Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai pe forum la seat e raiul pe pamant.
    sigpic

    Comment


    • pe forum la seat, si sunt chiar 2 forumuri, este liniste totala, te plictisesti, nu ca aici
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Pai cate Seat mai vezi pe strada.
        Mai bine intri pe Skoda sa vezi ca vorbesc baietii numai de bine.
        E acelas lucru.
        sigpic

        Comment


        • am intrat, am iesit, am intrat, am iesit, m-am plictisit.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Ori cum istoric bun nu are 1.2 tsi de 85.
            "Suntem un grup de posesori de Skoda Octavia 1.2 tsi achizitionate in anii 2010, 2011.Va aducem la cunostinta ca suntem foarte nemultumiti de produsele achizitionate, datorita functionarii defectuoase a motorului 1.2 TSI. Imediat dupa achizitionarea masinilor odata cu sosirea iernii motoarele au prezentat balbaieli la pornire, intreruperi in relanti si chiar oprirea motorului imediat dupa pornire. In urma reclamatiilor noastre si datorita studiilor continue si EXPERIMENTARILOR pe care le-ati facut pe aceste motoare ati resoftat motoarele noastre cu diverse softuri, care mai de care mai nereusite.In decursul unui an ati scos deja trei softuri pentru motorul 1.2 TSI cu numerele 7425, 8620, 9163 fara sa reusiti sa aduceti motorul la o functinare corespunzatoare.Nici macar ultimul soft 9163 nu a rezolvat problema pornirii la rece, motorul pornind prin tinerea cheii mai mult timp, fiind foarte greoi de utilizat atunci cand aerul conditionat este pornit suferind de o lipsa mare de putere si in toate situatiile motorul este foarte zgomotos mai ales intre turatiile 2400-2600 rot/min.
            La un mare numar de posesori apare un zgomot la pornire, un zornait al lantului de distributie, lucru pe care de altfel Skoda Cehia il recunoaste, sustinand ca a facut o “INOVATIE” pentru eliminarea acestui neajuns. Mentionam ca acest zgomot nu a aparut atata timp cat masina a fost noua, ci dupa un numar mai mare de kilometric( dupa cca 10000 km), deci nu poate fi considerat un zgomot normal, asa cum unele reprezentante il sustin sau cum altele precizeaza” " ZGOMOT DE LANT LA PORNIRE DATORITA INTINZATORULUI HIDRAULIC CARE NU INTINDE PANA LA O ANUMITA PRESIUNE A A ULEIULUI.DACA SE ACCENTUEAZA, RUGAM REVENIRE”.De altfel domnul Vladimir Kutnar, din partea Skoda Cehia precizeaza intr-o scrisoare trimisa unui utilizator ca” I am persuaded that this fault with engine chain won't repeat in the future, because an innovation on the chain has been implemented”. Cat trebuie ca acest zgomot al lantului de distributie sa se accetueze??? Pana la iesirea din GARANTIE???(de altfel cea mai scurta garantie de pe piata interna si internationala, de doar doi ani de zile. Pentru noi acesta garantie scurta de doar doi ani- in timp ce firme auto gen Dacia, Renault, Ford, Toyota, etc ofera 4-5 ani garantie-a fost tocmai simbolul fiabilitatii si nu al defectarilor dese si resoftarilor fara numar).
            Suntem ingrijorati de asemenea de caderea turbinelor cu care a fost inzestrat acest motor. Un numar tot mai mare de posesori in ultimul timp se confrunta cu acest lucru atat in Romania cat si in alte state in care marca Skoda este vanduta(Grecia, Rusia, etc) unde forumurile acestei marci sunt invadate de problemele aparute prin caderea turbinelor. Tinand cont de kilometrii pe care ii parcurgem zilnic, suntem extreme de ingrijorati ca unora dintre noi le va cadea turbina imediat dupa iesirea din garantie, o piesa de altfel care 100000 km nu ar trebui sa creeze probleme.
            In aceste conditii va rugam sa analizati si speram noi sa ne raspundeti afirmativ la urmatoarele cereri:
            1. Rezolvarea definitiva si performanta a softului masinii, resoftarea masinilor cu un soft testat corespunzator si care sa intruneasca toate datele tehnice (silentiozitate, pornire la cald si la rece, elasticitate, respectarea curbei de cuplu si a puterii motorului, respectarea gradului de poluare, respectarea datelor de consum de combustibil).
            2. Rechemarea in service a tuturor masinilor Octavia 1.2 tsi si montarea acelei inovatii de care se vorbeste de catre reprezentantul firmei producatoare pentru inlaturarea zgomotelor cauzate de lantul de distributie si posibilitatea defectarii acestuia.
            3. Verificarea turbinei motorului si schimbarea acesteia, atata timp cat se pare ca a fost schimbat producatorul sau calitatea acestora datorita uzurii premature a acestei piese.
            4. Datorita problemelor aparute si gestionarea defectuoasa a acestora de catre dumneavoastra( intr-un an de zile am pierdut timp in reprezentante pentru softarea de 3 ori a motorului cu softuri -7425, 8620, 9163-care nu ne-au multumit nici pe noi dar nici pe dumneavoastra(altfel nu ati fi scos atatea softuri in atat de putin timp) si datorita faptului ca ne consideram “niste cobai” prin experimentarile pe care le-ati facut cu acest motor pe timpul, banii si rabdarea noastra cu softurile, turbinele si lantul de distributie DORIM SA NE ACORDATI IN MOD GRATUIT INCA 3(TREI) ANI GARANTIE LA MOTOR SI CUTIA DE VITEZE PENTRU TOATE COMPONENTELE ACESTORA. Avand in vedere calitatea si fiabilitatea acestor masini, pe care suntem siguri ca nu o negati, acest lucru nu ar presupune nici o cheltuiala suplimentara din partea dumneavoastra, din contra ar fi dovada respectului si aprecierii foarte mari fata de clienti. In plus acest lucru ne-ar oblige ca inca timp de 3(trei) ani sa efectuam toate reviziile masinilor in reprezentantele firmei, lucru care ar fi benefic si pentru dumneavoastra.

            Mentionam ca am luat legatura cu o casa de avocatura pentru a ne sustine plangerea la nevoie si pe cale legala, de asemenea acesta scrisoare o vom adresa la nevoie si ANPC."
            sigpic

            Comment


            • Am citit multe posturi similare, iar in 2013 nu prea au mai fost probleme.

              Turbina este tot gareth ca pe logan deci...

              Decat un motor nou de la reno, mai bine unul deja rezolvat de la vw. De amintit ca in 2014 nu au mai fost probleme.

              In fine, chiar am stat si am cantarit, dar decat sa fiu cobai nou, mai bine iau ceva pe care au fost acu cativa ani altii cobai.

              Si fie ce va fi... daca seatul nu ma va multumi, am sa trec pe alta marca, dar nu reno..atentie, nu am spus dacia, ci reno.

              Daca voi avea probleme, voi trece pe toyota, dar hai sa mai stam 4 ani, cat am garantie.
              Last edited by mumus; 9 July 2014, 22:26.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Foarte interesant..eu de diesel auzisem pe la Vw ca au avut cv probleme dar nu m-a intersat ce tip etc detalii..la noul golf iarasi erau nemultumiti ca pedala nu mai porneste din podea,si alte chestii referindu-se ca au facut rabat de calitate fata de generatia precedenta ,se plang destul de multi in ultimul timp ca Vw si-a cam pierdut din fiabilitate,adica nah macar dc faci masini anoste si urate macar sa fie fiabile..joking : P
                Last edited by Allyn_y; 9 July 2014, 22:34.

                Comment


                • Si la logan nici nu sunt probleme cu rugina... nici nu au fost probleme cu pinionul lacrimogen de la distributie
                  La reno megane, nici nu au fost bube cu fulii defazoare si electrovalve... nu.. la reno totul este roz Sa nu mai vorbim de dci, cu turbine si injectoare si egr-uri...

                  Probleme sunt peste tot, dar diferite.

                  iata una proaspata http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1401
                  Last edited by mumus; 9 July 2014, 22:32. Reason: Automerged Doublepost
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Dai ai sa mai cauti ai sa gasesti pe cineva care in 60.000 km a schimbat 3 turbine.
                    Asa ceva e destul de grav.
                    Renault am de 14 ani dar asa probleme nu am avut.
                    sigpic

                    Comment


                    • Nu pot comenta nimic despre fiabilitate, ea tine de foarte multe variabile.

                      Vom vedea.

                      Hai sa asteptam mai intai sa imi vina masina, sa fac un 50000 km cu ea si mai vb
                      Last edited by mumus; 9 July 2014, 23:34.
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Originally posted by stoicanu View Post
                        Renault am de 14 ani dar asa probleme nu am avut.
                        Înseamnă că nu prea ai frecventat forumul Renault să vezi şi acolo câte probleme sunt

                        P.S Ai fost tu mai norocos

                        Comment


                        • Si cu Loganul tot noroc a fost?
                          sigpic

                          Comment


                          • Renault-blazonul fiabiltatii? Renault-cel mai mare constructor auto!!????
                            O, la la, cum ar zice frantuzul!



                            Toledo are imbinari, finisare peste Logan 2.

                            Iar Logan 2, estetic nu-mi place deloc, e vorba de gustul meu, dar e o masina inalta si la bot, si la portbagaj, in mod grosolan, lipseste finetea proportiilor. Lateralele arata banal, cel putin spatele vine fix precum nuca in perete in imaginea de ansamblu..
                            Interiorul e modest, iarasi.

                            Clar, castigator Toledo.

                            Cat despre celebra problema cu rugina, se pare ca persista cu succes la Logan 2. Niciun an nu au masinile unor colegi, ca e gata, s-a copt placinta de rugina.

                            Voi faceti comparatia ca pe Seat dai 1500 de euro in plus? Pai cat e vopsitul unei masini, stimabililor? Cat costa de inlocuit niste tablarie? Ajunge ca Renault e cel mai mare constructor (in cartile SF) ca s atrecem peste orice neajuns la o masina NOUA?

                            Pentru rugina proaspata, recomand lecturarea cu atentie a topicului, Probleme Tehnice Logan II.
                            Last edited by mr.K; 10 July 2014, 08:24. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Sa va mai aud ca seatu' e 11500 euro...
                              Attached Files
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Da se stie ca ate probleme cu rugina Loganul si nu Renault.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google