Logan Vs Masini Low Cost

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu ma raportam aici strict la raportul Logan/ Audi- ci ma refeream la cei care scriu pe aici ca siguranta la masina e un moft- ca in Cielo te tii de volan si scapi teafar, ca airbag urile si stelele la Euroncap sunt niste fass uri, ca masinile din anii 90 sunt mai sigure dc intrii intr un copac etc.

    Orice sistem de siguranta in plus e binevenit si odata in viata daca te-a salvat si-a scos toti banii.
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • - mr manea eu nu ziceam ca nu sunt binevenite metodele de protectie. Ci ca e absurd sa nu bagi o stea pentru lipsa esp-ului si a sunetului ala enervant cand nu iti pui centura. Normal ca este foarte important comportamentul masinii in caz de accident, dar in legatura cu euro NCAP:
      - cum ziceam sa nu dai stea pentru anumite chihcite e absurd
      - sunt incercate doar 2-3 % dintre posibilitatile de accidentare
      - sunt prea putine stele, ar trebui macar vreo 10 deoarece sunt convins ca un chevrolet de 5 stele e varza in comparatie cu un audi A4 de 5 stele
      - sunt si aici interese de marketing si de aceea zic ca o oarecare prudenta in interpretarea datelor date de ei e binevenita

      - nu se observa ca acum mai nou sunt numa' masini de 5 stele sau cel putin de 3 stele (deci peste jumate din siguranta necesara). Atunci de ce continua oamenii sa moara?
      Last edited by pilifida; 6 December 2012, 11:16. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic

      Comment


      • Noul Aveo 95% la impact frontal lateral si din spate

        Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack


        Lodgy 72% la impact frontal lateral si din spate
        Lasam briz briz urile gen beculete antenute si alte alea.

        Care parte nu e clara de aici?

        De unde stii tu ca Aveo e varza la impact comparativ cu Audi? Esti inginer specialist, ai fost tu la teste si la distribuitorii lor? (iti suna cunoscuta replica nu? )

        De ce mor oameni? Pentru ca viteza de deplasare e mult mai mare acum decat in anii 90 cand cu Dacia 1310 mergeai cu 90- si tot mureau f multi.
        Last edited by eugenmanea; 6 December 2012, 11:22.
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • dap eu sunt inginer specialist cum altii sunt ingineri matriteri ))
          sigpic

          Comment



          • uite impact frontal.
            cate stele avea masina aia ? si cam ce sa mai faci cu alea 5+ stele la un impact de asemenea anvergura ?
            Inainte de toate cacaturile de sisteme ce te ajuta activ sau pasiv trebuie sa fii cu capul pe umeri si sa inveti sa dozezi pedala de frana, sa invarti volanul, sa ai sange rece si reactii rapide. Altfel stai dracului pe bancheta in spate.
            Ala s-a speriat si a incremenit cu piciorul pe frana. La revedere.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • ce puii mei s-a speriat ca tirul/camionul ala se vedea de cand a intrt ala cu camera in depasire. Ce plm a fost asa chior ala din fatza si in loc sa traga dreapata el a pus frana. Apai scuza-ma da si-a cautat-o: tiru se vedea de mult si el trebuia numa' sa traga dreapta. in fine Nu zic mai mult ca la cum arata accidentul soferul sigur nu mai e viu asa ca ma abtin ...
              sigpic

              Comment


              • mi se pare ca a tras dreapta , dar fiind ud si neavand abs s-a dus sanie inainte...
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • In cazul asta n-ar fi pus masina de-a latul? Ca se vad si stopurile de frana.
                  Masa are mare importanta la impact.
                  De aia un jeep cotat la 3 stele te protejeaza mai bine decat o compacta de 5 stele.

                  Comment


                  • Haideti sa revenim la subiect ca iar se lasa cu cartonase.

                    Pe drum ai parte de tot felul de bivoli. Degeaba esti tu super precaut conduci calumea dc se gaseste un bivol gen Huidu care intra in tine frontal (mai nou se spune ca era si drogat- dar e doar o speculatie)- mori cu dreptatea in mana.
                    De aceea cat mai multa siguranta la impact- cu atat mai bine.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • si sistemele abs , afu si esp is binevenite. parerea mea.

                      defapt nu mi-as mai lua in veci masina care sa nu aiba abs , oglinzi incalzite si AC. minimum minimorum.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • eu la duster am esp. Si am mers pe o vale asta iarna, inzapezita. Tineam tare de volan fiindca simteam ca masina are zvacniri sa se puna intr-o parte. In 10 km de vale, nu a intrat niciodata esp-ul desi daca probabil era cineva mai putin experimentat siiigur i se intorcea masina. Am mai zis o data: la un prieten cu golf 6, am coborat un drum de serpentine mai sportiv (el are consum 4-5 la suta, eu am scos 6 la coborare!). Va dati seama cum intram in curbe... Abia la ultimul viraj a intrat esp-ul, in rest am fost lasat sa imi execut derapajele controlate fara sa intre protectia. De ce nu a intrat esp-ul in ambele cazuri daca e asa util? In ultima curba ce-i drept m-a cam incurcat dar macar a aparut. Nu zic eu ca sunt ce stii ce sofer dar, incet incet iarna mai ales, luam viraje mai tari cu viteza mica pentru a ma invata cu situatiile de derapaj. Dupa, treptat am tot crescut viteza ajungand acum sa stapanesc un pic tactica, si datorita ei am iesit pe pielea mea din anumite situatii mai nasoale. Ar fi bine ca toti soferii sa faca un pic de antrenament (neteribilist) pentru ca in caz de doamne fereste ceva, sa fie oarecum invatati cu un anumit control al masinii sa nu fie luati 100% prin surprindere.

                        - si un astfel de antrenament ar fi foarte bun mai ales iarna cand mergi la munte: vezi o sumedenie de trogloditi si de tipe care nici vara nu conduc bine. Si se inhama la un drum de iarna, izapezit, punandu-ne pe toti in pericol (de tamponari sa zicem ca nu e viteza mare - dar e de ajuns sa iti strice concediul) pentru ca ei nefiind obisnuiti cu zapada raman uimiti ca pun frana si nu se opreste masina. Si se urca pe toti care ii prind in fatza.

                        - poate si fiindca mare parte din ei zic: am esp e buun ma opreste pe zapada, sau am esp nu ma intorc eu in curbe daca am 30-40 la ora ca ma tine ala. Si ajung la fatza locului si surpriza: nu e chiar asa! Eu de aia comentez impotriva acestor sisteme: sa fie puse pe masina, ok. Nu vrei esp dai Off si gata. Dar sunt multi care pun botul la marketingurile astea si cred ca riscurile cu asemenea sisteme tind spre zero. Ceea ce e total fals.
                        Last edited by pilifida; 6 December 2012, 15:16. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpic

                        Comment


                        • In Finlanda, acordarea permisului de conducere definitiv dureaza 3 ani. Initial se acorda un permis valabil timp de doi ani. Daca in acest timp sofer ia mai mult de doua amenzi, permisul este anulat si omul se intoarce la scoala.

                          Cred ca de mici se invata cu derapajele controlate.

                          Cu toate astea, ESP e un lucru bun, indiferent cat de bun sofer se crede fiecare.

                          Doar ca, cu toate sistemele care devin obligatorii an de an pe masini, pretul acestora creste. In curand, nu multi isi vor mai permite o masina noua, chiar low cost.
                          Last edited by mr.K; 6 December 2012, 15:25.

                          Comment


                          • - ar fi bune si la noi pe la scoala de soferi macar 2-3 sedinte cu situatii mai extreme sa zicem. Pentru ca se vede lipsa lor: la munte - varza totul - ori se urca unii pe tine, ori stai dupa unii care is facuti pe ei de frica si merg cu 2-3 km/h si astfel parcurgi 10 km in 5 ore. Dupa o seceta cand ploua - iar aceeasi situatie - derapaje de numa (mai ales prin giratorii). La prima zapada - la fel. Se simte lipsa.
                            sigpic

                            Comment


                            • Si in ziua de astazi isi permit cu adevarat multi o masina noua ? Lasa-i de-o parte pe cei care isi iau de la gura pentru a plati o masina.
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Nu stiu cati isi permit o masina noua sau o masina in general, dar cand ma uit pe drumuri, vorba lui PCH, parca se da benzina gratis.

                                Dar ideea e ca, intr-o masina low cost, asa cum e si Loganul, ai mai multe sanse sa mori decat intr-un premium. Asta daca te ciocnesti cu ceva de acelasi gabarit.

                                Lodgy a fost depunctata la protectia oferita de tetiere. Pai asa cum sunt tetierele la masinile low cost, in momentul impactului capul se duce rapid pe inainte, centura te trage brusc inapoi si capul e oprit tarziu de tetiera... kaput vertebre.

                                Sa vedeti cata atentie acorda Volvo tetierelor. Nu degeaba un Volvo era scump. Pacat ca s-au dus pe copca de ceva ani, brandul in sine nu atragea clientii cu bani la preturile alea foarte mari.
                                Last edited by mr.K; 6 December 2012, 15:34.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google