Am testat cu loganul. Cu asta ultimul, pe primul, 1.6mpi n-am apucat sa-l testez. Gtech-ul nu e al meu, ci al unei cunostinte. Si mi-a cam confirmat gtechul datele spuse de constrctor in ce priveste sprintul 0-100km/h, timpul de parcurgere al unui km cu start de pe loc, putere si cuplu motor...Au "batut" toate pe unde zicea si dacia. Nu poti scoate mai bine ca ei, la asta ma refeream cadn am spus ca "m-a adus cu picioarele pe pamant", in ideea in care sunt convins ca un 1.4mpi nu scade cu 2 secunde timpul de demaraj doar schimband benzina.
ca idee, rezultatele mele la logan 1.6_16v stock: 0-100km/k in 10.28secunde, 0-400m in 17.3secunde, kilometrul undeva la 30 si ceva de secunde (asta nu mai retin exact), puterea la roata 92CP, cuplul undeva la 120 si un pic Nm, turatiile le-a "ghicit", in sensul ca puterea a fost data la 5700rpm si cuplul la 4100rpm (in loc de 3800 cum zice dacia), timpii de reprize au fost 40-100km/h in 8 secunde, 80-120km/h in 9.8 secunde. acceleratia maxima, la plecarea de pe loc, a fost 0.55G
ca idee, rezultatele mele la logan 1.6_16v stock: 0-100km/k in 10.28secunde, 0-400m in 17.3secunde, kilometrul undeva la 30 si ceva de secunde (asta nu mai retin exact), puterea la roata 92CP, cuplul undeva la 120 si un pic Nm, turatiile le-a "ghicit", in sensul ca puterea a fost data la 5700rpm si cuplul la 4100rpm (in loc de 3800 cum zice dacia), timpii de reprize au fost 40-100km/h in 8 secunde, 80-120km/h in 9.8 secunde. acceleratia maxima, la plecarea de pe loc, a fost 0.55G
Comment