stiu multe din ce-ai enumerat si tu, dar ideea e ca o matrita de 200000 euro n-o recuperezi in prima mie de masini vandute, ca sa se justifice srestere de pret de 200 de euro/bucata plus ca matritele alea se folosesc acum si la logan...platforma tehnica nu inseamna musai ca masinile sunt identice, dar adevarul e ca intre sandel si logan ph2 sunt putine diferente dpdv al platformei. iar bancheta inclin sa cred ca au luat-o de pe altceva, sau au modificat-o foarte putin. tocmai ideea ta o sustin si eu (daca am inteles bine ideea), ca diferenta e prea mare raportata la modificari si la ce volume mari vinde dacia. si pe bune acum, daca ajunge sandelul 1.6_16v la pret de ceed, pai e clar cine va avea vanzari mari. pun pariu ca multi isi vor da loganul pt ceed sau cei fara masina se vor uita mai mult la coreanca decat la romanasul nostru. daca ar fi avut sandero prestige dotari de logan prestige, si se comporta mai bine pe drum, eu personal as fi luat sandero. nu zic ca nu e o alegere buna sandelul, depinde pt ce iti iei masina si ce astepti de la ea.
Logan Vs Sandero
Collapse
X
-
Diferenta prea mare de pret?
Pai intre Logan si MCV ce sa mai vorbim atunci??? Anand in vedere ca MCV n-a adus ceva nou asa cum a facut Sandero.
PS: poate sunt inteles gresit, nici eu NU sunt de acord cu dif de pret fata de ce ofera in totalitate vazut, dar un prim pas gresit la pret a fost cu MCV-ul.
Comment
-
corect, mai, am zis clar ca si la mcv s-a facut aceeasi smecherie, care-i problema? ce, daca au mai facut miscarea, acum fiind la a doua tura sunt absolviti de problema? eh pe dracu, tot smecheri se cheama ca sunt...si ne iau pe noi de prosti, pana la urma. sa fim seriosi acum, cum mcv e la acelasi pret sub ceed sw, mai putin la spatiu de carat sicrie, asa si sandero full va ajunge la ceed sau proceed si atunci bye bye dacia cu loagnul pacii cu tot. si-asa mi se pare mult 10000 pt prestige full, cu vopsea metalizata si airbaguri laterale. fara garantie extinsa...si fara esp, fara climatronic, fara reglaj lombar, fara consum instant, fara centuri cu limitatoare de efort, fara airbaguri cortina...fara...fara...dar cu tabla negalvanizata, cu insonorizare deficitara, cu plasticuri care scartaie, cu functii neactivate in uch...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salutare.
Sincer la Sandero finisajele exterioare lasa de dorit , adica acele linii sau onduleuri facute pe usi si la oglinda, o fac sa fie masina de dama, plus am vazut haionul ridicat, si pe spatele lui se vede foarte urat tabla chiala. Mi se pare o masina fara linie de design.
Este doar o parere personala legata de Sandero, iar mie imi place sa ii spun Dacia Sandel.real power..... diesel power by
Comment
-
hai sa nu fim rai, ca arata mai bine decat loganul, cel putin pana la haion. asta ac sa nu zic nimic de portbagajul cu design de frigider al loganului un sandero cu pleoape, eleron pe luneta spate si suspensie sport ar arata chiar fain de tot.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Daca ar fi sa analizam per ansamblu cele doua modele dacia Logan Faza 2 si Sandero as spune ca; loganul faza 2 este o masina careia i s-a atenuat aspectul colturos cu cele doua stopuri redesenate ,calandru si faruri modificate intr-un stil Renault. Este o masina spatioasa(atat habitaclu cat si portbagaj) cu o suspensie catre comfort (ideala pentru drumuri proaste). De precizat ca fiind o masina mare trebuie avut in vedere atunci cand o cumparam ce ne este prioritar;usurita la parcare sau spatiul util la incarcare. Daca avati probleme cu parcajul si circulati mult in oras va recomand Sandero;avand o suspensie ceva mai rigida potrivita pentru cei ce au un mers mai sportiv,totodata recomandand un motor modern (1.6l /16V) cu un consum mai mic decat fratele sau 1.6l /8V. Varianta 1.4l/8V ramane o masina pentru cei ce vor sa se deplaseze fara a avaea pasinea volanului.
Comment
-
@razzvan: nu neaparat asa, am zis ca tre' musai suspensie sport, adica masina lasata spre sol, nu cocotata. aia din poze pare cu suspensie stock si nu vad pleoapele dar sa zicem ca in mare, cam asa ar trebui sa arate.
@charlie? tu de sandero zici ca are suspensia mai tare, sau de logan? ca nu prea inteleg din postul tau si sandeo chiar nu e mai rigid decat varu-suDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
salut pt. toata lumea,
eu am o Solenza 1.4 MPI de cinci ani fara cateva luni, si acuma as dori sa o schimb tot pe o Dacie (sincer, sunt foarte multumit de masina, in afara de cateva pene de cauciuc si schimb de ulei, nu a trebuit sa repar NIMIC la ea, in cei 48.000 km parcursi), dar nu pot sa ma decid: Logan sau Sandero? Daca are cineva ceva de spus, de dat sfaturi, atunci le voi citi cu cea mai mare placere. Multumesc.
Comment
-
eu 1 as opta pentru logan....pentru ca are bine de tot asta nou adica ph2.....sandero e mai mult de fata parerea mea......acuma ramane la aprecierea ta ce vrei ......dar eu 100% logan ph2Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
mda, am citit toate cele 14 pagini a forumului, si cred ca Logan o sa-mi cumpar pana la urma. Eram in dubii, fiindca am condus un Logan 1.4 MPI (prima editie, nu ph2), si la un drum de Timisoara-Viena dus-intors a "reusit" un consum mediu de 11%, cu aerul conditionat functionand non stop, la o viteza cat de cat constanta de 140-150 km/h. SI mie mi s-a parut enorm de mult acest consum, avand in vedere ca de la Szeged pana-n Viena merg atza pe autostrada. Iar cu vechea mea Solenza pe acceasi drum la o viteza medie de 120-130 km/h consumul a fost pe la 6.3%. SI de atunci am ramas cu impresia ca Loganurile sunt niste papatoare de benzina. Dar dupa cum am citit azi pe forumul legat de consum, se pare ca nu-i asa, ci doar eu am nimerit acea masina cu reglaje proaste.
Comment
Comment