Eu totusi nu inteleg cum naiba sa ceri 100 de euro p un c***t de cotiera ?!! O plasticaraie penibila pe care cer atatia bani ! De lumina in torpedou nu mai zic, dar sa nu mai puna ei un indicator de temperatura a motorului, pe motiv ca nu intelegeau romanii cum functioneaza iarna , ba urca la 4 linii ba cobora la 2 linii ..si ce.au zis ei: hai sa.l scoatem da.l in colo ca sa fie treaba mai simpla ) Asta este ca si cum ti.ar vinde unu o masina sh , si sa aibe martorul "check engine " aprins , si ca sa nu.ti mai dea ala explicatii ce problema are, îi scoate becu la martor, il anuleaza si gata, nu mai exista ,ca sa nu.ti mai explice nimic )
Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu e singura fara acel indicator de temperatura.
A se vedea Subaru.
Da e foarte scumpa acea cotiera dar din fericire e fabricata in Romania si cam tot ce e fabricat in Romania se poate gasi la juma de pret.
Cat despre calitate sa confirmat ca este peste cele ce se gasesc la targsigpic
Comment
-
Seat-ul am inteles ca a venit cu anvelope Nexen, koreence relativ putin cunoscute la noi dar care au piata solida in USA, acolo unde e greu sa te impui, deci asta spune ceva.
Logan-ul cu ce gume vine acum, ma refer la Laureate?
Ca mie mi-au livrat Laureat-ul cu niste Barum modeste, unei cunostinte i-au livrat Prestige-ul cu niste Matador din alea modeste rau de tot.
Si aici a mai pierdut Dacia din credibilitate, cumperi variante superioare ale modelului si ei iti trantesc anvelopele de pe variantele inferioare.
Norocosi sunt cei cu loturile incaltate cu Conti, Michelin....panala urma un set e anvelope bune face 350 de euro (cu tot cu rezerva), nu e de neglijat sa primesti din start asa ceva, si e frustrant sa-ti dea niste pocnitori de gume. Nu mai spun de aia ce primeau Kormoran...
Comment
-
Amvelope mult ma bune dacat se livra acum 10 ani si mult mai cunoscute in Europa decat nexen.
Sa nu se supere nimeni pe mine dar nu am auzit de ele.
Eu am Continental.
Parca am vazut si Michelin pe altele.sigpic
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostLogan-ul cu ce gume vine acum, ma refer la Laureate?
michelin nu am vazut pe nicunaKeep walking...
Comment
-
Duragrip in afara ca rezista mult e ceva de ele?
Cat despre faptul ca unii nu ai auzit de Nexen, asta e rolul unui forum, sa informeze ca mai exista cate ceva nou. Nici de Nankang nu auzisem si eu, am inteles ca sunt produse in Taiwan sau Thailanda, unele persoane sunt foarte multumite de ele, in pofida numelui cu rezonante chinezesti.
Dar, e bine ca Dacia s-a gandit sa renunte la petardele de anvelope folosite la Logan 1, exceptie Conti si Michelin.
Comment
-
Revin cu o chestie legata de ergonomie care nu.mi place la Seat si la care nu ma asteptam.La Seatul Toledo care are 4 geamuri electrice , soferul are pe portiera doar cele doua butoane pentru geamurile din fata, pe cele din spate nu le poate actiona de la sofer, pentru ca nu exista butoane in fata, ci doar pe portierele din spate . Un mare handicap zic eu, asa ceva chiar n.am mai pomenit..evident ca este valabil doar la versiunile cu 4 geamuri electrice , cei care au macarale pe spate,nu.i intereseaza acest aspect ..la" logan 10 ani" spre exemplu ai butoanele pentru geamurile din fata pe portiere, iar butoanele pentru geamurile din spate se afla pe consola centrala..macar pot fi actionate din fata.
Comment
-
Originally posted by mariusgny View PostLa Seatul Toledo care are 4 geamuri electrice , soferul are pe portiera doar cele doua butoane pentru geamurile din fata, pe cele din spate nu le poate actiona de la sofer, pentru ca nu exista butoane in fata, ci doar pe portierele din spate.
Comment
-
Originally posted by sunshine View PostPh1 a avut pe anumite loturi Michelin Energy. Al meu fabricat în 2008 printre ultimele exemplare a venit încălțat cu așa ceva, ca echipare fiind Ambition.
Felicitari colegului pentru alegerea facuta....daca eram in locul lui nu stateam pe ganduri nici o secunda.
Se pare ca se misca mai mult decat decent pt 85 cp
Comment
-
Vom vedea maine cum se misca plec cu un amic care are un focus de 1.8 diesel, cu vreo 100 de cai, stiu ca, cu meganul2 de 113 cai stateam dupa el, dar doar doar. Acceleram la fel de bine ca el, poate chiar o idee mai bine dar cu costul turatiilor ridicate si a retrogradarilor, (ne grabea spre balea)
Deci maine vad daca se misca bine sau nu masinuta.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
Comment