Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai nici eu nu as schimba un motor care nu mi-a facut probleme.
    Acum datorita normelor europene sunt obligati sa inventeza altceva si se pare ca tot poporul se reorienteza catre motoarele turbo benzina.
    La unii le-a iesit din prima(TCe) iar altii inca testeaza (TSI) ca si distributia pe lantz.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by e.t. View Post
      se mai pierde din vedere ceva

      ce grup are in spate seat si ce grup are dacia. seat are la dispozitie tot grupul vag de unde chiar se poate inspira si importa tehnologie (pana la audi a8, ipotetic vorbind) iar dacia are in spate renault care e cam imbatranit din toate punctele de vedere, mai putin la motoare (renault clio 4 e asa si asa, meganu nu a mai fost improspatat de o caruta de ani, fluence la fel, de laguna nici nu mai zic, cred ca e istorie deja, ce mai e..latitude nu am mai auzit nimic nici de ala) pe cand grupul vag lanseaza modele pe banda rulanta: acu au lansat nou passat, b8 care te lasa cu gura cascata, golf 7 vor sa-l schimbe si e el cat de curand, touareg facelift, tiguanu nou urmeaza sa fie lansat, au tehnologie de dezactivare a cilindrilor, cylinder on demand, se dezactiveaza automat, 2 sau 4, depinde de arhitectura motorului cand rulezi constant si n-ai nevoie de toata puterea motorului, etc etc). dacia e legata de un brand care el insusi nu prea poate oferi foarte multe

      eu gasesc ceasurile si plansa de bord a lui toledo foarte ok, sobra si f misto pe langa cea a loganului care e cam anosta in comparatie, seamana cu un fluence low cost)

      loganul are forme rotunjite, seatul mizeaza pe forme si linii drepte, curate, agresive

      seatul si implicit tot grupul vag, si cel cu pretentii financiare mai scazute va avea de unde sa ia tehnologie s.a.m.d pe cand dacia nu pt ca renault nici nu viseaza la asa ceva, ceasuri full tft si alte nebunii
      Pe acelasi principiu, Renault e miez ca doar au tehnologie de F1

      Comment


      • Mda..iar se abereaza hai sa vorbim cand noi habar n-avem
        Renault este unul din cei mai mari constructori auto din lume : '' Renault investe enorm, ,dispune de numeroase studii în materie de accidentologie și biomecanică, centre de cercetare ajungând astăzi la o performanță încă neegalată: Renault este constructorul cu cele mai multe modele – opt la număr – care au obținut maximul de 5 stele la crash-testele EuroNCAP.
        În momentul de față Renault ocupă poziția de lider în siguranța auto, producând de mai bine de 9 ani vehicule cu un grad ridicat de siguranță activă și pasivă
        De asemenea de la autobuze, tiruri etc Renault Magnum pt cunoscatori
        Despre sportul cu motor nu mai are rost sa discutam cine este Renault etc. Totusi sa revenim si sa nu ne pierdem in detalii doar de dragul de a vorbi .my 2 cents
        Last edited by Allyn_y; 9 July 2014, 19:45.

        Comment



        • D-aia auzi de Renault numai in tarile din lumea a 3a si in Franta
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Esti rautacios, darku-le.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by Allyn_y View Post
              [...]
              În momentul de față Renault ocupă poziția de lider în siguranța auto[...]
              In frunte cu Megane 3 FL, care a obtinut 3 stele NCAP.



              Intunecate, recunoaste, mah, ca tu conduci un Latitude in Vegas!
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • Franta ,Germania,Italia, Austria etc de fapt in toata Europa se vinde f bine ''tari de lumea 3 desigur''
                Dar daca se facea aluzie la tara mancatorilor de hamburger sau bautorilor de cola cum vreti sa le ziceti se poate explica si asta : Exporturile în Statele Unite s-au redus aproape la zero după ce atinseseră un maxim înainte de Primul Război Mondial.Modelul NM 40cv Tourer avea în Statele Unite un preț de peste 4.600 USD, similar cu prețul unui Cadillac V12 Tourer, iar limuzina închisă denumită „7” costa 6.000 USD, fiind mai scumpă decât un Cadillac V16 Limousine '' Deci era normal ca mancatorilor de shaorma nu le mai convenea preferand sa-si vanda propriile masini si asta s-a intamplat cu disparitia Renault de acolo,insa azi sunt acaparati de asiatici ,insa e un detaliu care nu intereseaza pe nimeni .
                Last edited by Allyn_y; 9 July 2014, 20:05.

                Comment


                • Ai fost la nemti (Germania-Austria)? Daca da, cate Reno-uri ai vazut? Sau si tu iei de bun toate elucubratiile scrise in pseudoarticole reclama, finantate de constructorii auto ?
                  Lasa-i pe americani, ca e alta galxie acolo.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by Cezar View Post
                    Pai si eu sigur, insa nu sunt in acelasi pret. 1500 euro nu-s chiar bani de lepadat.
                    Cu 500 euro da, cu 1500 nu prea. Mai ales in regiunea de 10.000.

                    De cate ori sa ma repet???

                    Logan laureat mcv cu un pachet in plus(cel cu senzori de parcare)+ o rabla= 10300 euro cu tot cu tva.

                    Seat cu dotarile mai sus mentionate de cateva ori(c-am ca un laureat dar fara senzori de parcare)+ o rabla = 10050+1500ron rabla. =10400 Euro

                    Unde este ma diferenta aia de 500-1500 euro???


                    iar ptr inca 650 euro puteam sa aleg varianta de 105 cai parca si vopsea metalizata si jante pe 16 si tempomat ( dar fiind limitat la buget am ales sa NU)


                    Ptr mine seat este egal cu mcv din cauza deschiderii portbagajului, Iar seat nu este sedan...(asta ptr cezar) Sedanul are portbagaj separat fata de interiorul masinii...
                    Last edited by mumus; 9 July 2014, 20:20.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Da ok are acel haion dar forma se aseamana unui sedan,ideea era ca o comparatie normala ar fi fost Logan sedan aniversar -Seat toledo iar acolo se putea discuta clar :
                      -ca motor era peste dc discutam de 1,5 Dci
                      -ca dotari nici nu se discuta:navigatie,pilot automat,climatronic Logan 2
                      -design sa zicem in functie de gusturi dar mie mi se pare mai placut Loganul cel putin din fata
                      Iar ca pret mai ieftina,deci comparatie nici nu exista efectiv.
                      Insa ca tu doreai Mcv asta este cu totul altceva
                      Referitor la ce ziceai ca mai ok era sa compari cu Rapid acolo nu ai practic ce sa compari, e aceeasi masina , identica..e un fel de Renault Clio-Logan 2,Peugeot 301-Citroen C-elysee
                      Last edited by Allyn_y; 9 July 2014, 20:30.

                      Comment


                      • triplu test

                        Originally posted by mumus View Post
                        Eu am vrut sa iau 0.9 tce, chiar incepusem demersurile, dar am aflat ca pot lua seat toledo in aceiasi bani, fara 2-3 extra fata de loganul laureat, si am ales seat.
                        Daca loganul era mai ieftin cu 1000 euro, probabil luam logan...
                        Eu vad asa:

                        Seat Toledo sedan 12 700 EUR (11 200 prin Rabla)
                        Logan Sedan 10 000 EUR ( 8 500 prin Rabla)
                        Logan MCV 11 000 EUR ( 9 500 prin Rabla)

                        Siguranta:
                        M-am uitat pe site la EuroNcap si diferenta de siguranta este destul de mare.
                        Si la impact frontal si la impact lateral. Castigator - Seat.

                        Design:
                        Seat ul castiga. Designul este mai cizelat si mai actual.

                        Calitatea fabricatiei:
                        Seat ul castiga. Este arhicunoscuta calitatea execrabila a vopselei la Logan. Cazurile in care apare rugina dupa doar 2 ani nu ar trebui sa mai apara la nici un constructor auto actual. Am vazut masini de 12-13 ani la care vopseaua arata mai bine decat la Logan uri de 5-6 ani.

                        Motor:
                        Egalitate sau poate un mic avantaj pentru Seat. Va trage mai bine cu masina incarcata datorita cuplului mai mare. Pe de alta parte consumul in oras va fi mai mare la Seat decat la Dacia. Masina mai grea si cilindree mai mare inseamna automat consum mai mare.

                        Confort:
                        Egalitate sau poate un mic avantaj pentru Logan. Suspensia moale si garda la sol maricica te scutesc de multe batai de cap pe drumurile romanesti. In materie de zgomot, Logan 2 este mult imbunatatit fata de Logan 1. Poate doar la viteze de autostrada sa fie mai silentios Seat ul.

                        Functionalitate:
                        Logan Sedan locul 3 < Seat Toledo locul 2 < Logan MCV locul 1
                        Portbagajul cu hayon de la Seat este mult mai practic decat cel de la Logan Sedan, dar totusi nu poate egala capacitatea breakului MCV.

                        Cost de achizitie:
                        Logan Sedan locul 1 > Logan MCV locul 2 > Seat Toledo locul 3
                        Logan sedan face pana la urma aceeasi treaba ca si Seat ul(chiar daca o face cu mai putin rafinament) dar la un pret cu 2700 de EUR mai mic. O diferenta de pret de 20%-25% e destul de mare. MCV ul e mai apropiat ca pret, dar primesti mai multa masina pe banii dati

                        Costuri cu intretinerea:
                        Logan ul e mai ieftin la intretinere(cred ca cel putin cateva sute de lei pe an). Cilindree mai mica, taxe mai mici, asigurari mai mici, CASCO mai mic. Piese after-market se vor gasi in mod sigur mai ieftine si mai usor(cel putin dupa cativa ani de productie, asa cum s-a intamplat si cu Logan 1).

                        Eu vad decizia de cumparare cam asa:

                        - esti pragmatic si vrei o masina sa te duca si sa te aduca si care sa consume cei mai putini bani posibil - iei Logan Sedan cu garantie extinsa si CASCO. Pe tot pachetul, cred ca iesi cu vreo 3000 de EUR mai ieftin decat Seat ul.

                        - esti atent la detalii de calitate si te intereseaza oarecum imaginea ta in ochii celor din jur, dar nu vrei sa investesti (sau nu ai) sume mari de bani pentru asta - iei Seat Toledo. Este posibil ca pe termen lung Seat ul sa fie valoare mai buna pe banii dati initial decat Dacii le. Dacii le au tendinta de a imbatrani urat.

                        - esti familist si ai vreo 3 copii - iei Logan MCV. Ai spatiu suficient pentru carucioare, trotinete, biciclete etc etc si iti mai raman si bani pentru un concediu cu familia. Daca ai maxim 2 copii atunci te poti descurca foarte bine si cu Logan Sedan. Breakul este doar pentru cei care chiar au nevoie de el (familie mai numeroasa sau o mica afacere care presupune transport ocazional de obiecte).
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • Problema este ca deocamdata nu putem vorbi de fiabilitate.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by pilifida View Post
                            @vitriol: daca si loganul asta nou arata a caruta, apai nu stiu zau ce R8-uri aveti voi carcotasii de pe forum. Ca mare fasole de diferenta intre caroserii - toledo - logan nu poti sa zici ca e, toledo aduce un pic inspre limuzina, dar nu e o diferenta de sa te dea pe spate. Plus ca fata loganului e infinit mai frumoasa decat fata toledoului.
                            - cred ca mr.k are pe volanul masinii un mileu de la bunica, pentru simturile lui fine evident)) pana lui de volan. Daca si ala mai e nasol, apai nu stiu zau. Lui ii trebuie volan de F1, sa il ia cu el in buzunar dupa ce opreste amsina ))
                            Si-un peste de sticla am pe bord.
                            Tu poti avea si o roata de caruta in loc de volan probabil esti multumit doar sa aiba sigla Dacia.
                            Faza cu volanul au observat-o si altii.
                            Last edited by mr.K; 9 July 2014, 21:26.

                            Comment


                            • Acuma sincer, pe un forum logan, era si culmea sa castige un seat.

                              Dar scopul meu inca nu a fost inteles, el era doar sa va relatez ca, cu bani de mcv laureat iei seat.
                              Daca voi incontinuare refuzati sa vedeti cifrele concrete, pe care vi le-am expus de cateva ori deja... adica cat ma costat pe mine masina, atunci nu mai am ce sa va mai spun.

                              Chiar nu inteleg de ce refuzati sa credeti un pret, dar maine seara am sa va pun factura, si cred ca mai am prin garaj oferta de mcv de la logan, am sa o pun si pe aceea.

                              Nu ma intereseaza ce comparatii faceti voi, nu ma intereseaza care credeti ca este mai bun, mai mare, mai spatios, mai frumos... ma intereseaza doar sa nu mai vad ineptii de genul, diferenta de 1500 euro... da! este diferenta, dar intre logan sedan si seat hatchback... intre mcv si toledo nu este nici o diferenta, ma rog... de 100 euro...

                              Eu sunt convins ca majoritatea prefera loganul, si nu ma deranjeaza acest lucru,doar suntem pe logan club dar nu pot pricepe de ce tot bateti campii unii atat.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • A castigat bre Seat-ul, sunt unii care au dat deja banii pe Logan 2 si acum a aparut disonanta postcumparare.
                                Auzi, e super volanul. Covrigul ala amarat de pe Logan 2 se poate compara cu volanul de la Seat.

                                Cat despre intretinere, pe forumul de revizii de la Logan 2 zici ca esti la dentist, ramai cu gura cascata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google