Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bre, ce vreau eu sa zic: daca ai de dat 1500 euro in plus, merge sa iei TOledo.
Daca n-ai, atunci iei lighean.
Insa nu povestile de aici: "sunt la acelasi pret domne. Uite factura".
Originally posted by mr.K View PostCat de saracacios arata interiorul la MCV...
Fata de Toledo nu e diferenta asa mare. Exista o diferenta, insa nu asa mare.
Logan mcv 2 spatiu util: 1513 l. (logan 1 avea 2350!!!!)
Toledo 1480 l.
Pana la urma daca n-ai 3 copii si 3 caini, nici n-ai nevoie de un combi.
Comment
-
E mai lat cu 27 mm
Are ampatamentul mai mare cu cu 32 mm.
E mai lung cu 12 mm.
Deci, e mai mare in toate
Daca erau 12 cm, stateai mai nu stiu cum, 1.2 cm in lungime e fix pix.
E mai lat un pic, are ampatamentul mai mare si atat, ca in curba...stiti voi. Numai pe Transalpina sta bine am auzit, unde soferii "montani" se descurca excelent comparativ cu astia de oras.
Pana una alta, un sofer "montan" n-a observat ieri ca in Iasi exista si semafoare, unele chiar pe rosu, a intrat in intersectie provocand fum de la cauciucurile alora ce veneau pe verde, care ca dracu, au avut reflexe si nu i-au indoit portierele, chiar de erau "oraseni" sau "mitici" cum le mai zic astia "montanii".
Ghiniunul lui, s-a intersectat fix cu masina de politie , degeaba le-a explicat el ca pe marginea prapastiei face drifting la milimetru cu rabla lui, aia i-au saltat permisul pentru patrundere in intersectie pe culoarea rosie a semaforului.Last edited by mr.K; 10 July 2014, 13:21.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostFata de Toledo nu e diferenta asa mare. Exista o diferenta, insa nu asa mare.
Ideea e ca masina expusa de Seat face peste 20000E, iar cea expusa de Dacia este maxim 13500E.
Noi discutam aici doar de ce e scris in titlul therad-ului. Adica versiunea de baza de la Seat fara nicio dotare extra vs versiunea full de la Logan fara nicio dotare in plus.Last edited by vitriol; 10 July 2014, 13:27.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
O sa le postez cu placere, dar numai dupa ce ma voi intoarce din concediu, ca sa va si povestesc de masina un pic. Ca poate o mai vrea careva sa isi ia in loc de mcv-uUn om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
-
Totusi are mai bine de un an de zile de cand a aparut sa nu mai zic ca nici Seat nu prea mai vezi pe strada si ma refer la modelele noi.
In schim Octavii , Rapide si Passat la tot coltul.
mr.K am aflat de ce iti place, are aeratoarele dreptunghiulare.sigpic
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostHaidi bre da-o-n pastele ma-sii de treaba. Adica da, am inteles ca ai plecat pe-o idee, ca trebuie sa fii consecvent si sa-ti sustii ideea, dar asta deja e prea de tot. N-ai cum sa zici ca sunt la fel. Pe bune acum.
Ideea e ca masina expusa de Seat face peste 20000E, iar cea expusa de Dacia este maxim 13500E.
Noi discutam aici doar de ce e scris in titlul therad-ului. Adica versiunea de baza de la Seat fara nicio dotare extra vs versiunea full de la Logan fara nicio dotare in plus.
Eu unul nu vad diferente mari.
Comment
-
Originally posted by Cezar View Post[...]chiar nu vad diferente asa de mari. Poate sunt cu nasul pe sus si de aceea. A, stai. Daca eram asa, vedeam invers [..]
Bine dom'le, am inteles. Deci, toti astia de le place sa aiba o masina care sa nu scartaie interiorul dupa 5k ("greieri"), care nu vor sa tina masina in service cate o saptamana pentru ca apar pete de rugina, carorara le displace ideea ca usile se deschid in mers si in ciuda acestor neajunsuri platesc aceeasi bani pentru intretinere (revizii), sunt - prin urmare si prin deductie logica - cu nasul pe sus.
Daca asta este noua definitie a sintagmei "cu nasul pe sus", atunci da, recunosc, sunt cu nasul pe sus.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment