Logan 1.4 Vs 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hai sa revenim la topic si sa lasam 1.4 logan vs 1.4 solenta.
    Cine vrea , sa deschida un nou thread pe tema asta.

    Comment


    • Originally posted by mmaxalb View Post
      cam cu 1l -1.5l
      cu 6-6.5% ,una din ele are uhc si bord de logan iar consumul instant in treapta a 4 cu 80 este de 3.8l

      diferenta la masa dintre ele nu o stiu cred ca undeva la 150-200kg maxim
      Nici macar la un Matiz (0.8L) nu scoti consumul asta (~6,5% oras).
      De vina e computadoru' de bord improvizat si ''diferenta'' de greutate de ~150 kg.

      PS: asa se lauda si un coleg cu Laguna ('94) de 2000 cmc ca-i consuma ~10% in oras pana a resetat CB-ul...12-13% normal in Arad.
      Last edited by Octavian; 28 November 2008, 03:08.

      Comment


      • Asa credeam si eu ca al meu scotea 8,5 l in oras.Asta la inceput da dupa ce am dat de butoane sub 10 l nu cred ca se poate decat daca o trag cu altceva.Se zice ca 1,6 8v consuma cel mai mult dintre toate motorizarile.E adevarat?
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • Stii cum se zice?
          Se zice asa (vorbe din popor): 1.4 consuma mai mult decat 1.6 la drum lung mai ales, care 1.6 mpi la randul lui consuma mai mult decat 1.6 16V, deci concluzia e ca 1.6 16V este cel mai economic motor si 1.4 cel mai gurmand... )))))
          Asta nu raportat la putere, ci la consumul propriu zis, cam asta iese din vorbele ''profesionistilor'' )))

          Comment


          • Originally posted by margelatu View Post
            Asa credeam si eu ca al meu scotea 8,5 l in oras.Asta la inceput da dupa ce am dat de butoane sub 10 l nu cred ca se poate decat daca o trag cu altceva.Se zice ca 1,6 8v consuma cel mai mult dintre toate motorizarile.E adevarat?
            La oras 1.4 e cel mai economic,apoi 1.6 16v iar 1.6 8v e cel mai gurmand la oras.
            In afara la viteze pana in 100km/h tind sa cred ca tot 1.4 e cel mai economic apoi 1.6 16v

            Comment


            • Corect,1.4 e cel mai economic,pana in 130-140 km/h.
              sigpic

              Comment


              • Diferenta fata de 1.6 mpi e ca la 1.4 pe la 130-140 in functie de drum, cam tre s-o calci la podea de unde si un consum probabil mai mare (mai degraba asta, decat ca e motorul ''chinuit, sarcina prea mare'' etc...).
                Daca poti mentine un 130-140 fara podele, consuma mai putin decat 1.6.
                Testat pe autostrada 1.4 la 130-140 iese un pic peste 7% (~7,3% , e vorba de prietenul meu cu virgula care am facut testu acela de reprize).

                Comment


                • La 140 1.4 consuma numa 7,ceva??

                  Comment


                  • Deci fara subiectivism: 130-140 a iesit pe autostrada (Ungaria test si Croatia) ~7,3%.
                    Ia ca referinta 135/h.
                    E un consum real, atata timp cat pe drumurile noastre la un regim de 110-120/h iti ia undeva sub 7%.

                    Comment


                    • Mai tavi, eu la 175 constant pe ceas cu 1.6mpi resoftat am avut 10-10.5% consum. Cu 1.6_16v am avut la 210 pe ceas cam 13.8-14%. Diferenta e ca 16v-ul a mers numai pe ploaie cand am observat asta si cu 1.6mpi era pe uscat. probabil daca nu mergeam prin apa cu 16v ar fi consumat un 13-13.5%, ma gandesc. la 130-140 ia undeva sub 8% 16v-ul, in conditiile in care la 140 fix, 1.6mpi ia cam 7.9-8% asta testat pe distanta scurta. nu stiu cum dracu mergi tu e autostrada numai cu 130-140, eu si la noi si la unguri am mers numai "capeti de scala", de-aia au facut doara autostrada. nu mai zic ca de semnele care limiteaza viteza pe autostrada la 80 cand ploua, eu le-am vazut la isirea de pe A1, cand intram in Pitesti, dupa ce-am facut ceva mai mult de juma' de ora de la bucuresti
                      Last edited by Seba; 29 November 2008, 02:12.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Hm...Prima data iti spun ca ai avut un 1.6 mpi nemaipomenit daca la 175 pe ceas iti lua doar 10,5% (asta e consum de 1.5 dci mers la blana, ma rog, aproape).

                        Daca la 140 fix ai avut in jur de 7,9% consum cu 1.6 mpi, de ce crezi ca nu se poate atunci la 1.4 sa scoata la 135 (130-140) un 7,3%? Hai sa fie (daca CB minte, desi la pompa cam iesea) 7,5%.
                        Eu mers tare prin tara 120-140, 90 prin localitati am scos un pic peste 7,0%, dar degeaba spun ca nu ma crede nimeni! Arad-Cluj si retur, nici eu n-am putut sa cred nici dupa de am facut plinu' din nou.
                        In alte imprejurari in acelasi regim mi-a iesit si 7,6%, probabil conditiile meteo.
                        Last edited by Octavian; 29 November 2008, 11:23.

                        Comment


                        • Ce sa zic probabil ca asa o fi daca zice-ti voi... Ia zice-ti ce turatii aveti la 140?

                          Comment


                          • Pai e la fel 1.4 si 1.6 mpi: ~3900-4000 rpm.

                            Comment


                            • Cam 4000 de ture
                              CT-97-VIPsigpic

                              Comment


                              • 1.4 consuma putin.Mie unul asa mi se pare.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google