Logan Vs Masini Low Cost

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • - daewoo era in colaps cu mult inainte de criza deci eu zic ca nu se compara situatia
    sigpic

    Comment


    • Lasa ca e Kia pe val. Daewoo e un concern mare, au divizia de electronice, constructii de nave. Au sacrificat divizia auto, pentru ca au tras paiul scurt cu 2 modele: Leganza si Tacuma.
      Cand o face si Dacia o masina de nivelul Leganza (asa fara vanzari mari cum a fost), mai vorbim. Dacia e un purice pe langa Daewoo.

      Dacia e alternativa la mers pe jos. Atat. Mai low cost decat atat, doar sa o faca in 3 roti, ca alea englezesti, gen Reliant.

      Comment


      • EH lasa, ca daca avea Dacia finatare de alta divizie care facea camioane si nave, investeau intr-o masina care nu a adus nicodata profit ca Leganza. pana si aia era desenata de giugiaro, ingineria facuta de GM etc. CU bani destui face Dacia si corvette, doar ca nu-l cumpara nimeni.
        Dacia pe de alta parte e un stalp de profit pentru grupul renault si nu o groapa de bani cum era divizia auto pt Daewoo Koreea. Una e sa faci masini bune (ceea ce poate Daewoo facea), alta e sa vinzi masini pe profit. Si o parte a profitului consta si in piata care le accepta sa le cumpere in numar suficient de mare. EU cred totusi ca o masina care se vinde in milioane de exemplare (Loganul, nu cielo) nu are cum sa fie asa proasta incat sa pacaleasca atatia consumatori si sa fie si scumpa pentru ce ofera. raporttat la succesul comercial, Loganul bate cielo din orice pozitie.
        Last edited by einstein1984; 13 December 2012, 12:10.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Tot asa cum bateriile chinezesti marca "555" sunt un succes comercial in Romania ca volum de vanzari, chiar de rezista ce cateva ori mai putin decat Duracell. In tarile cu venituri mari, cred ca Duracell bate 555 la vanzari.

          Asta e ideea low costului, sa vinzi mult, nu sa fie si bun. Sa se aprinda becul lanternei cand o pornesti, nu conteaza cat rezista.
          Vor mai aparea masini low cost in urmatorii ani, asta e trendul. Una va fi Datsun, din ce citeam.
          Last edited by mr.K; 13 December 2012, 12:10.

          Comment


          • Erau alte vremuri atunci, nu mai comparati aiurea. Cand a aparut Cielo ne uitam la ea ca la OZN! Ideea e ca o masina din 1988 :| este destul de apropiata ca nivel de confort si siguranta cu una 2005-2012! Sau nu vedeti padurea din cauza pomilor?

            Comment


            • Mr.K, 777 bre, nu 555.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Chiar ma gandeam, ce baterii 555 nene .
                On: asteptam masina low-cost cu care ne ameninta VW.
                sigpic

                Comment


                • MR K, Loganul se vinde in america de sud si rusia.... in germania,franta si spania idem. Asa si cielo, se vionde al noi, ca asta aveam, dar nexia in germania se vindea mai prost ca BMW seria 7.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Originally posted by vitriol View Post
                    Mr.K, 777 bre, nu 555.
                    Originally posted by Pacco View Post
                    Chiar ma gandeam, ce baterii 555 nene .
                    On: asteptam masina low-cost cu care ne ameninta VW.
                    Aveti dreptate, 777 sunt, alea rosii.

                    Comment


                    • Eh, oricum, cred ca toata lumea a inteles ideea din analogia ta cu bateriile chinezesti.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        MR K, Loganul se vinde in america de sud si rusia.... in germania,franta si spania idem. Asa si cielo, se vionde al noi, ca asta aveam, dar nexia in germania se vindea mai prost ca BMW seria 7.
                        stai linistit ca am ramas uimit cate cielo si alte daewoo-uri erau in state.
                        si nu la tara ci in San Fran. Boston, Seattle... am fost 8 ani pe vase de croaziera si stiu ce vorbesc, nu din auzite.
                        coreenii vand destul de bine in state. or avea si ei saracii lor

                        Comment


                        • Sincer AVEO am vazut in Canada, cu sutele. Renault, Skoda, de Dacia nici nu poate fi vorba, am vazut fix 0. Nici nu au ce cauta acolo

                          Comment


                          • @mr k:
                            - locul 9 acum 2 ani pentru dacia la capitolul masini care se nu strica (din 30 de pozitii)
                            - locul 3 pentru dacia la capitolul pret de revanzare
                            - nu mai stiu ce loc la capitolul fiabilitate
                            - incadrarea loganului in legende pe roti
                            - vanzare enorm de multa
                            - nu se defecteaza (gen suspensii la chevrolet, nu mai stiu ce la hyundai - defecte de proiectare care necesita service la sub 50 de mii de km)
                            - o lauda toate tarile (inclusiv GERMANIA + anglia - si aici sa nu aud de faptul ca e low cost: PE UN GERMAN NU IL DOARE BILA SA MAI DEA 1000-2000 EURO IN PLUS CA SA ISI IA UN AVEO DE EXEMPLU daca ar fi mai bun - ca toti o tin cu asta - e apreciata ca e ieftina. Nu cred ca germanii is asa parlitzi incat sa se uite la 1000 euro cand vine vorba de o masina oricat ar hamali-o si oricat de putin ar pastra-o)
                            - daca ar fi fost atat de proasta avea un exod de vanzari la aparitie, pana se lamurea lumea de ea. Si nu mai era asa buna pozitionata in diferite topuri. Dar nu: vanzarile continua si lumea e multumita. Suna asta a lucru prost? E LOW COST LA FINISAJE NU SI LA FIABILITATE, COMPONENTE MOTOR, etc.
                            sigpic

                            Comment


                            • E a naibii de low cost la stabilitate, frane. Iti risti viata in ea la viteze mari, efectiv decoleaza pe vant puternic, in curbe stranse are tendinta de a merge toooooot inainte. Cand pui frana si te-ntrebi daca si cand se va opri...
                              Cine nu vede asta, inseamna ca n-a mai mers si cu alte masini. Low cost inteleg sa fie la calitatea materialelor, nu sa fie proiectata sa stea pe drum mai prost decat modelele anterioare, Solenza si Supernova.
                              Daca nemtii si-au cumparat masina, cred ca nu o scot pe autostrada prea des, sau revin acasa cu dureri de sfincter cat strang din buci la peste 140 /h si se roaga sa nu apara un ambuteiaj in fata, ca pana opresc masina de la viteza aia, se infing in VW-ul din fata lor.

                              Comment


                              • nemtii nu prea circula cu loganul din dotare decat acasa-job, acasa-shopping sau chestii de genul asta. Pentru autostrada folosesc bmw, mercedes, sau vag
                                Da, la franarea de la viteze de peste 130-140km/h se opreste mai greu, in schimb prin oras n-ai treaba.
                                Legat de faptul ca-ti risti viata in ea la viteze mari.... inca nu am patit nimic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google