Logan Vs Fiabilitate

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Vs Fiabilitate

    Ceao vreau sa deschid un thread unde fiecare sa ne exprimam multumirea sau dezamagirea vizavi de masina pe care am achizitionat-o ex: merita banii, avetzi regrete, daca stiatzi de la inceput nu o mai luati sau altele de genul.
    Am sa incep eu prin a va spune ca sunt cat de cat multumit de alegerea facuta, da daca as avea posibiliatatea sa o iau de la inceput tot Logan mi-as lua dar as alege PH2 imi place mai mult.

  • #2
    Mentionez ca am un Kiss Fm de 1.6 din iunie 2008

    Comment


    • #3
      Logan: plus si minus

      Daca aveam mintea de pe urma, imi luam tot Logan, dar cu aer conditionat si cu o culoare mai jeg-resistant. Mentionez ca Loganul meu e gri-comete, o culoare superba timp de 15 minute dupa ce o spal... Apoi poti sa numeri firele de praf de pe ea. Un gri deschis sau un (dezgustator) gri tundra ar fi fost cele mai bune optiuni pentru mascarea prafului.

      Sunt dezamagit de stergatoare, in special de brate, ale caror punti (turnate) de prindere arcuri s-au rupt, la 2 saptamani dupa ce am cumparat masina. Si costa 90RON... Niste nenorociri de tabla indoita...
      Deci, Nu sunt mutumit de:
      - stergatoare... Niste shit-uri de la Dacia 1300;
      - culoarea; magnet de praf;
      - marsarier... Uneori nu intra in viteza;
      - puterea motorului - 75 de cai nu sunt absolut deloc suficienti pentru ditai masina. Daca sunt in masina doar cu sotia, ma mai bag la 130 km/h, dar daca am si pasageri, ma calmez pe banda 1, ca nu o duce inima pentru depasiri. Problema e ca nici motorul de 1.6 nu e mai bun, am avut ocazia sa merg si cu asta si... N-am vazut nici o diferenta. Or i'm stupid. Ceea ce e posibil.
      - scuturile de aluminiu care infasoara teava de esapament si toba - se indoiaie usor si se loveste toba de ele... Intr-un mod extrem de enervant.
      -faptul ca trebuie sa dau gauri in bare ca sa montez aparatoare de noroi... F****** epoca de piatra.
      - rotile de diametru mare, pentru ca incap in portbagaj doar 3 anvelope (+ rezerva la locul ei), a patra fiind nevoit sa o plasez in fata banchetei spate;
      - locasul rotii de rezerva, pentru ca daca ai portbagajul plin, trebuie sa dai jos bagajele ca ajungi la roata;
      - gura portbagajului - foarte prost proiectata... Nu am reusit sa bag in portbagaj un televizor (in cutie) cu diag de 55 cm - o tampenie. Ce faceam cu un televizor de diagonala de 80 - 90cm, care nu intra nici pe portiera din spate? Stuuuupid;
      - Portierele mari si GRELE... Daca iti prinzi degetele... Copci scrie pe ele; Cred ca greutatea lor va avea efect negativ si asupra balamalelor... Am vazut la Logan taxi.
      - materialul plastic din habitaclu, un gri groaznic dar solid. Mentionez ca am vazut la fel pe Dodge Caliber (o masina din topor) si mai rau pe vechiul Accent.
      - bancheta din spate, produsa in ciuda coloanei vertebrale, o calatorie de 3-4 ore pe drumuri relativ bune (Bucuresti - Pitesti - Tg. Jiu) este un calvar. Bancheta de la Dacia 1310 e mai confortabila. Cred ca si suspensiile au un cuvant de spus in acest sens.
      - faptul ca nu pot monta AC. De fapt, se poate dar costa 5000 RON... Naspa.


      Sunt multumit de:
      - cutia de viteze, o fericire, precisa, se schimba vitezele cu 2 degete (trecerea de la 2 la 3, de la 3 la 4, de la 5 la 4, de la 4 la 3);
      - garda la sol foarte buna pentru drumurile noastre. N-am probleme cu Loganul pe drum de tara.
      - ambreiajul, foarte permisiv, nu comenteaza Golanu la 40 km/h intr-a 4-a;
      - servodirectia, alta fericire, face viata usoara, se manevreaza volanul foarte usor cu podul palmei;
      - incalzirea - un maaaaare plus, in 5 minute la maxim, te incalzeste de iti da senzatii de lesin;
      - degivrarea - pe cel mai crunt ger din iarna trecuta am dezghetat luneta in maxim 5 min.
      - rotile de diametru mare, pe langa faptul ca ii confera un aspect proportionat, nu ca la avortonul de Aveo cu rotile alea de 13", ajuta la urcarea bordurilor din lateral fara sa spargem capacele... Stiti voi cum... Paralel cu bordura.
      - locasul rotii de rezerva, pentru ca permite stocarea rotii de rezerva departe de noroi, intemperii, cutitele vecinilor,... Si nici nu ocupa din spatiul pe orizontala al portbagajului;
      - habitaclul foarte mare, spatiul in partea din spate mai ales, pasagerii avand spatiu suficient pentru cap si picioare;
      - portbagajul foarte mare - 14 cutii de gresie 50x50 am pus in el - nu vreau sa calculez greutatea, dar cred ca ati carat macar o data in viata o cutie de gresie patrata... Si stiti cam cum e;))));
      - portierele mari care permit accesul facil in masina;
      - cricul compact, bine ascuns si prins de partea interioara a portbagajului. Si usor de utilizat;
      - Scaunele din fata, cu bun suport lombar, devin obositoare abia dupa 6-7 ore de condus;
      - directia precisa - nu stiu ce cred altii, dar mie mi se pare precisa, fara joc sau alte ciudatenii;
      - in ciuda directiei precise, se cam balanseaza in curbe si chiar cand bate vantul puternic. Anul trecut prin octombrie, pe E85 la iesire din Buzau spre Focsani, batea vantul atat de tare incat cu greu m-a puteam mentine pe banda.
      - franele, extraordinarele frane cu extraordinarul ABS, care m-au salvat de cel putin 2 ori de excursii la spital (sau mai rau, bat in lemn); in plus, combinat cu cauciucuri de iarna (da, am bagat banii si in caucioace, Kleber), ABS-ul se descurca bine si pe polei. Iarna trecuta, aplicand si o conduita preventiva, nu am patinat deloc, desi nu locuiesc in oras (mda, sunt orasean mutat la tara si fac naveta cu Loganu... Haha), adica mergeam in fiecare zi in camp deschis unde viscoleste si se formeaza polei foarte usor.
      - revizia ieftina: verificare frane, spalator geam, stopuri, faruri, geamuri, schimbare ulei, schimbare filtre si o spalare din partea casei... Exact 279 RON cu 30% reducere la manopera, pentru ca am facut revizia unde am cumparat masina, dar oricum manopera era 80 RON. Apreciez si viteza cu care s-au facut - aprox 45 minute.


      Cam atat am observat eu dupa 1 an de utilizare. Observati ca nu am facut aprecieri prea multe ref la functionarea motorului... Din mai multe motive:
      1. Nu ma pricep;
      2. Nu am facut decat sa-i bag benzina si sa o spal... A mers perfect, a pornit la prima cheie la -15 grade C... Deci aprecieri negative la adresa motorului, in afara de puterea redusa, nu am.

      In concluzie, sunt multumit de masina mea... Am luat-o noua, piese sunt pe toate cararile, casco este ieftin (1000 RON pe an), serviceurile din zona sunt strong.

      Bafta si drum fara gropi.

      Comment


      • #4
        Nu te supara dar ce are culoarea cu fiabilitatea? Aia tu ai ales-o, ghinionul tau. Mie bancheta din spate mi s-a parut confortabila comparativ cu Cielo. Si in bara trebuie sa dai gauri ca sa montezi aparatori de noroi dar sunt facute semne. De altfel ar fi aratat urat cu gaurile date
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #5
          Vai foarte buna ideea... CristiLCD tu ce parere ai?
          felicitari celui care a facut topicul e chiar o noutate pe forum acest topic

          sigpic

          Comment


          • #6
            Gheorghe, din cele mentionate de tine, multe nu tin de capitolu fiabilitate (ca scaunu nu e bun, ca o bate vantu, ca n-are putere, alea alea).
            La pretul ei, e fiabila cu toate neajunsurile de ordin tehnic (defapt simplitatea o face sa fie fiabila).
            De a mea nu pot spune mare lucru (in aproape 30000 km e ok inca) dar de a lu' fratello 1.4 - are in momentul de fata ~120000 km si merge brici (doar un capat de bara schimbat si ala pe garantie).

            Comment


            • #7
              Iti spun eu ce faci cand iei un televizor cu diagonala de 80-90 : il scoti din cutie ( ca mine ) il pui pe bancheta in spate , cutia o pliezi si o bagi in portbagaj .

              Si sa o dam on topic . Eu am 2 regrete sau nemultumiri :
              - dupa ce am avut primul Logan 1.4 nu m-am uitat la preturi si mi-am luat tot 1.4 in conditiile in care 1.6 era cu 300 euro mai scump . Bine ca l-am resoftat si am compensat un pic , in rest .............
              - zgomotul compresorului de la ac .
              B -X X - DDF x 2

              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

              Comment


              • #8
                Eu am studiat mult pina am ales, si am ales un Diesel ABS+ cu AC optional.
                Sunt foarte multumit de el deocamdata la 6900Km cit am acum, iar daca il vreau mai fiabil il pot rezolva pe parcurs.....Ce se poate.
                passion 1.5 DCi

                Comment


                • #9
                  1.4 din 2005 41000km nici cea mai mica problema.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am 1.4.Merg lejer cu ea,motorul este foarte silentios.Daca ar fi avut insonorizarea mai buna era un avantaj.Am 15.000 km.Nicio problema la motor decat mici chestii:gen aripa gasita lovita,pana,stop zgariat.A facut cam tot ce i-am cerut,nu m-a lasat niciodata si nu o bruschez.Am grija de ea
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      1.4 din 2005.Am facut 34.000 de km.Nimic nu am schimbat pana acuma in afara de consumabilele.Cu alte cuvinte sunt multumit.

                      Comment


                      • #12
                        Din August 2007, 19000km si am pus benzina si solutie pentru parbriz. Pentru banii dati pe ea (8050 EU ABS+ 1,6) este chiar ok. Din punctul meu de vedere este o masina fiabila.

                        Comment


                        • #13
                          Pentru ca threadul e deschis intr-o sectiune incorecta si nu se va ajunge niciodata la un consens, existand zeci de opinii, aici se inchide.
                          De altfel, s-a mai discutat aspectul asta pe multe threaduri.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google