Logan 1.4 MPI Chip Tuning Vs. Logan 1.6 8v Model Ambition ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    "cu faetonul ma plimb prin tot satu' "...

    Te rog sa nu mi-o iei in nume de rau, insa motivul pentru care vrei sa faci manevra asta mi se pare un pic hilar. Daca sora ta e incepatoare (ii urez multi kilometrii fara evenimente nedorite !!!), parerea mea este ca 1.4 este super suficient. Daca ii e frica sa intre intr-o depasire, mai bine sa nu intre. Daca un camion merge cu 60km/h, 1.4 MPI ii ofera suficienta putere incat sa efectueze depasirea in siguranta. Daca insa camionul merge cu 80 - 90 km/h, ca si incepator nu are de ce sa incerce depasirea, viteza fiind prea mare pentru statutul ei. Parerea mea este ca unui incepator nu ii trebuie prea multi cai sub capota, ci kilometrii parcursi la volanul unei masini corecte si care sa nu aiba probleme tehnice. Daca tu stii (asa cum ai afirmat) ca 1.4 MPI fuge suficient, mai bine fa-ti putin timp si invat-o sa faca depasiri cu 1.4 MPI. Scoala de soferi nu mai este suficienta in ziua de azi.

    PS: Eu i-am scris lu' Mos Craciun sa-mi aduca un 335 i, dar mi-a raspuns ca trebuie sa ma multumesc si cu un R 32... Mama ei de criza !!!

    Comment


    • #17
      Ei la naiba..))) Sunt atatea femei care conduc 1.4 si n-am prea auzit sa se vaite de lipsa de putere si alte cele.
      Uite colega-mea de lucru are Golf IV 1.4, s-a intamplat intr-o zi sa-i dau masina sa conduca ea pana acasa (stam aproape, eu bausem) la sfarsitul ''calatoriei'' mi-a spus ca nu se astepta sa mearga asa fain/usor Loganu (i-a placut si cutia ca se schimba usor treptele, pozitia la volan - ca e mica si ca vede bine )) ).

      In fine, deci cum spui si tu, ar trebui sa se descurce ok si cu 1.4.

      PS: mai un mic remap si nah mai sunt vreo 3-4 martoage acolo in plus ))

      Comment


      • #18
        deci , 1,4 cu remapare facuta cum trebuie pe stand , trebuie sa fie agal la toate nivele cu 1,6 , ba mai mult creste cuplul , proprie experienta , bafta

        Comment


        • #19
          Numai din remapare egal o laie cu 1.6 stock.

          Comment


          • #20
            cu motorul de 1.4 chipuit nu o sa ajungi niciodata la 90 cp cat are 1.6..doar ca pe demaraj 1.4 chipuit prinde mai rapid viteza fata de 1.6.
            TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

            Comment


            • #21
              Numai cipuit nu prinde nici viteza mai repede decat 1.6 mpi stock.

              Comment


              • #22
                sal baieti eu vrb de o remapare facuta ca la carte adica pe stand si masurata pe dyno , dupa care plecare de pe loc si pana la 170 cu logan stock , ai da clasa , o sa va arat si filmulete cine nu crede , in craiova ee ceva normal sa-ti iei 1,4 full si sal duci sus eu unu am doua loganuri unul are asa...chip filtru ,evacuare + serpidori fara catalizator , jante ,arcuri , axa sport , si saracuta da fum la 1,6 16v pana la 140 dupa care revine normal pe coada , celalalt are chip si filtru este al sotiei si sta linga 1,6 normal pana la coada, ce este greu de inteles , acuma normal ca cei care fac chip zici domne 10/30 % putere blablabla..dar asta este in cazul in care vii cu laptopul si schimbi harta.................daca faci totul de la cap la coada toti parametri ee altceva pe stan, intradevar si riscu ee mare , adica este un fel de motor comprimat , ...numai bine poate am sa vin si eu la urmatoarea intalnire depinde unde se tine , sa vedeti cu ochii vostri

                altceva , trebuie sa revin..1,4 mpi din fabrica in functie de compresie vine la propietar cu urmatoarele caracteristici...1,4mpi 50 - 57 kw , simplu niciodata nu vine normal la 55 kw , un kit adimisie complet undeva la 200 euro in sus , impinde pe dyno la 63 kw , evacuare compl am scrs mai sus remus ajunge la 71, dupa care vine chip normal , lumea o sa zica da nene chip dar nu facut pe strada sau in parcare sau la vreun service dupa colt , nu se da firma secret ...asa..deci urca sus la 81 kw..si ee super + axa .......mmmm o sa va arat si diagrame , totul pe hartie aparatele nu mint ....81 kw x 1,23...mm cat da ....

                partea cea mai importanta nu tine motorul mai mult de 90 ooo km , , trebuie sa specific schimbarea discului cu tot cu placa,,,in rest dumnezeu cu mila..numai bine , si nu uitati loganul nostru mult iubit si hulit de unii este peste urmatorele masini ka toate capitolele , pret- calitate -dotari ....cielo , espero nubira , fiesta , hyunday , aveo , astra pana in 2002 , fiat punto , 206 , C3 , ,,,of si multe frate de astea de cad tablele , sper sanu atrag antipatie dar sunt fan logan si asta eeee 1,4 1,5, 1,6 1,6 16V,,..unde mai pui ca ee nou si marfa .....,,,numai bine sper moderatori sa-mi ierte limbajul daca este cumva inadegvat...multam si la mai mare
                Last edited by alexandru o; 11 February 2009, 01:34. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  loganul 1.4 are putere intre 50-57KW? nu-i cam mare diferenta intre doua motoare identice (11CP)?
                  un kid de admisie iti da tie 6KW? mai da da-o dracului...8 cai din filtru sport si-o teava de inox?
                  dupa care evacuarea il urca la 71KW? 11CP din galerie si tobe?
                  si dupa ce ai softat-o pe dyno ii mai faci un cip si urca la 81KW (inca 14 CP)...
                  cati cai ai castigat cu axa cu came? cate grade are cama "deschiderea" ?
                  rezumat: eu zic ca astea-s "avioane" pana vine fisa de dyno (apropo, aia se poate maslui de nu-ti vine sa crezi)...1.6_16vulve 105CP, cu admisie, evacuare, soft si axe a ajuns la 125CP. tu cu 1,4empetrei cu 8 supape ai ajuns de la 75 la 100 de cai?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    altceva , trebuie sa revin..1,4 mpi din fabrica in functie de compresie vine la propietar cu urmatoarele caracteristici...1,4mpi 50 - 57 kw , simplu niciodata nu vine normal la 55 kw ,
                    Adica eu sa inteleg ca e loterie , depinde cum o nimeresti unele au 50 kw (alea mai puturoase) de care se plang toti si altele 55+ kw (aia mai norocosi )
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Diferenta e mai mica, dar asa e - una poate avea 71-72 cp, alta 73-74 cp.

                      Comment


                      • #26
                        bine zis @Seba...
                        Poate sa-i puna si aripi si NOS ,ca saracu logan de 1,4 nu are cum sa dea 100 cai.
                        Astea sunt basme, sau literatura SF cred. Raman la parerea mea...si a multora care mai stiu cate ceva despre motoare ca mai mult de 86 cai nu-i poti da loganului de 1,4

                        Comment


                        • #27
                          ba poti, dar nu cu cip, si 4 tevi indoite la motor. o axa cu came poate da 15 cai la un motor de 100, ma refer la axe sport de strada, deci nu prea vad cum sa dea mai mult de 10 cai la un motor de 75. daca se pun axe de rally, alea cer supape, arcuri, culbutori, pistoane schimbate. si motorul ala are ralanti la 1500rpm, numai masina de strada nu mai e. chiar si asa, greu scoti 100 de cai din 1.4empe3 cu 8 valve
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            daca pui atatea modificari pe un motor de 1.4, el cat mai rezista? cati km merge?sa nu mai vorbim de consum
                            TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                            Comment


                            • #29
                              E facut sa reziste sa reziste sa reziste sa reziste ... ))))))))

                              Comment


                              • #30
                                eu nu cred ca v.a avea viata lunga..el vine la parametri din uzina.cine vroia putere mai bine opta de la inceput pt un motor mai mare de 1.4.
                                TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google