daca vrei un logan care sa fuga mai tare, ia-ti musai noul dizal de 90 de cai. trage ala de rupe. si cel mai important, bea foarte putin. alt motor de tractor care traieste cu impresia ca 210Nm pe o plaja de 500rpm te scot din rahat mai bine decat 130Nm pe o plaja de 3000rpm. asa sa fie, cum vreti voi
Logan 1.4 Vs 1.6
Collapse
X
-
lupta la ce , la consum ? )
si 1.4 resoftat se descurca mai bine ca dci 90 cp
Si ca sa va reamintesc ,asta e un thread 1.4 vs 1.6 nu inteleg ce cauta dieselul in discutie .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
depinde de situatie...nu poti sa spui "mult mai putin"...se simte lipsa de cuplu cu masina plina...la mers normal, drum intins sau oras, cu maxim doua persoane in masina, 1.4 e mai economic ca 1.6...de la 3 persoane in sus s a terminat cu consumu bun la 1.4 in favoarea lui 1.6...strict pe CB la accelerare mai brusca, la 1.4 urca mult mai repede consuma, la 1.6 tinde sa ramana stabil..stiu ca le am pe amandoua pe mana
referitor la ce a zis XPu', nu stiu daca 1.4 resoftat face 1.5 90cp..poate sa se tina dupa el, da sa l bata nu sunt sigur...n am vazut incasigpic
Comment
-
e logic...motor mai mare de aceasi tehnologie mpi..doar n o sa fie mai prost ) da 1.4 resoftat trage mai bine ca 1.6 stoc..si 1.6 resoftat demareaza mai bine ca 16, 1.5 resoftat face 1.4..astea sunt inutile, daca stii la ce ti trebuie masina, faci ce trebuie cu ce aisigpic
Comment
-
Nu e chiar asa , cand am luat loganu stock , am dat liniuta cu un prieten avea logan 1.4 MPI resoftat in jur de 80 CP iar eu pe stock 90 CP pana la 60 nicio diferenta de la 60... ii faceam cu mana , iar acum am facut un mic tuning am 110 CP si pot spune ca fac 1.6 16V stock
Comment
-
Cu noile motoare de 1,6 85 CP euro 5 e posibil .
La fel si afirmatia ca 1,6 8v doar cu resoftare face 1,6 16v e tot betie cu apa rece.Last edited by Cristi_LCD; 5 December 2010, 10:26.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Originally posted by Seba View Post...................... alt motor de tractor care traieste cu impresia ca 210Nm pe o plaja de 500rpm te scot din rahat mai bine decat 130Nm pe o plaja de 3000rpm. asa sa fie, cum vreti voi
Valori de 170-200 Nm le gasesti la dizal pe o plaja mai mare de turatii (nu 500 rpm)1800-3500 rpm, nu e chiar asa de apocaliptic cum spui ca doar nu vorbim de aceleasi rapoarte.
Dati dizalului ce-i al dizalului: consumul mai mic si reprizele mai bune.
Nu de alta, dar sa te vad pe tine cum depasesti cu un benzinar de la 3000 rpm (ca ai un cuplu maaagnific de 130 Nm), sa vad cum te scoate ala din rahat mai bine decat un dizal care pleci cu el fara stres din 2000 rpm si executi ok depasirea.
Daca nu conduci ca Schumacher (adica sa-l ti numai in turatii mari) faci un rahat pe bat cu benzinaru in trafic.
Daca vrei raliu, atunci ia benzinar. Daca vrei reprize bune raportat la un consum decent, ia dizal.
Nici o problema ca nici eu nu suport tractorasele, dar am condus destule sa stiu unde stau ele bine si unde nu stau bine.
Originally posted by Cristi_Xp View Postlupta la ce , la consum ? )
si 1.4 resoftat se descurca mai bine ca dci 90 cp
................
Iar de liniute vorbim...?
Ca in rest e prastie 1.4 fata de dizal, cu tot cu soft.
Originally posted by Nepotu123 View PostDoar cu resoftare la 1.4 mpi ti-o da 1.6 stock de nu te vezi. ..........................
Daca vorbim de 1.6 mpi stock E4, ti-o da, dar la distanta mica, deloc rusinos.
PS: eu ceva nu inteleg si rog mai marii motoarelor sa ma ajute: daca la un 1.6 mpi E5 ii scot catalizatoru, va trage ca un 1.6 mpi E4 (cel putin) adica timpii de 12,9 sec 0-100 se vor transforma in 11,5 sec sau chiar mai bine?
Comment
-
ce v ati pornit...eu doar am zis ce se spune pe forum la discutii de genu asta...habar n am cine pe cine face, n am testat si nici n am de gand..ziceam doar ca fiecare si a luat motoru din alte motive, nu in comparatie cu celelalte motorizarisigpic
Comment
Comment