Logan 1.4 Vs 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Na sa-i "mut", cu "m" de la "marmacie"... acum cateva luni era scris ca toate au, iar mai devreme era iar gunoiul ala de steluta (in functie de varianta de echipare). Dracu' sa-i mai inteleaga...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #77
      Hai ca suntem offtopic aici cu discutiile barii stabilizatoare...Mai bine faceti un topic separat.

      Comment


      • #78
        La 1,4 cand ai si 4 persoane si vrei sa depasesti un tir, i-ti vine sa cobori din masina si sa o impingi ca sa reusesti depasirea. Sper ca la 1,6 e mai bine. Totusi sunt 90 CP

        Comment


        • #79
          Ai exemplificat cam prost,La 1,4 cand ai si 4 persoane si vrei sa depasesti un tir e sinucidere deci eu daca as fi in situatia asta nu as depasi nici sa ma impuste...Decat daca sunt pe autostrada si stiu ca nu vine nimic din contrasens.
          Pentru cei cu 1.4 e cazul sa mergeti cu un 1.5dci de 85cp sa vedeti cum se face o depasire fara sa transpiri sau cine stie ce alte griji sa iti faci,dieselul are niste reprize fantastice chiar cu masina incarcata cu 4 sau 5 persoane,trage bine de tot.

          Comment


          • #80
            Sa te vad cum faci depasiri cu dci de 85 de cai, pe la 3500 rpm se cam termina seva, si te vezi obligat sa schimbi viteza..Ups
            Asa ca hai sa nu o mai dam atat in sus si in jos cu depasirile pe care le face dci de 85 cai, ca lumea a mai mers cu el si nu exceleaza ( sta mai bine decat 1.4, este adevarat).
            Dci are cuplu la rpm CONSTANTA, dupa care se prabuseste ( mai putin a lui felix).
            Trage, corect, insa doar la o anumita turatie, dupa.....Te cam apuca transpiratia.
            @sinax: nu e mare diferenta...dar suficient cat sa scoata din rahat pe cineva care nu a calculat corect depasirea.
            Singurul care "se simte" bine in depasiri este dci...si daca tot am dat-o in benzol vs t-d, masina care are cele mai bune reprize este turbo-benzol
            PS: seba deschide si tu thread-ul cu diesel vs benzina si sa bagam inapoi reputatiile, e mai distractiv asa.
            Last edited by Cezar; 8 November 2008, 00:16.

            Comment


            • #81
              Aici e topic 1.4 vs 1.6 deci va rog sa pastram linia subiectului...In alta ordine de idei, chiar in seara asta ma uitam la o masina cu mult mai puternica decat orice Dci 85 sau Mpi 105 facuta praf in depasire...Asa ca s-o lasam mai moale cu transpiratul in depasiri ca poti sa ai si 1000 de cai daca soferul e inconstient...Statistic mai multi mor in masini puternice ...Oare de ce???
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #82
                Nu mai avem noi parte de asa ceva......De reputatii...

                Comment


                • #83
                  Bah, cezar, tu n-ai de lucru? Nu vezi ca asta incepe acu sa-si smulga penele?
                  gata, dizal vs benzol nu se redeschide, reputatiile nu se mai introduc. Poate la anul, de paste...Le cailor
                  si cu asta gata cu offtopicul: revenim la 1.4 vs 1.6
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #84
                    Hai sa-mi sara in cap cei cu 1,4. Pe drum de munte mai mult si cu aceeasi incarcatura 1,6 a consumat mai putin decat 1,4. Nu contest faptul ca sar putea si soferul sa faca diferenta dar ca fapt divers ala cu 1,6 a facut pauze mai multe (d-alea fiziologice) drept pentru care a fost nevoit sa-i dea "blana" ca sa recupereze distanta.

                    Dovada faptului ca s-a dat "blana" se poate face prin amabilitatea politiei romane .
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #85
                      Da, am fost informati...Dovada s-a facut cu poza venita cadou acasa, "vedere" din excursie...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Cristi_LCD View Post
                        Hai sa-mi sara in cap cei cu 1,4. Pe drum de munte mai mult si cu aceeasi incarcatura 1,6 a consumat mai putin decat 1,4. Nu contest faptul ca sar putea si soferul sa faca diferenta dar ca fapt divers ala cu 1,6 a facut pauze mai multe (d-alea fiziologice) drept pentru care a fost nevoit sa-i dea "blana" ca sa recupereze distanta.

                        Dovada faptului ca s-a dat "blana" se poate face prin amabilitatea politiei romane .
                        Asta sa i-o spui lu' Mutu
                        Aceeasi incarcatura, a facut si pauze mai multe, a dat si forja sa-l ajunga p-ala cu 1.4 si a consumat mai putin...
                        Fie ala cu 1.4 a mers numai cu tr II tot traseul, fie sunt ceva erori la calcule.

                        PS: si mitul ca 1.4 consuma mai mult pe la ~130-140/h decat un 1.6 e cam neadevarat. Pur subiectiv.
                        Problema la 1.4 apare ca la 140/h multi o cauta in podea aiurea, viteza asta se poate mentine si fara sa stai cu pedala de acc in podea.
                        Mai ales pe autostrada, la 140 1.4 consuma clar mai putin, nu cu mult, dar e mai putin.
                        Last edited by Octavian; 9 November 2008, 22:08.

                        Comment


                        • #87
                          Tavi nu te supara dar:
                          1 aceeasi incarcatura dar incarcatura era destul de serioasa(4 persoane+bagaje multe) in fiecare masina)
                          2 drumul era de munte nu drum drept.
                          La drum relativ drept si mers cu viteza constanta da consumul este mai mare la 1,6 dar in conditii de "efort" a consumat mai putin.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #88
                            Fie cum spui tu, dar in conditii de efort 1.6 rupe la consum mai bine ca un 1.4, e normal si logic.
                            Mai ales la datele tale: ala cu 1.6 mai facea si pauze si ii dadea in goarna apoi sa-l ajunga pe cel cu 1.4...Sa fim seriosi.
                            Asta cu referire la un test 1.4 si 1.6 cu acelasi sofer, acelasi stil de mers.
                            Cand e vorba de doi soferi...Se schimba mult datele problemei.

                            PS: si eu am patit, mers impreuna cu un preten tot cu 1.4 pe un traseu de ~280 km, eu am avut consum mai mic, desi aveam vreo 70 kg in plus.
                            Conteaza mult cum gestionezi puterea motorului pt un consum relativ bun.
                            Last edited by Octavian; 10 November 2008, 09:18.

                            Comment


                            • #89
                              In orice conditii vrei tu,la aceeasi incarcatura,aceleasi turatii si asa mai departe,1.6 consuma mai mult.E logic.
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Cu o exceptie: la o depasire, ca s-o faci in acelasi timp in conditii identice de incarcatura si de drum, 1.6 nu consuma mai mult. Daca incerci cu 1.4 sa te tii la reprize de 1.6, ai sanse destul de serioase sa-i bati consumul. Sa te tii=sa scoti acelasi timp, caz in care tre' s-o calci mai gravsi deci consumul va fi mai mare. Pt ca-n conditii normale diferenta e de cateva zecimi de litru la suta de km la mers intins in favoarea lui 1.4.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google