habar nu am ce e, dar sigur e o chestie banala pe care nu o s-o utilizezi niciodata. E misto indobitocirea asta a soferului cu tot felul de sisteme cu denumiri pompoase pentru nimic.
- Cheie pliabila - da clar ma racaia fierul de la cheia loganului in buzunar. De aia nu mai puteam eu si toti
- apropo de sisteme de genul: cu dusterul pe gheata fugea curu' de numa numa si niciodata nu a intrat ESP-u (o sa zici ca e Dacia) - dar uite pe golf 6, pe serpentine in coborare i-am dat in gura in ultimul hal (consum la coborare 7 - cand consumu normal e de 5), si doar la ultima serpentina a binevoit sa intre ESP-u, nu ca pan atunci nu ar fi derapat masina de numa'. Deci te scot sistemele astea bine de tot. Ajungem sa avem incredere mai mare in niste softuri decat in puterile noastre proprii, ceea ce e de rau - si asta nu are legatura cu faptul ca cineva se crede marcus gronholm pe sosele.
Kia Rio are un pret f bun si e foarte frumusica si dotata. Dar..nu prea concureaza cu Loganul.
Pai Kia are portbagaj 389 l- adica e o idee mai mare decat la Proceedul meu. Loganul are 530 l. Kia e masina de 4 locuri- pur si simplu nu incap 5 (m am jucat si eu pe la reprezentanta cu una)
Cel mult Rio concureaza cu Sandero...dar nu Loganu e cam trasa de par comparatia. Plus ca nu pot sa spun ca plasticele de la noua Rio m-au dat pe spate.
Cum se numesc cei care nu au vazut masina pe viu si o lauda? Pai eu zic ca sunt in primul rand patrioti- 80% din noul Logan e proiectat la noi- apoi eu mai zic ca sunt obiectivi si aplica principiul nevinovatiei- un om este nevinovat pana la proba contrara; apoi judecand de pe review urile de pn acum din revistele de specialitate- eu zic ca chiar sunt mandrii ca si romanii pot face lucruri bune.
Cum se numesc cei care critica Logan 2 fara s- o fi atins-?
Asa de acri sunt strugurii aia la care nu pot sa ajung... Dar hai mai bine sa dau cu piatra sa ii strivesc-macar sa nu poata nimeni sa ii ia.
LE Hill assistance control= cand esti in panta si iei piciorul de pe frana- masina se mentine cateva secunde pe loc, nu o ia in spate.
ESP ul e bun- sa te salveze odata si si-a scos deja banii (pe mine m-a salvat de 2 ori- odata in testul elanului la 120 la ora cand mi a iesit o vaca in fata pe autostrada; si odata pe o pojghita de gheata).
Pacat ca nu i au pus si buton de dezactivare, dar se intampla si la case mai mari gen Opel Astra H
Last edited by eugenmanea; 16 November 2012, 12:28.
Asa e, nu ai nevoie de alea. Cand Dacia nu avea nici macar ABS, nu era bine. Acum daca Dacia are ABS, nu mai e nevoie de "nimicurile" in plus de la concurenta. Voi chiar realizati ce postati ?
Pai daca se mergea doar pe premisa asta, nu-si mai lua nimeni Bentley pe motiv ca nu ai nevoie de piele de buca de sugar pe fotolii sau lemn de nuc altoit cu bambus, pe bord. Masina este un simbol al statutului social de multa vreme, nu doar un mijloc de locomotie. Hai sa nu reducem totul la o singura viziune, pentru ca in cea mai mare parte, devenim ipocriti.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
- am zis eu vreodata ca vreau ABS pe logan?
- ai citit vreodata vreo nemultumire de-a mea in legatura cu loganul?
- am zis doar ca vechiul model era mai spartan in interior atat, de aceea acum la acesta sunt foarte multumit de interior
- de aia nici nu ma intereseaza alte acareturi.
- celorlalti care se plangeau de lipsa lor pe vechiul model si acum stramba din nas la ele zi-le.
- eu ma luam doar de prostiile puse in plus pe RIO: nu mai poti daca nu ai HAC (Hill Assistant Control)? ai ramas in panta/ sau ce ? e ca si cum chestia aia antidemaraj electronic sau cum i zice de te ajuta la pornirea in panta. Esti atat de praf incat ai nevoie sa pornesti in panta cu "ajutor"? daca nici atat nu poti atunci da-o-ncolo de soferie. lasa-te. (sa nu crezi ca fac referire la tine, vb in general). a dracu' de grea e pornirea aia in panta, chiar era necesar un sistem dinala.
- mie personal chiar imi place sa conduc si imi place sa vad cat pot eu duce cu masina (nu ma cred colin mcrae, pur si simplu sunt de principiu ca trebuie formate anumite reflexe pentru ca nu stii cand ai nevoie de ele - iar toate aceste sisteme duc la indobitocirea grava a soferului. Cel putin cutia de viteze automata mi se pare cea mai mare idiotenie posibila: ai 3 lucruri de folosit la condus: volan, pedale si viteze. E atat de dificila manuirea lor ca trebuia sa se renunte la ultima parte?)
- sunt masini pentru Dumnezeu nu sunt avioane sa ai nevoie de asistenta in caz de furtuna si sa suni la turnul de control sa ceri directive
- toti pretentiosii - masina e pentru drum: A si B - aici se mai adauga sa aiba ceva putere nu sa mori la o depasire - bun s-a pus si asta. Acum se cere in plus consum redus: se lucreaza la motoare mici puternice. Deja vedem rezultatele. Vrei confort in amsina - s-a ajuns de stai in ele ca in avion (nu e cazul loganului, dar oricum e imbunatatit si el destul), vrei tehnologie in masina (de confort) - ai navigatie cu lcd, te poti uita la filme, asculti muzica, sincronizare cu telefonul, sisteme audio foarte puternice - ce iti trebuie mai mult in ea? aragaz sa faci si o omleta in masina in timp ce conduci? sunt si sisteme tehno pentru siguranta (ABS,ESP etc) - unora le plac, altii nu sunt incantati, paote iti ofera o mai mare siguranta (psihica sau nah si pe bune) e ok. Mai mult ce sa ceri? sa mearga masina singura? unde mai e placerea de a conduce atunci?
Daca citesti cu atentie, am vorbit la plural. Este vreo problema daca cumperi o masina care iti ofera cateva lucruri in plus la aproape acelasi pret? Nu ma refer strict la comparatia Dacia-Kia. Iti zic eu ca nu ai nevoie nici de AFU sau ESP sau ABS, in mod curent, dar totusi, e bine cand le ai pe masina, nu ? Si dupa cum arata anumite locuri lasate NETERMINATE pe noul Logan, eu fac pariu cu oricare ca o Kia este mai bine inchegata la detalii. Pai scuza-ma, dar detaliile chiar fac diferenta.
Pana acum, Dacia s-a impus prin fiabilitate (mai putin Dci-urile), datorita simplitatii tehnice si printr-un pret corect, dar sa nu uitam ca asta s-a intamplat intr-o vreme cu un varf maxim al achizitiilor de autoturisme. Acum deja, cand discutam de la 11.000 euro in sus, apar alternative mai bune. Deci sa pastram proportia.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment