Logan 1.4 Vs 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gata!Am gasit!Imi deschid o hergelie si vand cai pentru cei care vor mai multi
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Cum s-ar zice daca ai 1,4 si vrei mai mult vinde si mai pui ceva si ei 1,6.Cred ca e cel mai bine.Asta in cazul in care dispui de "lovele "ca daca nu "Cine are noroc are, cine n-are, n-are".
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • Sefu la 3 perechi de martzoage asa mai nici prea prea nici foarte foarte, cat e discountul?? ))
        Ideea e ca tre sa gasesc loc unde sa-i bag la motor (asta a fost cam prima intrebare pusa la fratello cand aveam vreo 6 ani: auzi frate, da' caii aia unde sunt bagati in motor??? ))))) )

        Plecare tr I si tr II (la o intalnire) am stat bot la bot cu un 1.6, se poate confirma de catre colegi. Bine ca nu mai era pista ))
        Plecare tr I si II cu un 1.4 remapat pregatit de liniute, scos tot din ea (a mea stock) am luat ~1,5 metri avans, din nou...Noroc ca s-a terminat pista, ca ma lua desigur.

        Comment


        • Ba da, tavi, se poate. Softul pt ecu care tre' sa lucreze in presiune si nu in vacuum, cine ti-l face? ) nu mai zi ca arunci un turbo si ai facut 100 de cai, ca se gasesc multi sa te creada... boost-ul cine-l controleaza? Care harta de injectie de aspirat stie sa dozeze amestecul pt supraalimentare ca sa nu ai detonatii in motor? Apropo, la o presiune mica-mica-mica, ce obtii? 2 cai? Pai nu mai bine resoftare fara modificari "hardware" ?

          apropo, am acasa o turbina si-un intercooler, le pregatisem pt o tiganie la fostul meu prestige...vb serios. turbina are o problema la rulmentul compresorului, dar se repara, nu-i bai mare...acum ma gandesc sa le pun pe-o coaja de maxim 1000 de euro cu care sa merg la judetene...
          Last edited by Seba; 13 November 2008, 16:13.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Bun dar, chiar nu stiu daca a mai schimbat ceva la ea dar acolo cei de la firma au zis ca i-au facuto de 88-90 CP(ma rog cat de adevarat o fi nu stiu). Dar hai sa zicem ca ar fi asa. O sa facem un test driverul ala de 1.6 sa se puna pe 1.4 cu chip si prietenul pe 1.6 si o sa va spunem rezultatul. Daca cel cu 1.4 il intrece e clar ca numai e de sofer ci de masina.

            Comment


            • Madock12, tu nu poti sau nu vrei sa intelegi? Intre 1.6_16v softat si 1.6_16v stock nu-i asa mare diferenta (si ai oarece baza de pornire, 105 cai sunt oricand mai multi decat 75), deci ar trebui teoretic sa fie 10 cai...Si tu-mi spui ca sunt 15 cai diferenta la 1.4...
              sa se dea amandoi cu ambele masini, pe cronometru, sa nu fie discutii. Apropo, daca ala cu 1.6 e full si soferul are 150 de kile si 1.4 e ambiance chel si soferul are 50 d ekile, diferenta intre masini e de 250-300 de kilograme, atunci da, il face 1.4softat pe 1.6. Nu stiu ce firma l-a mintit asa de frumos pe prietenul tau, pt ca daca ma uit la noi pe forum la anunturi online nu cred ca e unul acre sa promita crestere de putere de la 75 la 90. Si-i cunosc pe cativa dintre ei, sunt oameni care chiar nu vorbesc prostii. Softul la loganul de cupa se zvoneste ca ar fi undeva la 95 de cai din 90...Iar ma apuca groaza cand ma gandesc ce bou am fost ca am dat banii pe prestige cand puteam lua un 1.4 si cu o minima investitie de 2-300 de euro bateam 16v-ul...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • @csebaylin eu nu vb de 16v, chiar nu am treaba cu 16 vb de 1.4 8v si 1.6 8v, deci nu stiu de unde in postul tau 1.616 da ma rog........ Probabil ca a fost un exemplu dar nu stiu cel putin pe mine ma intrece avand tot 1.4 deci banuiesc ca e ceva dif. Totusi ?

                Comment


                • Pacat ca esti asa departe, m-as pune eu cu prietenul tau cu 1.4 90 cp...Sa vad ce si cum .
                  Poate ai ceva clipuri cu teste (0-100/h cam neelocvent si un 0-130/h REAL, nu vale si alte smecherii, sa-mi fac si eu o idee, si-ti spun imediat daca are ~90 cp)

                  PS: si eu iau cu a mea 1.4 remap un 1.4 stock, cam in orice imprejurari
                  Cel putin pana pe la 140/h no chance, dupa aia sunt cam egale, dar nu mai conteaza ca nu-mi place viteza mare la Logan.
                  Last edited by Octavian; 13 November 2008, 16:25.

                  Comment


                  • Era un exemplu ca din 105 cai nu scoti mai mult de 10 din resoftare (si nici aia 10 nu-s cai, is magari), daramite sa scoti 15 din 75. Ai inteles pana la urma ce vreau sa zic...Dar nu prea-ti vine a crede. Mai documenteaza-te un pic si-o sa vezi ce si cum. In afar de dimsport, nimeni nu-ti prea face test dyno la motor inainte si dupa resoftare, sa-ti arate caii aia. Dar pana la a prosti omul cu castiguri de 20% din putere la benzinare aspirate e cale lunga
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Corect cert e ca a lui resoftat e mai buna decat a mea stock .

                      Comment


                      • Aia e de asteptat
                        dar peste 1.6 e de stat in dubii
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • @tavi: am condus golf de 1.4 ( nu doar 100 km) si nu exceleaza la nici un capitol. Nici la reprize, nici la consum. Referitor la viteza maxima......Pana ajungi la 170 trece baba cu colcii.
                          Revenind la subiect: daca ai bani necesari, opteaza pt 1.6.

                          Comment


                          • Off:Man esti tare daca i-ai dat 5500 de ture la DIESEL.Foarte tare.
                            On:Am mers si eu cu Golf V 1.4 si vreau sa zic ca e foarte praf motorul.Eu unu nu inteleg ce cauta motorul ala pe 1300kg de fiare.Eu unul il consider un - pentru cei de la VW.
                            Cat despre 1.6 si 1.4,eu unul nu am observat diferenta aia de 15 CP.Da la 1.6 16v acolo chiar e diferenta.Deci nu stiu pentru ce sa iau 1.6 in afara de faptul ca ma aleg cu un consum mai mare.
                            @Cseba:e foarte adevarat si eu am observat asta ca in tr 5 la 60km/h ai un consum mai mare decat daca ai merge cu tr 4 .Cam atat.Bft
                            sigpic

                            Comment


                            • Pacco nu le-ai vazut tu diferentele dar ele exista si se simt foarte bine.
                              Mai ales cand ai masina incarcata si AC-ul pornit :-)

                              S.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Se poate.Oricum faza e ca eu unul sunt multumit de 1.4 mpi.Nu mi-as lua 1.6mpi,dar mi-as lua 1.6 16v.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google