Logan 1.4 Vs 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dar ce masina iese invingatoare dintre un 1.4 cu AC si teleghidat vs 1.6 cu AC si sofer?
    sigpic

    Comment


    • 1.5 dci cu i rosu .
      sigpic

      Comment


      • Pacco: Cel mai bun raspuns!

        Comment


        • Iti recomand 1.4 deoarece este cel mai fiabil motor si un consum foarte redus si sprinteras daca il urci mult in ture!sau daca vrei putere ia-ti 1.6 16v sau 1.5dci(rosu)salutare!

          Comment


          • Aici e un vs.Nu vrea nimeni nimic doar ne certam asa ...ca sa mai treaca timpul.
            Oricum nu se va ajunge niciodata la o concluzie.
            Eu personal consider ca nu e asa diferenta intre 1.4 si 1.6.Adica nu mi-as lua 1.6.Costuri mai mari,consum mai mare,casco mai mare,rca mai mare,impozit,etc.
            sigpic

            Comment


            • Am prieteni bisnitari si m-au sfatuit innainte sa imi iau masina sa nu imi iau 1.6 pentru ca consuma mult fata de 1.4 si trag un pic mai bine!ai dreptate pacco il legatura cu taxele si costurile de intretinere!am condus 1.6 si e putin mai sprinten!Fara suparare posesorilor de 1.6!Salutare

              Comment


              • Deci cum zici tu un pic mai sprinten? Ca m-am dat cu 1,4 si pe final de prima treapta aveam cel putin juma de masina, cap de-a doua 2 masini aproape si ambele stock.
                Nu-i bai...

                Comment


                • FlorianYFLepinde si de sofer ...ca daca pleci prea cu "scart" sau timpul de reactie e slab logic ca pierzi timp ...dupa mine ,care am mers pe toate motoarele pana acum de pe Logan diferenta dintre 1.4 si 1.6 e insesizabila pentru un om ce "exploateaza" masina normal !Diferenta mai vizibila e la urcare unde 1.6 e putin mai superior ! La curse aceiasi poveste ...ceva mai multa "viata" pentru 1.6!

                  Comment


                  • Yuri eu am 1.4 si am avut si 1.6 (pentru 1000km) si diferenta pana la 3500 (o utilizare normala) era foarte mare avand in vede cuplul in plus. In aceasta mie de km am avut placerea sa incerc cu un 1.4 remapat care trage foarte bine un mic test din mers, eram undeva la 50km/h cand el a zis sa ne dam asa , el era in treapta 2 si eu in a 3-a, pe toata treapta 3-a nu a castigat niciun centrimetru, el fiind tot timpul asta sus in ture unde dadea tot ce poate masina.

                    E adevarat ca 1.6 al meu avea volanta de 1.4, adica mai usoara si axa tot de 1.4 care e diferita dar si softul era de 1.4, adica pana pe la 4000 de ture tragea extrem de bine,iar de acolo in sus se vedea ca se plafona si tragea cam ca 1.4 meu de acum.

                    Comment


                    • Originally posted by 93mrs View Post
                      Iti recomand 1.4 deoarece este cel mai fiabil motor si un consum foarte redus si sprinteras daca il urci mult in ture!sau daca vrei putere ia-ti 1.6 16v sau 1.5dci(rosu)salutare!
                      Poti demonstra cum de este mai fiabil 1.4 fata de 1.6?

                      Macar cateva exemple.
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • Originally posted by o8MeLC View Post
                        Yuri eu am 1.4 si am avut si 1.6 (pentru 1000km) si diferenta pana la 3500 (o utilizare normala) era foarte mare avand in vede cuplul in plus. In aceasta mie de km am avut placerea sa incerc cu un 1.4 remapat care trage foarte bine un mic test din mers, eram undeva la 50km/h cand el a zis sa ne dam asa , el era in treapta 2 si eu in a 3-a, pe toata treapta 3-a nu a castigat niciun centrimetru, el fiind tot timpul asta sus in ture unde dadea tot ce poate masina.

                        E adevarat ca 1.6 al meu avea volanta de 1.4, adica mai usoara si axa tot de 1.4 care e diferita dar si softul era de 1.4, adica pana pe la 4000 de ture tragea extrem de bine,iar de acolo in sus se vedea ca se plafona si tragea cam ca 1.4 meu de acum.
                        Bine ca e doar remapat. Concluzia e ca tot nu m-ai batut, tot egali am stat, destin..
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Motorul de 1.4 de pe Logan e super fiabil.Stiu cel putin 30-35 de Logan-uri in regim de taxi,hingherite de mai multi soferi,care au depasit de mult 400.000 km si nu papa ulei.Motorul de 1.4 de pe Logan e net superior celui de pe Solenza,care dupa 250-300.000 se da la ulei.Dataorita faptului ca Logan-uri cu 1.6 sint foarte putine,comparativ cu 1.4,nu cred ca se poate face comparatie la fiabilitate a motoarelor.
                          Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                          Comment


                          • corect fiecare ia ce poate sa duca financiar... normal ca 1,6 (sa nu fim carcotasi ) este mai ,,harnic" totusi sunt niste cai in plus. mai conteaza insa si stilul de conducere.

                            Comment


                            • 1.4 vs 1.6, 12-13 cp diferenta, mai exista dubii care e mai sprinten, poate cel de 1.6 sa aiba ac, servo, faruri pornite, proiectoare pornite, iar 1.4 chel, fara nimic.Asa da, in rest e treaba aceea o stiti voi, cel mai bun atelaj e ala pe care il ai.

                              Comment


                              • ca si consum diferenta este insesizabila am mers 40 000 km cu 1,4 primul meu logan
                                iar 1,6 am peste 60 000km masina de servici si am avut timp sa fac comparatie
                                deci dupa mine merita clar 1,6

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google