Ce ati alege dintre Logan si Peugeot 206 Sedan? Pretul la 206 incepe de la 10268 Euro DDP cu motorul de 1,4 (75 CP).
Logan vs Peugeot 206 Sedan
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Daca vrei sa te lauzi ca ai masina straina , si nu vrei performante(si accepti sa te depaseasca un logan) poati alegi si Peugeot.
La bani asta e chel sau full ???
Daca stiu sigur despre care peugeot vorbiti mie unu nu imi place chiar de loc.
Eu as merge pe logan (Prestige 1,6 16V)sigpic
-
De cand a aparut, Peugeot 206 este masina mea preferata la clasa mica. Chiar si acum imi place mai mult ca noul 207. Totusi varianta sedan nu pot sa zic ca este reusita. Se pare ca francezii s-au gandit ca cifrele record de vanzare ale versiunii hatchback vor garanta succesul pentru sedan si nu prea s-au straduit mult la partea din spate. Nu spun ca Loganul ar fi grozav din spate dar mi se pare mai ok. Asa ca cine doreste masina straina de calitate si nu are pretentii mari de la spatiul interior sau de ceva performante poate sa isi ia linistit un 206. Cine isi doreste spatiu mai mult (mult mai mult), performante mai bune si ceva mai multe optiuni dar nu il deranjeaza sigla Dacia isi poate lua la aceiasi bani un dCi mult mai economic sau un 16V mult mai performant.sigpic
Comment
-
Exista decat 2 variante de echipare: Sedan (10268 Euro DDP) si Sedan Plus (11235 EURO DDP)
Comment
-
Eu unu nu sunt fan Logan,imi plac la nebunie marcile Audi.Dar acum depinde si de gusturi mie unu nu mi place 206 sedan.Ala mic 206 e super misto.Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Comment
-
design-ul la 206 sedan nu e foarte reusit pentru ca, de regula, asa se intampla cand sedan-ul isi are originile in hatchback. si fabia sedan arata ciudat in comparatie cu fabia hatchback. oricum chestiunile legate de design tin de gustul fiecaruia.
si, totusi, la design parerea mea e ca peugeot are cativa pasi in fata lui renault iar despre logan nu se poate spune ca e proiectat de vreun maestru in design .... dar e subiectivism.
Dotări standard Peugeot 206 Sedan
- Bancheta spate rabatabila 1/3-2/3, sezut 1/1
- Caroserie galvanizata
- Inchidere centralizata cu telecomanda
- Parasolare cu oglinda de curtoazie
- Reglaj electric inaltime faruri
- Roata rezerva dimensiune normala cu janta din otel
- Scaun sofer reglabil pe inaltime
- Semnal sonor pentru faruri uitate aprinse
- Servodirectie
- Volan cu 3 brate reglabil pe inaltime si adancime
- Aer conditionat manual
- Radio CD cu comanda pe coloana volan
- A treia lampa STOP
- Airbag frontal pentru sofer + pasager cu posibilitatea decuplarii airbag-ului pasager
- Proiectoare ceata
- Servofrana
- Sistem ISOFIX pentru scaune copii
- Trusa medicala, Triunghi Reflectorizant si stingator
- Bandouri protectie laterala
- Bare in culoarea caroseriei
- Lampi semnalizare laterale
- Tetiere fata reglabile in inaltime
Dotări standard Peugeot 206 Sedan Plus
- Bancheta spate rabatabila 1/3-2/3, sezut 1/1
- Caroserie galvanizata
- Geamuri electrice spate
- Inchidere centralizata cu telecomanda
- Oglinzi retrovizoare exterioare reglabile electric si incalzite
- Parasolare cu oglinda de curtoazie
- Reglaj electric inaltime faruri
- Roata rezerva dimensiune normala cu janta din otel
- Scaun sofer reglabil pe inaltime
- Semnal sonor pentru faruri uitate aprinse
- Servodirectie
- Volan cu 3 brate reglabil pe inaltime si adancime
- Aer conditionat automat monozona
- Combina de bord pe fond argintiu
- Radio CD cu comanda pe coloana volan
- A treia lampa STOP
- ABS
- Airbag frontal pentru sofer + pasager cu posibilitatea decuplarii airbag-ului pasager
- Proiectoare ceata
- Servofrana
- Sistem ISOFIX pentru scaune copii
- Trusa medicala, Triunghi Reflectorizant si stingator
- Bandouri protectie laterala
- Bare in culoarea caroseriei
- Jante aliaj 14”
- Lampi semnalizare laterale
- Tetiere fata reglabile in inaltime
- Tetiere spate
Dotări opţionale Peugeot 206 Sedan
- Vopsea metalizata 218 €
Motor: Peugeot 206 Sedan 1.4 E
- Capacitate cilindrica (cmc): 1360
- Cutie de viteze: 5M
- Putere maxima(CP@RPM): 75@5500
- Cuplu maxim (NM@RPM): 120@5500
- Viteza max (km/h): 170
- Acceleratie 0-100km/h (s): 14
- Carburant: benzină
- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 8,9/5,1/6,5
- Suspensie fata/spate: Roti independente, tip pseudo McPherson, arcuri elicoidale si amortizoare hidraulice integrate / Roti independente, brat tras, bare de torsiune transversale, amortizoare hidraulice
- Frane fata/spate: discuri / tamburi
- Capacitate rezervor (l): 50
- Volum portbagaj (dm3): 384-1130
Se pare ca ideea e de a ataca piata pe care se bate logan, fiat albeea, clio symbol, etc. Acum ramane de vazut cam pe unde a facut economie Pejo pentru a putea veni cu pretul asa jos.
Ca si la Albeea marea problema e ca vin doar cu cel mai slab motor si fara un motor diesel.
E clar ca motorul asta de pe pejo nu sta in fata lui 1.6 8v si mai ales in fata lui 1.6 16v de pe logan. Insa mai conteaza si calitatea finisajelor de la interior, calitatea materialelor folosite, design-ul, imaginea pejo, etc.Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
10.000 km - 22.01.2007
Comment
Comment