Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Bizo View Post
    Ca sa o dam in ergonomie sa stiti ca e mult mai confortabil sa actionezi geamurile electrice de pe consola ca nu trebuie decat sa misti un deget, iar daca ele sunt pe portiera trebuie sa muti doua maini.
    Aici nu prea am înţeles ce-ai vrut să spui, cum adică să muţi două mâini?

    Comment


    • Originally posted by Bizo View Post
      Un logan la 100k o sa arate de 50 de ori mai bine decat o pramatie de masina nemteasca care o sa-i cada tabla si rotile dupa ce a mers pe "drumurile" patriei.
      Dati-mi voie sa

      Avand in vedere ca pe thread-ul asta s-a discutat numai si numai la caterinca, ii schimbam si denumirea.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Cat dai atat primesti, iti inchipui ca daca honda ti-ar vinde un auto la 10.000 euro ai primi o calitate mai ridicata decat ce-ti ofera altii la acelasi pret?
        Luxul, fiabilitatea, rezistenta, bunul gust se platesc scump la o masina fie ea nemteasca, japoneza ori americana.
        Daca vrei mare lux iti cam trebuie si cascaval, altfel astea de 12-15.000 oiro sunt cam toate la fel.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • Originally posted by vitriol View Post
          Dati-mi voie sa

          Avand in vedere ca pe thread-ul asta s-a discutat numai si numai la caterinca, ii schimbam si denumirea.
          aia e de pus la perle cica pramatie de masina nemteasca de pe care cade tabla Doamne din ce filme vin unii ?
          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

          Comment


          • Originally posted by Bizo View Post
            Daca un 0.9 e galagios eu acum ma imbrac si ma duc sa ma calugaresc.
            Loganu are un mare avantaj peste orice alta masina: rezistenta
            Un logan la 100k o sa arate de 50 de ori mai bine decat o pramatie de masina nemteasca care o sa-i cada tabla si rotile dupa ce a mers pe "drumurile" patriei.
            Ca sa o dam in ergonomie sa stiti ca e mult mai confortabil sa actionezi geamurile electrice de pe consola ca nu trebuie decat sa misti un deget, iar daca ele sunt pe portiera trebuie sa muti doua maini. La lumini iarasi e mult mai usor sa le actionezi de pe maneta de semnalizare decat de pe mizeria aia din stanga.

            Comparatia este si ea incorecta. De ce se compara un MCV (care oricum e mai spatios si are o gura de incarcare mai mare si e cu 1000 de oiro mai scump decat un l2 berlina) cu un pseudo sedan/hatchback? Comparatia corecta e logan 2 berlina vs seat toledo hatchback sau cum ii zic ei. La pretul ala cu tot cu voucher iti cumperi L2 0.9 cu toate 3 pachetele de optiuni si iesi exact la acel pret de 10050.

            PS: Daca vreti calitate go japanese
            Asta e post la misto?
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Muti mana stanga pe volan si mana dreapta pe butoane. Initial ele se montau in jurul schimbatorului (vezi E46) doar ca de atunci au aparut prea multe butoane, joystickuri, touchpaduri s.a.m.d.
              @Vitriol Loganu meu nu are gram de rugina si e si din martie 2005, la fel si dciul unui prieten din 2006 la care "noroiul e dotare standard".

              Comment


              • Cred ca se referea la masinile nemtesti aduse din afara 'cu numai 100.000 km ' pe bord...

                Oricum mi-e rusine de ce citesc pe aici. Sa vad cum scot topicul de la abonamente. Atata invidie greu vezi...
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Originally posted by Bizo View Post
                  Daca un 0.9 e galagios eu acum ma imbrac si ma duc sa ma calugaresc.
                  Loganu are un mare avantaj peste orice alta masina: rezistenta
                  Un logan la 100k o sa arate de 50 de ori mai bine decat o pramatie de masina nemteasca care o sa-i cada tabla si rotile dupa ce a mers pe "drumurile" patriei.
                  Ca sa o dam in ergonomie sa stiti ca e mult mai confortabil sa actionezi geamurile electrice de pe consola ca nu trebuie decat sa misti un deget, iar daca ele sunt pe portiera trebuie sa muti doua maini. La lumini iarasi e mult mai usor sa le actionezi de pe maneta de semnalizare decat de pe mizeria aia din stanga.

                  Comparatia este si ea incorecta. De ce se compara un MCV (care oricum e mai spatios si are o gura de incarcare mai mare si e cu 1000 de oiro mai scump decat un l2 berlina) cu un pseudo sedan/hatchback? Comparatia corecta e logan 2 berlina vs seat toledo hatchback sau cum ii zic ei. La pretul ala cu tot cu voucher iti cumperi L2 0.9 cu toate 3 pachetele de optiuni si iesi exact la acel pret de 10050.

                  PS: Daca vreti calitate go japanese
                  Mai colegule, cand te-ai uitat ultima oara mai de aproape la masina ta ?
                  Closer, much closer...
                  "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                  "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                  Comment


                  • Cand am spalat-o si pigulit-o ultima oara(sfarsit de aprilie). Nu stiu ce ti se pare asa imposibil.
                    Masina a meritat fiecare banut...ca e vara ca e iarna ca e ingropata in zapada ea porneste, se comporta impecabil si imi cere numai benzina si consumabile.

                    Comment


                    • foarte interesanta invidia de aici. lumea bate campii pe aici.
                      intr-adevar, loganul e mai bun... decat o motocositoare sau decat mersul pe jos ( ca, din pacate pentru noi, trabantul a disparut )

                      Comment


                      • Ce face Marketing-ul din oameni

                        Comment


                        • Originally posted by B997NDL View Post
                          foarte interesanta invidia de aici. lumea bate campii pe aici.
                          intr-adevar, loganul e mai bun... decat o motocositoare sau decat mersul pe jos ( ca, din pacate pentru noi, trabantul a disparut )


                          Am avut in copilarie trabant 601 S break
                          Era ok pe criza de benzina, taicamiu ii pusese lame in plus la suspensii, era 'gipan'
                          avea schimbatorul la volan, bagai uleiul direct in benzina, si petroxin si ce mai aveai prin casa motorul in 30 minute era scos si pus la loc Avea un sunet specific, si cand am vandut-o, o cumparese un cioban(la propriu) si cica am iesit din targ cu ea in teste, a mers nebunu cu ea cu 120(atat avea si pe bord)
                          Eu si taicamiu eram cacati pe noi, viteza ce croaziera la tata era un 60-70.

                          Deci chiar daca faceau toti misto de noi ca e din carton, masina ne-a servit pana la capat .
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Originally posted by Madutzu25 View Post
                            Stoicane al tau e mai zgomotos decât diesel-ul meu
                            On topic: părerile sunt impartite, +/- se găsesc la ambele mașini.
                            Personal nu as schimba L2 pe Toledo in veci.
                            Echipare Reference 1.6 TDI 90cp e 14576 euro, configurație asemănătoare cu L2 Laureate 1,5 dCi 90 cp 11400 euro. Prețuri de lista.
                            3000 euro pt o cheie briceag si iluminare in torpedo? Știu, sunt subiectiv
                            Am condus cam 400 km Toledo modelul anterior. Nu m-a impresionat cu nimic
                            Am făcut comparatia cu diesel pt ca am diesel
                            Nici nu mai aduc in discuție imbunatatiri ulterioare ale masii ca deja ma ia capu

                            Cât despre mașina sa o stapanesti sănătos si sa nu ai probleme cu ea
                            Eu am raspuns la acest mesaj cand am zis ca face zgomot cat combina agricola si facea referire la 0.9
                            Stiu cat de silentios este un TSI stand pe loc.
                            Dar mumus s-a intercalat cu un mesaj si s-a inteles totul pe dos si atat de ofticat a fost un proprietar de tsi incat a inceput cu jignirile.
                            Asta spune totul despre un om.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by stoicanu View Post
                              Fara nici o suparare la comandarea unui Toledo sa dea bonu 2-3 lantzuri de distributie.
                              Zgomot face cat o combina agricola.

                              Tu ce intelegi din asta?

                              Daca nu suna a jignire atunci a ce suna?

                              Stiu ca din pacate scrisul se poate interpreta gresit, dar daca intentia ta nu a fost sa jignesti, atunci nu te-ai exprimat corect.

                              De asta te-am si intrebat daca ai baut ceva, ca ai scris plin de greseli, si fara noima.
                              Last edited by mumus; 20 July 2014, 09:43. Reason: Automerged Doublepost
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • @mumus Fiecare are o parere, asta nu inseamna sa arunce cu noroi in parerile altora.

                                In alta ordine de idei, te invit ca peste un an sa afisezi pe topicul tau consumul* facut de Seat.

                                *aici intrand toate taxele+reviziile(poate pui un scan)+accesoriile cumparate+benzina
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google