Logan 1.4 Vs 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate era prastie 1.4 cu care ai mers tu.A mea te asigur ca nu e prastie.Mereu merg cu AC pornit si nu infraneaza deloc.Eu am mers cu 1.6 si sincer nu mi s-a parut nicio diferenta.Poate singura diferenta sa fie cand ai 5 pers + bagaje sa traga un pic mai bine.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by Cezar;203770...................................... .................................Si alta remarca: de fiecare data cand fac o depasire a unui loganist cu [B
      dci, mereu accelereaza[/B]. .........................Posesor de dci frustrat.

      ....................: marea majoritate a soferilor au ceva de demostrat in trafic, ca o extrapolare a neputintei pe alte planuri ( financiar, social, sexual etc).
      Accelereaza ca are cuplu bre si vrea sa arate si la restu ce tare este el. si dupa un timp relativ scurt de accelerare daca insisti vezi cum i se taie macaroana )))))))))))))

      In rest nu-ti dau dreptate si vorbesc numai din pc meu dv: uite eu seara ies pe drum doar pt plimbare, fara absolut nici un motiv.
      Dau ture si forje pt ca imi place, mult imi place. La asta nu te-ai gandit? ))

      Seba: pe multi cu 1.4, cand vad un 16v ii arde tare sa arate ca si ei pot. Ei bine, nu pot!
      No comment, adica nu inteleg ce ai vrut sa spui, parca noi am crede ca un 1.4 are vreo sansa la un 16V.
      Drum drept inchizi ochii si dai talpa foaaaarte tare frate ce sa spun,ia sa mergem pe un drum dificil, daca esti sofer de duminica poti sa ai la Logan si 200 cp, te face unu bun de nu te vezi (am prins destui cu 1.6 mpi care s-au aflat in mare dificultate pe drumuri virajate, la drum drept talpa cat incape, la viteze mici se cacau pe ei).
      Ce sa demostrezi cand cartea spune clar ce si cum? Pe drum se poate demostra ca un sofer de duminica o poate lua usor si de la un 1.4.

      Comment


      • Deci pana la urma soferul e mai important
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Pai daca dif nu e mare intre masini, desigur. Ce mi-e 75 cp sau 105 cp? )))))))))))))))

          Comment


          • Originally posted by darksid3 View Post
            Sa vezi ce prastie e o germana la 80 de cai benzina!D-aia de prinde suta in 17-18 secunde
            Cum ar fi ala Golf 5 cu motor 1.4 si 80cp...Cred ca se comporta exact la fel ca si loganul cu 1.4 echipat.

            Comment


            • Originally posted by darksid3 View Post
              Deci pana la urma soferul e mai important
              Vreau si eu sa cumpar un sofer cu 20 CP in plus
              Mie mi-e mila sa o calc, da ea fuge saraca.
              Last edited by SilviuDaniel; 12 November 2008, 21:04.

              Comment


              • Cat oferi? )

                SUPERCAR, ala de 80 cp se comporta mai bine ca Loganu de 1.4, chiar fuge si mai tare (in timp/distanta mai scurta) si cuplu mai bun si tot tot tot

                Comment


                • daca dozezi bine acceleratia si turatia motorului si 1.4 e destul de sprintena dar trebuie sai dai in goarna ceva mai mult ,daca schimbi sub 3000 se cunoaste imediat la 1.4 , daca stai linistit si turezi face fata ,daca te grabesti trege greu , cu un 1.4 trebuie sa pregatesti putin depasirea , sa ai motorul turat altfel te trezesti ca nu ai putere sa depasesti
                  am condus in ultima vreme multe caci am luat un logan sh si am facut teste cu diferite masini [dacii] singura diferenta intre ele e ca la 1.4 muncesti mai mult , la 1.6 poti schimba si la 2000 in a 3-a si se simte imediat acceleratia la 1.4 incepe sa tremure si vei accelera cam dupa 2-5 secunde
                  baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                  Comment


                  • Pana la urma diferenta nu o face motorul ,ci cutia.
                    la 1.4poti merge linistit cu 60 km\h in oras in treapta a 5-a, iar 1.6 se preteaza mai bine pt. Mersul in afara orasului,depasirile se efectueaza mai lejer tocmai datorita cutiei .Cei 15cp in plus de la 1.6 suplinesc treptele mai lungi ale cutiei de viteze, si ajuta efectiv la demaraj.
                    cei de la dacia au avut un target clar(dupa mine)1.4 pt. Oras(are demaraj si consumul este ok. Daca stii sa mergi cu ea);1.6 pt un week-end, iesiri ,etc.

                    Comment


                    • Domnu' cutiile sunt la fel si la 1,4 si la 1.6 . Rapoartele sunt absolut identice.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Da dar sa recunoastem ca dieselul e mai slab ca benzinarul la demaraj chiar si cel de 1.5 85 CP e mai slab ca 1.4MPI la demaraj. Am mers cu a unui prieten si se simte pleaca mai greu si am duso la 5500 degeaba nu se compara cu un benzinar :d asa ca sunt multumit de benzinarul meu . Noroc!

                        Scuze stiu ca e offtopic ca aici se vb despre 1.4 vs 1.6 dar am facut o observatie scuze de offtopic .

                        Comment


                        • Continuati sa mergeti in oras cu 60km/h in tr5, mai ales pt 1.4mpi e "de vis" regimul asta de functionare. Bataie de avans, subturare, calamina, consum crescut...Cuvintele astea va spun ceva? De curiozitate, am facut un test pe un logan cu consum instant. La 60km/h, in tr4 consuma mai putin decat in tr5. Asta daac tot vreti economie si de-aia n-o calcati, ca sa nu consume. Sa nu mai zic ce demaraj fulminant ai cu un cuplu de 80Nm la o masina de 1tona+ in tr5...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Astia de la dacia spun ca diferenta este la nr. De pinioane si grupul diferential..Daca ei vb. Aiurea si eu am facut-o ,si-mi cer scuze....
                            subturat nu merg ,ca am diesel si nu vreau sa-l stric.Si e normal sa-ti consume mai mult cand mergi subturat ,ca nu se face amestecul de aer si combustibil cum trebuie...
                            am mers prin localitati cu 60-70 cu 1.4, si-mi placea ca nu mai trebuia sa schimb nici o treapta de viteza vreo ora(in afara 140)..

                            Comment


                            • Intre diesel si benzinar e diferenta la nr de dinti al pinioanelor, nu la nr de pinioane, ca tot 5+1 viteze au cutiile. Da, difera rapoartele, dar intre cutiile de diesel si cele de benzinare. Dar intre 1.4 si 1.6 nu e diferenta de rapoarte. La aceeasi turatie, cu acelasi tip de roti, in aceeasi treapta de viteza, ambele merg la fel de repede. De aici ce rezulta? Ca au rapoarte de transmisie diferite? As zice ca nu, ba din contra.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • @tavi: corect ce ai spus si tu, doar e placerea ta ( ca doar de aceea tot pui ulei bun, nu?)....Legat de golf 1.4, sper ca ai glumit cu deosebitele performante dinamice ale motorului de 80 cai pe 1300 kg.
                                @supercar: golf de 1.4 este sub performantele unui 1.4 mpi.
                                @crispred: tu ai habar ce inseamna submotorizare? 75 cai pt 1095 kg este submotorizare, in timp ce 80 pt 1300 nu este asa-i? Ca doar deh, cealalta e nemteasca...
                                Cat despre 1.6 atat de diferita fata de 1.4....Sa fim seriosi.Diferenta de cai se simte la viteze crescute...In rest, la fel sughita si cand dai drumul la ac
                                Cx de 0.36 nu este dezastruos, este in limita bunului simt.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google