Logan 1.4 Vs 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Pacco View Post
    Acum ca o iau eu altfel.Cei care v-ati luat 1.6.De ce nu ati mai pus diferenta aia de 4-500 E pentru 1.6 16v?
    Pai vreo 2 ani de zile nu ai avut de unde sa-l iei. Sau daca vorbeam de sh, diferenta intreun ambition din 2005 si un prestige 2007 era de peste 2000 de euro cand am luat eu masina.

    In plus, nu cred ca zis vreun propietar de 1,6 ca 16 V e naspa, consuma mult si nici nu trage sensibil mai bine.
    Last edited by einstein1984; 2 October 2011, 23:43. Reason: Automerged Doublepost
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • @einstein:dar ce proprietar de 1.4 a zis ca 1.6 e naspa?Mie personal nu imi vine sa dau diferenta aia de 500 E pentru 1.6 pentru ca nu mi se pare ca merita.E parerea mea si o sustin.Pentru 1.6 16v da asa da.Si inca ceva: 1.6 16v consuma mai putin decat 1.6.Asta ca vad ca te-ai legat de consum.E cam asa 1.4 < 1.6 16v < 1.6
      @vasile:masina este masina familiei,nu mi-a facut nimeni niciun cadou.E luata in rate.Insa eu am fost cel care s-a interesat de motorizare si dotari.Scopul era bine stabilit : sa te duca din A in B in conditii decente,nu e nimeni vreun racer,mai ales ca masina e folosita 90% la pescuit,in hartoape,drumuri ...numai drumuri nu pot sa le spun,etc.
      Inainte sa cumpar masina am condus toate motorizarile mai putin 1.5 dci ca nu aparuse.Am un prieten care lucreaza la rent a car si atunci avea cam toate motorizarile de pe Logan.
      Initial eram pornit pe 1.6 16v dar disponibilul era de 9500e nu am putut sa il iau.Dupa am zis daca sa iau un 1.6 mai chel sau 1.4 cu ceva mai multe dotari.Insa cat m-am plimbat eu cu masinile pe acolo ca sa ma hotarasc in privinta motorizarii,nu am fost convins de 1.6.M-am urcat de pe 1.4 pe 1.6 si invers si nu am zis :gata ma iau 1.6 clar.Nu.Pur si simplu stateam si ma gandeam unde sunt aia 15 cp diferenta ca nu prea ii simteam.Si daca merita sa dau banii in plus pentru 1.6.
      Inca eram in dilema.Am fost la reprezentanta,si a venit un tip simpatic cam de varsta mea,deja din start stia cam ce vreau.I-am explicat, mi-a aratat un 1.6 ambition si un 1.4 laureate plus parca.Erau amandoua in jur de 9000E nu mai tin minte exact pretul.Inca eram indecis.Cand tocmai mi-a spus asa: mai avem o oferta nu stiu daca ati auzit de modelul kiss fm.Si ii zic : nu ,nu am auzit.Si avea un Logan rosu 1.4.El a inceput sa imi povesteasca ce are etc.Eu pur si simplu am intrat in ea,si mi-a placut mult mai mult cum era interiorul decat la (,) laureate plus sau ambition sau orice altceva.Era ca la Prestige cu mici diferente.Nici nu stiam initial ce motorizare are nici nu m-a interesat,mi-a zis 8800E.Cand am auzit ca ma incadrez in bani nici nu am mai stat pe ganduri.Gata,doar culoarea a ramas sa imi aleg.Si cam asta e povestea.
      Nu spun ca 1.4 e mai bun ca 1.6.Doamne fereste.Ba chiar va zic daca vreti si asta doriti sa auziti ca 1.6 e cel mai bun ...pentru voi,nu pentru mine.Pentru mine e exact ca 1.4 cand e incarcat si cu ac dat drumu.Lesinat.
      Nu vreau sa imi pun lumea in cap,doar imi spun parerea.Nu trebuie sa fiti si de acord cu ea, nici nu va cer asta.Puteti sa ziceti voi ce vreti oricum eu la asta raman pentru ca asta simt eu in legatura cu supermotorulV8 de pe logan 1.6.
      sigpic

      Comment


      • colegul pacco la mistocareli suntem buni toti, nu a zis nimeni ca 1.6 este un supermotor V8, acest versus face referire mai ales la demaraj, zvac sa-i zicem asa, timp 0-100, si daca este posibil cu 1.4 sa te tii/sa depasesti 1.6.Dupa parerea mea da se poate, cu ceva investitii in cel de 1.4, si cel de 1.6 sa fie stock, altminteri nu cred ca este posibil.Nu cred ca cineva de pe acest forum poate spune ca le-a condus pe ambele iar diferentele sunt "insesizabile" cum am citit un post anterior, dar bineinteles, astia suntem asta avem si cu asta defilam
        Last edited by uscatu; 3 October 2011, 11:03.

        Comment


        • Originally posted by Pacco View Post
          mi-a aratat un 1.6 ambition si un 1.4 laureate plus parca.Erau amandoua in jur de 9000E nu mai tin minte exact pretul.
          cred ca te inseli aici: Ambition era un full-options si nu cred ca un laureate plus (nici nu stiu daca exista cand era ambition;) 1.4 putea sa fie la acelasi pret cu 1.6 Ambition

          Originally posted by Pacco View Post
          [...] mai avem o oferta nu stiu daca ati auzit de modelul kiss fm.Si ii zic : nu ,nu am auzit.Si avea un Logan rosu [...] Era ca la Prestige cu mici diferente.Nici nu stiam initial ce motorizare are nici nu m-a interesat,mi-a zis 8800E.Cand am auzit ca ma incadrez in bani nici nu am mai stat pe ganduri.
          e pacat ca ptr 200Euro (desi cred ca diferenta era mai mare, un Kiss-FM 1.4 era ~8300) ai renuntat la ABS. Kiss-FM din cate stiu era un Ambition cu interior de asemanator cu Prestige - ABS - geamuri electrice spate.

          ***

          Oricum concluzia e simpla: rationamentul de achizitie a unui motor 1.4 sau 1.6 a fost dictat de pret si nu de performante sau cost de intretinere.

          Silviu.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Originally posted by Pacco View Post
            Acum ca o iau eu altfel.Cei care v-ati luat 1.6.De ce nu ati mai pus diferenta aia de 4-500 E pentru 1.6 16v?
            Pentru ca atunci cand am luat eu Loganul diferenta era de peste 2000 de euro. A explicat Silviu de ce asa mare diferenta.

            O chestie amuzanta: cumnata-meu are Logan de 1,4 mai ieftin ca al meu in euro dar mai scump in lei cu vre-o 2000 de lei (RON) din diferenta de curs valutar. Diferenta de 3 luni intre ele.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • Originally posted by Pacco View Post
              @einstein:dar ce proprietar de 1.4 a zis ca 1.6 e naspa?
              Uite asta:
              Originally posted by Pacco View Post
              Nu spun ca 1.4 e mai bun ca 1.6.Doamne fereste.Ba chiar va zic daca vreti si asta doriti sa auziti ca 1.6 e cel mai bun ...pentru voi,nu pentru mine.Pentru mine e exact ca 1.4 cand e incarcat si cu ac dat drumu.Lesinat.
              Nu vreau sa imi pun lumea in cap,doar imi spun parerea.Nu trebuie sa fiti si de acord cu ea, nici nu va cer asta.Puteti sa ziceti voi ce vreti oricum eu la asta raman pentru ca asta simt eu in legatura cu supermotorulV8 de pe logan 1.6.
              Acu arata tu unul care a zis ca 1,6 e mai bun ca 16V. Ca la consum in oras stiu din proprie experienta care e mai frugal si de ce. Pe afara depinde mai mult de cine conduce decat de cate supape are.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • @Pacco, n-a vrut taicatu sa dea 400E in plus pentru 1.6, poti sa te duci sa-l intrebi daca nu ma crezi, aveai 18 ani atunci, probabil vasta ta experienta in automobilistica la facut pe taicatu sa te intrebe ce masina sa-si cumpere... Tu crezi ca daca 1.6-le era in standard si trebuia sa dai bani pentru 1.4, mai dadea cineva cateva sute de euro in plus pentru economicul 1.4? Eu nu cred.

                Comment


                • Originally posted by vasile78 View Post
                  Tu crezi ca daca 1.6-le era in standard si trebuia sa dai bani pentru 1.4, mai dadea cineva cateva sute de euro in plus pentru economicul 1.4? Eu nu cred.
                  Asa ma gandeam si eu.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Originally posted by vasile78 View Post
                    1.6 E5 are intradevar 85 de cai, dar sunt ADEVARATI, nu scrisi aftermarket (prin harti) de specialisti, cum aveti VOI (93mrs)... ..........................
                    Foarte adevarati...Ii trebuie 10 cp in plus fata de 1.4 ca sa scoata 0,1 sec mai putin pe 0-100/h
                    Are performante de invidiat
                    Eu cred ca nu mai are nici 85 cp.

                    Comment


                    • @Octavian___32, 10 cai is 10 cai... ca sa pui 10 cai (si aia de rasa indoielnica) pe 1.4 cheltui mai mult de 400 de epuroi si mult timp. Si dupa ce cheltui banii astia (in opinia multora cu folos), te incordezi cu pedala la fund pe langa un 1.6, caruia daca-i mai pui si mult laudatul soft, te lasa cu smecheria incordata...

                      Comment


                      • O sa imi vand masina sa imi iau 1.6
                        sigpic

                        Comment


                        • eu azi am avut ocazia sa incerc sa ma tin cu 1.4-le nevestei, cipuit, dupa 1.6-le unui coleg, eu preferance, el ambition si 2 persoane si tot m-a lasat in urma la depasiri. din punctul meu de vedere, treaba e clara.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Pacco : Daca 1.6 e "puturos" inseamna ca 1.4 e "testoasa"...1.6 e "la fel" ca 1.4 dar asta la accelerari sub 3000 ture,acolo unde nu prea exista o diferenta notabila daca masinile sunt stock !Dar daca iei 1.6 la ture se msica bine! "Problema" e ca atunci cand incarci bine 1.6 ,sa nu mai vb de 1.4+ac ,te misti cam la fel cu un 1.2 16V cu ceva bagaje!iar asta dupa mine nu reprezinta o performanta ! Daca nu vrei neaparat liniute un diesel te scoate din orice situatie "neplacuta" oricand si la orice ora!

                            acum referitor la thread:daca prinzi unu "dat dracu" cu 1.6 si tu ai 1.4 stock sa fi sigur ca nu ai nici o sansa ,chiar daca ii scoti toti "plamanii" pe gura la ea!Eu am avut surprize cu un 1.6( nu stiu daca stock sau remapat) si stiu ce spun ...intr-un final l-am facut dar greu recunosc!

                            Comment


                            • @Seba, ti-ai pardut indemanarea ... of of :-))

                              @YURI, 1.6 nu e la fel cu 1.4 sub 3000 :-) pentru ca ambele au 90% din cuplu de la 2000rpm in sus; se simte o diferenta intre ele; nu e mare da exista...iar dupa 4000RPM (mai exact 4000-5400) intr-adevar la 1.6 simti cum te baga in scaun ( nu-l rupi dar il simti mai bine in spate ); la 1.4 n-am simtit asa de bine efectul asta.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Eu ce zic...imi vand masina.
                                @YURI:te contrazici singur tu.Ia citeste si tu ce ai scris.Ba e la fel ca 1.4 ,ba ala e puturos si ala testoasa.Lumea aici zice ca e diferenta de la 2000 rpm in sus,tu zici exact invers.Pana in 3000 nu e nicio diferenta.Trebuie sa ii dai in gura ca sa o vezi.Asta zic si eu.De ce trebuie sa ii dai in gura.Unde sunt aia 15 cp?De la 2000 rpm,sta langa mine.Abia daca pleaca de langa mine,il trag de oglinda si nu mai pleaca nicaieri.
                                Voi nu prea intelegeti (vasile si einstein mai mult).Nu e o diferenta atat de MARE intre 1.4 si 1.6.Nu e racheta 1.6 pe langa 1.4.Nu iti da fum ,nu nimic.
                                1.6 16v poti sa zici ca iti da fum.
                                Vorba lu' Silviu: exista o diferenta.Nu e mare,dar exista.Asta pentru cine are ochiul format
                                Last edited by Pacco; 4 October 2011, 09:04.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google