Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • astia ie cei mai ninorociti din toata lumea, astia si cand e cinstiti te pacaleste!

    Comment


    • Nu prea este numic adevara din ce spui tu.
      Normal este invers uleiul de prima unplere trebuie schimbat mai repede
      Sunt uleiuri care se schimba si la 50.000-60.000 km.
      sigpic

      Comment


      • Odata cu distributia? :-)
        Si la camioane e la fel , dar nu e buna comparatia.
        Mai stiu cateva masini de firma la care se schimba uleiul pe la 50-60.ooo , dar aia si nemtii vand masinile cand ies din garantie. Poate colegul o va mai tine mai mult de 4 ani , mai ales ca nu rugineste. Sau mai stii? Acum vine un celentano si zice ca a vazut seaturi si skode ruginite ...
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • Fluidele din fabrica sunt cele mai bune? Mm, nu zic ca nu sunt bune, sunt bune si atat , nu cele mai bune.. dar iti zic eu ca daca vei pune de ex. un ulei bun gen Motul 5w30 , s.ar putea sa fie mai bun decat cel din fabrica. La placute de frana , la fel, eu am un prieten la reprezentanta dacia , si mi.a garantat ca daca schimb placutele de frana , imi pune placute exact ca cele din fabrica. La 61.000 km am schimbat placutele de frana , si au fost placute de origine identice ,cu cele din fabrica si m.au costat 170 de lei numai placutele. (Evident ca acum unii vor spune ca nu e adevarat , ca era doar cutia de origine , si placutele erau din alea la 90 de lei..) Si ca spunea cineva mai inainte ca , cauciucurile kormoran sunt petarde, eu le.am schimbat anul trecut la 68.000 km ! Deci au tinut..Stiu ca nu s stralucite ca nu prea ai aderenta la franare , etc..dar pentru un utilizator normal, au fost acceptabile..evident ca cei care au loganuri si au pretentii sport de la masina aia care nici pe departe nu.i facuta pentru asa ceva, n.o sa.i tina cauciucurile nici 30.000 km si placutele de frana la fel. Piesele se mai uzeaza si in functie de cum conduci masina .
          La parte cu distributia din pacate asa este , se poate rupe. Am vazut in service skoda octavia facelift cu lantul rupt la 67.000 km ..motorul praf, pistoane , supape, etc ..din pacate la ala nu s.a auzit nici un zgomot inainte sa se rupa :-( deci nu.i o regula asta . Totusi eu nu pot sa inteleg cum mama naibii o firma mare precum vw( care erau renumiti pentru fiabilitate), sa nu poata construi un lant de calitate , si pana la urma sa fie nevoiti sa inlocuiasca lantu cu cureaua. Sunt alti producatori care au masini ce duca pana la 150.000/ 200.000 km cu lantul de distributie , iar vw nu poate? E pacat.
          Oricum eu sper sa nu patesti asa ceva si sa te bucuri de masina ca la banii care i.ai dat pe ea , e superba :-)
          Mai pune si tu ceva poze mai detaliate :p
          Last edited by mariusgny; 15 July 2014, 10:58.

          Comment


          • Si cand te gandesti ca 0.9 are garantie pe viatza la lantz.

            Renault nu ramane in urma cu ofertele.

            Nu are nici o legatura cu modernitatea e vorba normalitate dar fiecare cu greierii lui.
            Attached Files
            Last edited by vitriol; 15 July 2014, 12:04.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by stoicanu View Post
              Nu prea este numic adevara din ce spui tu.
              Normal este invers uleiul de prima unplere trebuie schimbat mai repede
              Sunt uleiuri care se schimba si la 50.000-60.000 km.
              Dap am gresit eu. Uleiul de fabrica se schimba la 1000km dupa terminarea rodajului sa scoti din motor spanul.
              Asa stiam si eu la Dacia 1310, dar m-a luat valul de modernitate si am uitat bazele motoarelor.

              Originally posted by mariusgny View Post
              Fluidele din fabrica sunt cele mai bune? Mm, nu zic ca nu sunt bune, sunt bune si atat , nu cele mai bune.. dar iti zic eu ca daca vei pune de ex. un ulei bun gen Motul 5w30 , s.ar putea sa fie mai bun decat cel din fabrica. La placute de frana , la fel, eu am un prieten la reprezentanta dacia , si mi.a garantat ca daca schimb placutele de frana , imi pune placute exact ca cele din fabrica. La 61.000 km am schimbat placutele de frana , si au fost placute de origine identice ,cu cele din fabrica si m.au costat 170 de lei numai placutele. (Evident ca acum unii vor spune ca nu e adevarat , ca era doar cutia de origine , si placutele erau din alea la 90 de lei..) Si ca spunea cineva mai inainte ca , cauciucurile kormoran sunt petarde, eu le.am schimbat anul trecut la 68.000 km ! Deci au tinut..Stiu ca nu s stralucite ca nu prea ai aderenta la franare , etc..dar pentru un utilizator normal, au fost acceptabile..
              Avem topic de uleiuri, unul de cauciucuri iar la placute te lamureste Octavian.

              Comment


              • Ce frumos e acest Fluence cu facelit

                Comment


                • Acum or aparea unii care vor demonta imedeat si pretul fluence-ului. si sigur loganul e mai bun ca fluence-ul, si mai confortabil, si sigur mai spatios... scuze ca am fost rau...dar este doar ptr 'acei' gica contra.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Mama, mama ... primesti si jantele alea bengoase in 10.950EUR? Si DRL-urile alea misto?

                    Comment


                    • Originally posted by stoicanu View Post
                      Renault nu ramane in urma cu ofertele.
                      Rămâne în urmă doar cu motorizările pe benzină

                      Comment


                      • ramane sau nu Renault are mereu oferte si jos palaria,in legatura cu uleiul am facut greseala sa merg 22000 km cu acelasi ulei cu dci-ul si incepuse sa se vada ca nu ma avea vlaga etc..cartea spune sa schimb la 10000 dar ar venii sa fac schimbul de 3-4 ori pe an,placutele la fel primul set a tinut restul cica originale le schimb la 10000 dar stilul de condus ma tradeaza si eu sunt de vina de aici doresc sa ajung sa precizez ca loganul e bun la casa omului,numai bine,schimbati tot la timp

                        Comment


                        • Ete da ) Alea sunt motoarele care le-au ramas in fabrici si le pun pe masini ca sa elimine stocul ) Viitoarele modele vor fi dotate cu 1.2 Tce ..cum a facut si grupul VAG , a pus motoare 1.2Tsi si pe polo si pe golfuri si pe skode octavia si pe passat..stai sa vezi cand or sa scoata 1.0 Tsi de 110 si 150 de caluti..asta.i trendu', motoare mici cu turbina..oricum eu tind sa cred ca va fi fiabil motorul asta de la dacia/renault de 0,9Tce , care-i pus pe logan si clio ...renault sta slabutz la alte capitole ,materiale interioare ,etc, insa la motoare , sunt foarte fiabile..cel putin la benzinare. Si inca ceva ,ca mai spun unii ca motorul de 0,9 Tce este prea mic pentru logan..nu stiu daca stiti, insa in unele tari , renault captur se vinde cu motorul 0,9 Tce pe el ;) http://www.inautonews.com/test-drive...w#.U8T3q0BhP6g
                          Last edited by mariusgny; 15 July 2014, 12:52.

                          Comment


                          • Eu asta si astept: motorul 1.0 TSI de la VAG. Candva trebuie sa le nimereasca si ei.

                            @LOGANUTZU: Pai cu uleiul el ar trebui sa mearga 66.000km cu un schimb sa te egaleze pe tine cu 22.000km.

                            Dupa facelift influence arata bine, mai ales cu faruri xenon de fabrica.
                            Last edited by madhorsefuzzy; 15 July 2014, 12:50.

                            Comment


                            • Acum este o conparatie corecta Fluence-Toledo.
                              Cat de motorizare cel putin Renault pune motoare care au dovedit fiabilitatea in timp.
                              Daca ar fi sa aleg intre 1.6 16v si 0.9 tce pentru Logan as alege imediat 1.6 16v
                              sigpic

                              Comment


                              • pai revenind la primul meu post de pe topic , cum mama naibii sa ajunga fluence-ul la aproape acelasi pret cu loganul ? asta nu e canibalism intern ? la cat ar trebui sa scada acum pretul unui logan full ?

                                dar cand ziceam sa faca loganul 2 la acelasi pret cu materiale mai bune (in speta tabla) si finisaje mai calitative ca sa-si asigure piata de desfacere in continuare care se batea cu caramida in piept ca nu se poate ? , cat platesti atat ai , ca ar da faliment ...
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google