Logan 1.4 Vs 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu frate il faci cu 1.4 din toate pozitiile ))

    Comment


    • mai pacco, tu defapt cu cine te certi ? ce idee vrei sa dezvolti in ochii altora ? toata lumea stie, oricum ai da-o in orice situatie, e diferenta notabila intre motoare, si cu masina goala si cu aerul pornit si cu bagaje si cum vrei tu. Bineinteles ca diferenta asta poate fi ori mai mare, ori mai mica depinzand de situatie. Nu e nimeni complexat ca are 1.4 sau 1.2 la fel cum nimeni cu capul pe umeri nu are vreun aer in cap ca 1.6 e supersonic pe langa 1.4 ... dar sa o tii intruna ca 1.4 e aproape egal cu 1.6 deja o dam in diverse ... eu acum o luna mi-am schimbat caruta si vreau sa spun ca urcandu-ma de pe 1.4 supernova cheala(crede-ma ca tragea foarte bine masina) in 1.6 cu ac si servo am simtit o diferenta notabila chiar si la mers linistit, urca mai usor in ture la aceeasi apasare modica a acceleratiei, ambele masini fiind resoftate de Doc. Nu cred ca exista cineva care avand posibilitate financiara sa isi cumpere un motor mai puternic, ia un 1.4 pentru ca e prea mica diferenta fata de un 1.6 si vezi-doamne nu merita. Fiecare ia ce permite buzunarul si se uita la bani, ca altfel ne numeam "volvo"club si comparam 2.0T cu 1.9 TID
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • pacco, lasa-ne tata, ca de cate ori se apuca vreun 1,4 sa ma depaseasca trebuia sa franez ca sa nu stea 3 ore langa mine si pe contrasens. 1 secunda si ceva pana la suta nu e vreo mare diferenta, nici nu se simte, de aia dau unii sute de euro pentru asta. Asta ca sa nu mai zic de reprize.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Am in curte acasa 2 Logan Preference, un 1.4 si un 1.6. Diferenta intre cele 2 este notabila, atat la condus linistit prin oras cat si la condus sportiv

          Ah, si ca chestie, cand au fost cumparate cele 2 masini, nu exista K4M in oferta, ca altfel il luam fara sa clipim.

          K4M = 1.6 16v pentru cine nu cunoaste.
          Last edited by dsign; 4 October 2011, 10:05. Reason: Automerged Doublepost
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Originally posted by einstein1984 View Post
            pacco, lasa-ne tata, ca de cate ori se apuca vreun 1,4 sa ma depaseasca trebuia sa franez ca sa nu stea 3 ore langa mine si pe contrasens. 1 secunda si ceva pana la suta nu e vreo mare diferenta, nici nu se simte, de aia dau unii sute de euro pentru asta. Asta ca sa nu mai zic de reprize.
            Ai dreptate! Oricum 1.4 MP3 "rele" poti gasii prin oras !La fiecare pas sau semafor gasesti unul ce o tureaza ca dementu si deschide geamul si zice:"Hai!Dam o liniuta?"Dar pe astia de obicei nu prea ii bag in seama...iar la drum nu am vazut un Logan 1.4 sa se ia dupa mine pana mai saptamana trecuta cand am prins unu "rau" ,rosu cu finala si filtru probabil ,si sa luat dupa mine...Cand vedea ca e lasat in urma pe linie dreapta se potolea putin iar apoi cand veneau curbele si drumul era in coborare la "vale" incepea cu flasuri si chestii ca sa ma dau eu la o parte din calea "uraganului"...dar degeaba! Aveam 130 si mentineam acceleratia constanta si a intrat el in depasire si nu ma putut depasii in conditii de siguranta ,deoarece ,cum ziceai si tu statea paralel cu mine 3 ore ...cu 1.6 8 valve e alta mancare de peste (daca il mai prinzi chel si gol) si dai si de un "racer" adevarat iti pune probleme!in fond:"There is no substitute to displcement"(la motoare aspirate)

            Comment


            • Originally posted by Pacco View Post
              O sa imi vand masina sa imi iau 1.6
              Sa nu faci prostia asta prietene, pierzi foarte multi bani pe taxe si asigurari daca-ti iei 1.6... plus ca are consum foarte mare!!!
              Ahhh... si nu te-ai exprimat corect deloc. Poate ai vrut sa spui ca o sa-i vinzi masina lu' taicatu' si o sa'ti iei 1.6.
              Scuzati-mi sarcasmul de 50 de bani...

              Comment


              • 1.6 e cel mai bun.Punct.
                The End.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by vasile78 View Post
                  Sa nu faci prostia asta prietene, pierzi foarte multi bani pe taxe si asigurari daca-ti iei 1.6... plus ca are consum foarte mare!!!
                  Ahhh... si nu te-ai exprimat corect deloc. Poate ai vrut sa spui ca o sa-i vinzi masina lu' taicatu' si o sa'ti iei 1.6.
                  Scuzati-mi sarcasmul de 50 de bani...
                  Unde pot da like la postul asta ?


                  @YURI ,numai povesti ne spui ,precum Ion Creanga ....Poze ,filmulete ceva ??

                  Comment


                  • ROY:Nici nu am nevoie sa dai crezare la ce spun eu aici !Ce crezi ca eu stau in momentul ala sa filmez toti "ambitiosii" cu avioane 1.4 cand se iau dupa mine ?Nu imi era prieten!Ce faceam ? Cu o mana conduceam si cu una filmam sau cum?si sa nu o mai dam in "povesti" 1.6 > 1.4 la orice ora!

                    Comment


                    • Aveam 130 si mentineam acceleratia constanta si a intrat el in depasire si nu ma putut depasii in conditii de siguranta ,deoarece ,cum ziceai si tu statea paralel cu mine 3 ore ...
                      Afirmatia ta tinde in proportie de 80% catre SF

                      Daca zici ca mentineai viteza constant la 130 km/h ori e planta soferu' si incearca depasirea din scurt fara sa aprecieze distanta fata de cel dp contrasens cu treapta neadecvata situatiei fie masina este tubercul
                      Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                      Comment


                      • adyta:Nu vreau sa fiu rau dar ...cu 1.6 am avut probleme pe drum ! nu si cu 1.4!Oricum imi dau cu parerea si relatez fapte reale! Sunt posesor de logan diesel dar 1.4 nu mi-a creat niciodata probleme la drum sau liniute ( cu cati am dat)!Vroiam sa spun ca cel cu 1.4 "incordat" din fire a vrut sa ma faca undeva la vale ,unde eu aveam 90 si am accelerat scurt pana la 130 si el a intrat in depasire dar ce sa faci...omu mergea paralel...si daca o bagam pe a mea in blana statea acolo mult si bine (adica in spate)!Eu nu am intentionat asta ..dar odata ajuns la 130 am mentinut viteza constanta si el tot dadea flasuri si vroia sa ma faca ,iar eu l-am lasat ...dar tot el sa lasat pagubas!a intrat innapoi in spate si la urmatoarea curba a facut stanga!

                        ps: in alta ordine de idei ...nu poti sti ce 1.4 era ...a lu unchimio cand a luat-o sa o bage pe taxi in treapta 5 nu ii sarea de 145 km/h viteza maxima ! Acum ii ia 150 ! "slabut" zic eu ...dar asta de sa luat cu mine era tare ambitios ...avea si finala si probabil filtru ca "mormanea tare" in spatele meu ...acum trage si tu concluzia ...

                        Comment


                        • Originally posted by Seba View Post
                          eu azi am avut ocazia sa incerc sa ma tin cu 1.4-le nevestei, cipuit, dupa 1.6-le unui coleg, eu preferance, el ambition si 2 persoane si tot m-a lasat in urma la depasiri. din punctul meu de vedere, treaba e clara.
                          Inseamna ca 1.4-le e cipuit mega nasol, daca nici macar nu ai reusit sa te tii de un 1.6 stock.
                          Cand mai vin prin TM (anunt inainte) te invit la o ''verificare'' cu utilajul meu.
                          Nu uita ca al meu are avansul un pic micsorat (tii minte atuncea seara )) ).

                          Comment


                          • bah, nu m-a facut de ras, dar se distanta usor pe tr 3 si 4, acolo unde face diferenta. nu uita ca pe 1-2 si tu ai stat cu 16v, dar cand am dat a 3-a, ti s-a linistit motorul
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by vasile78 View Post
                              @Octavian___32, 10 cai is 10 cai... ca sa pui 10 cai (si aia de rasa indoielnica) pe 1.4 cheltui mai mult de 400 de epuroi si mult timp. Si dupa ce cheltui banii astia (in opinia multora cu folos), te incordezi cu pedala la fund pe langa un 1.6, caruia daca-i mai pui si mult laudatul soft, te lasa cu smecheria incordata...
                              Vasile, 10 cp nu cred ca se traduc doar prin 0,1 sec diferenta 0-100 (fata de 1.4 mpi ).
                              D-aia zic ca 1.6 mpi E5 n-are nici macar 85 cp.
                              Adica 1.6 mpi E5 scoate 11,5 sec si E5 scoate 12,9...nu e ceva in regula aici.

                              Comment


                              • Am si eu o intrebare cred ca putin off referitoare la afirmatia de mai sus "Adica 1.6 mpi E5 scoate 11,5 sec si E5 scoate 12,9...nu e ceva in regula aici." ........unu' patru E4 cat are ?!
                                peste 13s ?
                                Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google