ok, promit ca dupa ce ma intorc de la mare cu ea, o sa va pun poze si am sa va dau cele mai oneste amanunte. Ca si pana acum cu fostul logan.
Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Iata ca vin si eu de la un test cu minunatul Seat Toledo (cand am auzit ca-i la pret de logan, am fugit repede sa vad daca pot lua cateva pentru divizia de vanzari).
Pretul oferit (1.2 tsi 85 ponei, fara dotari, adica varianta de baza) - 11.900 (nu pot lua cu voucher)
Se pare ca este o oferta standard. Iti face o reducere, apoi iti faciliteaza achizitia voucherului.
Masina este la fel de cazanel ca si loganul, doar ca-i ceva mai scumpa.
De la Dacia am primit ca oferta: 9500 pentru 8 masini 0.9 laureate. 2400 diferenta e ceva.
Deci chiar nu vad unde dracului e acelasi pret. (Aceleasi masini, nu MCV).
Acum, sa facem o comparatie, ca sa nu va mai imbatati cu apa de ploaie:
- caroseria (pentru amatorii de masini sovietice) - Toledo e castigator
- interiorul - nicio diferenta monumentala. Mie unul nu-mi plac acele cadrane de la Toledo (sunt imprumutate de la Audi). Scaunele sunt ceva mai bune la Toledo.
- grup moto-propulsor - rapoarte de viteza mult prea lungi pentru Leon. Dacia mai fasneata in motorizarea 0.9 (are si 5 cai in plus).
Nu vad care-i marea filozofie cu discurile pe spate (poate doar psihologica).
Per total, cel care are de dat 2500 euro in plus, o sa-i dea si o sa primeasca ceva psihologic confortabil: "Nu e Dacia" Toledo.
Hai spor la munca, ca ajungem sa vedem consumuri in oras de 6.9 (la vale dinspre predeal), ca daca ne plimbam pe langa Aro, ne da cu virgula ceva mai mare.
Comment
-
Ce sa mai... nu luati Toledo, ca e naspa.
Numai pentru volan si tot as alege Toledo in locul Loganului.
Ce panarama de covrig au pus la Logan2, nu stiu ce a fost in mintea lor. Totusi cu volanul interactionezi 100% din timp (mai putin cat te rujezi, daca esti femeie )Last edited by mr.K; 9 July 2014, 10:37.
Comment
-
Pai du-te tata de ia Toleda, care-i buba?
Cand o sa-l testezi o sa vezi ca nu-i diferenta fata de logan. Deci, de ce sa dai 2500 euro in plus?
Sigur, daca ai tu capricii, ok. Poti sa le ceri sa-ti puna voland de Audi A8, ca sa-ti satisfaci nevoile.
Comment
-
Cum sa nu poata, normal ca poate, cum sa nu poata?
La S nu imi plac aeroarele, cum naiba se poate sa nu iti placa S-ul, in general?
Esti tare greu de satifacutAttached FilesLast edited by mr.K; 9 July 2014, 11:17.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostIata ca vin si eu de la un test cu minunatul Seat Toledo (cand am auzit ca-i la pret de logan, am fugit repede sa vad daca pot lua cateva pentru divizia de vanzari).
Pretul oferit (1.2 tsi 85 ponei, fara dotari, adica varianta de baza) - 11.900 (nu pot lua cu voucher)
Se pare ca este o oferta standard. Iti face o reducere, apoi iti faciliteaza achizitia voucherului.
Masina este la fel de cazanel ca si loganul, doar ca-i ceva mai scumpa.
De la Dacia am primit ca oferta: 9500 pentru 8 masini 0.9 laureate. 2400 diferenta e ceva.
Deci chiar nu vad unde dracului e acelasi pret. (Aceleasi masini, nu MCV).
Acum, sa facem o comparatie, ca sa nu va mai imbatati cu apa de ploaie:
- caroseria (pentru amatorii de masini sovietice) - Toledo e castigator
- interiorul - nicio diferenta monumentala. Mie unul nu-mi plac acele cadrane de la Toledo (sunt imprumutate de la Audi). Scaunele sunt ceva mai bune la Toledo.
- grup moto-propulsor - rapoarte de viteza mult prea lungi pentru Leon. Dacia mai fasneata in motorizarea 0.9 (are si 5 cai in plus).
Nu vad care-i marea filozofie cu discurile pe spate (poate doar psihologica).
Per total, cel care are de dat 2500 euro in plus, o sa-i dea si o sa primeasca ceva psihologic confortabil: "Nu e Dacia" Toledo.
Hai spor la munca, ca ajungem sa vedem consumuri in oras de 6.9 (la vale dinspre predeal), ca daca ne plimbam pe langa Aro, ne da cu virgula ceva mai mare.
Ptr mine seat toledo este egal cu mcv, din cauza deschiderii portbagajului si al volumului lui.
Esti la fel de credibil pe acest forum ca un copil de 3 ani... auzi fara dotari... pai eu de ce am oglinzi reglabile electeric si incalzite? stergator spate? discuri spate? si alte maruntisuri la 1050 E???
Iar ca motor, intradevar cei 5 cai in plus pe logan si cei 0,3 litri la cilindree lipsa si un cilindru in minus si inca 25nm in minus, chiar fac diferenta in bine ptr logan
Marele tau testdrive = cu 0 ptr mine.
Iar in ceea ce priveste consumul loganului meu, nu am sa mint niciodata pe buzunarul meu. Meganul in ultimul an imi papa vara si 9 si ceva iarna, in acelas stil de condus.
(cei drept fuge altfel)
Iar pretul seatului... o sa iti printez factura bine?
Si comparatia cu ceasurile de audi vs ceasuri de dacia... iar esti penibil.
Sincer, in locul tau mi-ar fi rusine sa postez.
Ps2: Cu treptele etajate lung, aici ai dreptate, da, intradevar e tare naspa sa ajung vu tr2 la 100 si cu tr3 la 150
Scuze, tastez de pe mobil, nu am putut corecta greselile. (Meganul consuma 9 vara si 9 si ceva iarna.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
E clar ca mumus a studiat ambele masini in amanunt pana s-a decis pe care sa o cumpere, si a ales ce a crezut ca e mai potrivit pentru el.
Cat despre lipsa dotari, aici putem include Logan Acces, are doar fix ce-i trebuie musai, nimic in plus. Nicidecum Toledo.Last edited by mr.K; 9 July 2014, 14:47.
Comment
Comment