Pentru mine, un 307 are + pt ca la multe capitole sta f bine fata de un Logan, dar si pretul e altul, deci nu prea e buna paritatea, insa are un mare - pt ca a luat Morcovul de Aur in Europa acum 2 ani daca nu ma insel!Deci o masina cu destule probleme, se pare!
Logan Vs Leu 307
Collapse
X
-
Motorizarea de 1.4 hdi pe 307, asemeni celei de 1.4 benzina pusa pe Golf sau pe Octavia, asemeni celei de 1.4 MPI de pe Megane, asemnei celei de 1.4 benzina de pe Focus, etc. Etc. Etc ... Se adreseaza tocmai locuitorilor tarilor "emergente" care au bani DOAR pentru o masina autohtona, dar vor cu orice pret altceva. N-ati vazut oameni in masini ok care se misca foarte incet? Asta e stilul lor de condus. Pentru ei nu conteaza performantele ci confortul, siguranta, etc. ... Lasand la o parte submotorizarea, nu putem compara cu Loganul o masina din clasa Golf, C4, Megane bicorp ...
Comment
-
Se adreseaza pietelor emergente, dar tot scumpa e, de curiozitate vezi cat e diferenta intre un 1.4 si 1.6 benzina la Skoda, daca tot ai pomenit de motoare benzinare. La dizal intr-adevar, diferenta e simtitoare.
Nici nu as pune pe piata motorizari asa de mici pe masinile astea (clasa medie sau care este..).
Pacat de cei care pun botu' si-si iau ''masina de masina'' cu motorizare de rahat.
Comment
-
Eu de-as avea aia 14000 de iepuroi, mi-as lua 308. Dar cum nu-i am, tot la logan raman. Mergi de curiozitate cu 308-ul si o sa-ti placa. Sigur o sa-ti placa. In afara de timpii declarati de producator, masina aia e peste logan ca tinuta si ca siguranta, ca design...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
@ Octavian. Nu inteleg la ce diferenta te referi atunci cand ma intrebi despre motorizarile pe benzina de la Skoda. In primul rand ma refeream strict la Octavia, pentru ca motorul de 1.4 16v pe Fabia mi se pare ok. In al doilea rand am condus Golf cu motorizarea de 1.4 (aceeasi) si mi s-a parut extrem de lent ... Iar din cate stiu eu Octavia e un pic mai grea ... Cat despre faptul ca tu nu ai pune motoare atat de mici pe masini de genul asta , crede-ma ca aia de le pun au strategii bine gandite.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View PostEu de-as avea aia 14000 de iepuroi, mi-as lua 308. Dar cum nu-i am, tot la logan raman. Mergi de curiozitate cu 308-ul si o sa-ti placa. Sigur o sa-ti placa. In afara de timpii declarati de producator, masina aia e peste logan ca tinuta si ca siguranta, ca design...
M-am carat si cu 207 1.4 hdi (e slabut motorul).
Atentie, faceam referire strict din p.D.V. Al motorizarii.
In rest ai vazut ce am spus cateva posturi anterioare ''ce sa compari'' (sau ceva de genu), adica n-ai ce compara ca sta mai bine la toate capitolele (ma uit la Focusu2 a lu' fratello, e minunat, dar are motorizare la limita 1.6 100 cp, tinuta de drum alta, stil alea alea...)
Dar sa ai o asemenea masina (gen Octavia 1.4, Focus2 1.4, Golf5 1.4) care in multe cazuri e mai basinoasa decat un amarat de Logan 1.4...Mai bine o las balta, numai ca sa am o masina d-asta, si din lipsa de bani sa optez pt o submotorizare. Ok, confort, design, tinuta de drum, materiale, alea alea, TOT e mai adevarat si mai frumos, nu destul...Motorul tata, motorul ma omoara... ))
PS: Sambo, ma refeream la diferenta de pret intre o Octavia Tour de 1.4 fata de 1.6 Cam 500 Euro, nu e mult spun eu. Una 75 alta 100 cp, e alta treaba.
De asta spuneam ca e pacat de cei care pun botu la o motorizare de 1.4 pt un 500-1000 Euro in plus la un motor mai adevarat, la masinile astea.
PPS: Tzony, se presupune ca ai bani de intretinere. Un motiv in plus sa (nu) pui botu la o submotorizare...Last edited by Octavian; 8 October 2008, 15:12.
Comment
-
Pana la urma nu inteleg rostul topicului. La ce capitol se compara, ca fie care le compara la altceva.
Comment
-
Nuuu, fals total si-mi pare rau daca asta ai inteles din tot ce am scris.
Exista o limita inferioara la fiecare masina, cu referire la performante, mai ales ca vorbim de masini care sunt la distanta considerabila una fata de cealalta (aproape ca n-au nici o treaba in comun).
Ce vreau sa spun ca exemplu: Loganu de 1.4 e o masina lenesa, sau la limita, parere impartita de multi posesori si nu numai. Si la teste oficiale spneau aia ca se simte submotorizarea.
Acum sa ne gandim la o masina net superiaoara unui Logan 1.4, la toate capitolele, dar cu vreo 250 kg mai grea si cu aproximativ aceeasi putere, ba chiar mai mica (70 cp in cazu de fata Peugeot 307 1.4 hdi).
Te astepti ca si performantele sa fie pe masura masinii, te gandesti ca trebuie sa aibe o limita inferioara a performantelor undeva mai sus decat un Logan 1.4, care e puturos conform parerilor generale.
Ce ''primesti'' in schimb? O submotorizare mai ''submotorizata'' decat cea a Loganului 1.4... Pai eu spun ca nu e bine.
Ok, ce mai vroiam sa spun: nu stiu in ce masura superioritatea clara la confort, tinuta de drum, finisari etc etc vor suplini submotorizarea accentuata.
Sa nu uitam ca in trafic ambele masini se vor intalni cu situatii asemanatoare: a depasi un tir in deal, a transporta mai mult decat una bucata sofer, etc.
Daca 1.4 mpi mai are ''probleme'' in executarea unor manevre in trafic din cauza puterii, ce sa mai spunem de astalalta? E mai lenesa decat ''lenesul''
Asta era ideea.Last edited by darksid3; 8 October 2008, 23:02.
Comment
Comment