If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI
@aproximativ, dar nu prea. Loganul e mai inalt cu 57 mm.
E mai lat cu 27 mm
Are ampatamentul mai mare cu cu 32 mm.
E mai lung cu 12 mm.
Deci, e mai mare in toate
Last edited by Cezar; 10 July 2014, 13:10.
Reason: Automerged Doublepost
Bre, ce vreau eu sa zic: daca ai de dat 1500 euro in plus, merge sa iei TOledo.
Daca n-ai, atunci iei lighean.
Insa nu povestile de aici: "sunt la acelasi pret domne. Uite factura".
E mai lat cu 27 mm
Are ampatamentul mai mare cu cu 32 mm.
E mai lung cu 12 mm.
Deci, e mai mare in toate
Milimetri.
Daca erau 12 cm, stateai mai nu stiu cum, 1.2 cm in lungime e fix pix.
E mai lat un pic, are ampatamentul mai mare si atat, ca in curba...stiti voi. Numai pe Transalpina sta bine am auzit, unde soferii "montani" se descurca excelent comparativ cu astia de oras.
Pana una alta, un sofer "montan" n-a observat ieri ca in Iasi exista si semafoare, unele chiar pe rosu, a intrat in intersectie provocand fum de la cauciucurile alora ce veneau pe verde, care ca dracu, au avut reflexe si nu i-au indoit portierele, chiar de erau "oraseni" sau "mitici" cum le mai zic astia "montanii".
Ghiniunul lui, s-a intersectat fix cu masina de politie , degeaba le-a explicat el ca pe marginea prapastiei face drifting la milimetru cu rabla lui, aia i-au saltat permisul pentru patrundere in intersectie pe culoarea rosie a semaforului.
Fata de Toledo nu e diferenta asa mare. Exista o diferenta, insa nu asa mare.
Haidi bre da-o-n pastele ma-sii de treaba. Adica da, am inteles ca ai plecat pe-o idee, ca trebuie sa fii consecvent si sa-ti sustii ideea, dar asta deja e prea de tot. N-ai cum sa zici ca sunt la fel. Pe bune acum.
Ideea e ca masina expusa de Seat face peste 20000E, iar cea expusa de Dacia este maxim 13500E.
Noi discutam aici doar de ce e scris in titlul therad-ului. Adica versiunea de baza de la Seat fara nicio dotare extra vs versiunea full de la Logan fara nicio dotare in plus.
O sa le postez cu placere, dar numai dupa ce ma voi intoarce din concediu, ca sa va si povestesc de masina un pic. Ca poate o mai vrea careva sa isi ia in loc de mcv-u
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
De cand cu comparatia asta am devenit paranoic , toata ziua ma uit pe strada poate poate vad ai eu un Toledo daca tot la luat mr.k asa in bratze.
Dar nimic , cred ca am sa dau fuga la reprezentatza sa ma conving de calitatile lui.
Totusi are mai bine de un an de zile de cand a aparut sa nu mai zic ca nici Seat nu prea mai vezi pe strada si ma refer la modelele noi.
In schim Octavii , Rapide si Passat la tot coltul.
mr.K am aflat de ce iti place, are aeratoarele dreptunghiulare.
Last edited by stoicanu; 10 July 2014, 17:33.
Reason: Automerged Doublepost
Daca erau bune de ceva, avea toata lumea. Asa si cu Ferrari, Porsche sau Lamborghini - daca era ceva de capul lor asa cum sunt laudate, le vedeai la fiecare colt de strada.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Deja intri la alta categorie
Nu vorbim de masini sport.
Vad zilnic Ferrari si Porche si o data pe saptamana un Lamborghini.
Cei drept ca sunt aceleasi.
Haidi bre da-o-n pastele ma-sii de treaba. Adica da, am inteles ca ai plecat pe-o idee, ca trebuie sa fii consecvent si sa-ti sustii ideea, dar asta deja e prea de tot. N-ai cum sa zici ca sunt la fel. Pe bune acum.
Ideea e ca masina expusa de Seat face peste 20000E, iar cea expusa de Dacia este maxim 13500E.
Noi discutam aici doar de ce e scris in titlul therad-ului. Adica versiunea de baza de la Seat fara nicio dotare extra vs versiunea full de la Logan fara nicio dotare in plus.
Eu sunt mai pragmatic, si chiar nu vad diferente asa de mari. Poate sunt cu nasul pe sus si de aceea. A, stai. Daca eram asa, vedeam invers
Eu unul nu vad diferente mari.
[...]chiar nu vad diferente asa de mari. Poate sunt cu nasul pe sus si de aceea. A, stai. Daca eram asa, vedeam invers [..]
Invers, adica cum? Nu vedeai diferente asa mici?
Bine dom'le, am inteles. Deci, toti astia de le place sa aiba o masina care sa nu scartaie interiorul dupa 5k ("greieri"), care nu vor sa tina masina in service cate o saptamana pentru ca apar pete de rugina, carorara le displace ideea ca usile se deschid in mers si in ciuda acestor neajunsuri platesc aceeasi bani pentru intretinere (revizii), sunt - prin urmare si prin deductie logica - cu nasul pe sus.
Daca asta este noua definitie a sintagmei "cu nasul pe sus", atunci da, recunosc, sunt cu nasul pe sus.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment