@Razzvan: am pretentia sa ai putina intelegere. esti pe un forum logan si ai pretentia sa zica cineva ca loganul lor e mai rau ca al tau aveo... totusi, balanta e undeva de 3000+ la 1, deci un motiv in plus sa iti regindesti pozitia pe acest forum
n-am avut nici un aveo pe mina mea si nu pot spune nimic legat de condus si alte alea.
pot spune ca designul la aveo e mai modern, mai rotund etc... vine cu dotari standard de apreciat, cum ar fi ABS, mp3, EPS, eleron capota ... deci are plusuri si nu neaga nimeni acest lucru. (nu sint convins ca sint standard).
dar are si minusuri, exemplu ar fi rotile care sint prea mici in comparatie cu masina, la diametru ma refer. cele mai mari gume pe aveo sint 185/60/14... mici, foarte mici. varianta cea mai ieftina vine cu 155/13 , adica exact ca la vechea berlina 1310... c'mon. ma intreb unde e eficienta frinei si a stabilitatii daca nu se poate baza pe roti.
mi-am pus curu' pe scaunul soferului si pot spune ca acel scaun e de 10 ori mai incomod ca al loganului. am dat in spate exact cit sa am intins piciorul la ambreiaj la podea. am pus piciorul pe acceleratie si spre stupoarea mea, piciorul drept nu avea sprijin pe scaun, efectiv aveam in aer parte de la genunchi catre cur. am incercat simularea unei curbe dreapta/stinga si piciorul era in miscare libera. am masurat scaunele si la logan e cu aprox 8cm mai lung... partea de jos a scaunului unde sta curul, este dreapta. la logan este inclinata exact pentru suportul piciorului.
exact aceasi problema a scaunului am intilnit-o la renault clio, am facut febra musculara la piciorul drept pe traseul timisoara-bucuresti.
nici scaunul la logan nu este comod, dar este absolut incomparabil.
acest dezavantaj il resimt cei lungi in picioare.
un preten vroia masina si ma intreba Logan vs Aveo. aspectul lui Aveo i-au placut si lui si familiei. deci a ramas pe ideea aveo ... pina la test drive.
cu citvea zile inainte a condus golanul meu 1.5dci si a avut un punct de comparatie.
scutura mult mai tare (roti 185/60/14), s-a albit la fata cind a calcat frina la 100km/h si a simtit instabilitatea si senzatia ca nu se opreste.
el fiind scurt in picioare n-a avut probleme cu scaunul de la sofer.
in familia lui, tatal este inalt, el, mama lui si nevasta sint mai plinuti, asa ca au testat locul destinat pasagerilor fata si spate.
in fata in momentul schimbarii vitezelor il atingea pe tatal lui care statea in dreapta, cu umarul. test picat.
in spate tatal de 1.90m (aprox) avea loc doar la mijloc, asta daca nu-i era incomod sa tina capul inclinat intr-o paret, stinga sau dreapta dupa caz. test picat.
nevasta, mama si el in spate ... un adevarat test al inchiderii usii. test picat
motive suficiente care sa-l faca acum posesorul unui logan.
in logan tatal poate alege orice loc in spate fara sa tina capul inclinat. la schimbarea vitezelor nu se mai intilnesc. in spate incap normal exact acelasi trio si cu inchiderea usii normal, fara presari si reincercari.
am precizat ca a testat frina la loganul meu si era sa muste volanul? moment in care si-a bagat toata scula in frigiderul lui aveo.
si in ziua de azi imi mai zice ca totusi aveo arata mai bine ...
sa nu crezi ca noi nu stim ca loganul arata ca un "frigider", spatele este din topor, plastic ieftin peste tot si finisari de rahat. ca nu stim de vibratiile bordului si ale usiilor dupa un anumit numar de km. serviceul de rahat prin unele parti, mai nou rugina care apare in spate pe la aripi fiind o eroare de fabricatie.
cind mi-am cumparat loganul aveam de ales intre matiz si logan. eu avind mercedes acasa am fost total anti dacia si spre surprinderea mea m-a convins ca nu e asa de rau loganul.
cind eram la reprezentanta chevy cu pretenu' sa vedem mindria de masina, cel care ne prezenta masina a recunoscut ca este o masina ieftina, prea ieftina si este ceva pe undeva la acel Aveo de are un pret asa de mic.
am uitat ceva ce stiam, aveo a luat 3 stele la testul ENCAP, dar a ramas cu o stea din cauza chestiilor care zburau prin habitaclu in caz de accident si care mutilau persoanele din masina.
in concluzie, majoritatea celor 3,765 membrii de pe acest forum vor fi contra ta. iti admir curajul de a ne prezenta si a-ti apara Aveo-ul.
daca eu spun ca loganul e un frigider si un lighean ei stiu ca nu gindesc chiar asa si ca imi iubesc loganul. dar cind acele cuvinte vin de la tine, un posesor de aveo, e o cu totul alta poveste si ai observat deja.
la final rog forumistii sa se rezume la titlul acestui topic si nu raspunde-ti polemicilor (in special razzvan).
ca este logan sau aveo, ambele sint niste frigidere, una din ele avind forme mai voluptoase si nimic mai mult. ambele masini ieftine si construite pentru omul cu bani putini. altfel... toti am avea aceste vise realizate.
topicul nu se inchide.
gata cu polemicile si jignirile, pina aici! sau incep sa impart fluturasi si premii.
n-am avut nici un aveo pe mina mea si nu pot spune nimic legat de condus si alte alea.
pot spune ca designul la aveo e mai modern, mai rotund etc... vine cu dotari standard de apreciat, cum ar fi ABS, mp3, EPS, eleron capota ... deci are plusuri si nu neaga nimeni acest lucru. (nu sint convins ca sint standard).
dar are si minusuri, exemplu ar fi rotile care sint prea mici in comparatie cu masina, la diametru ma refer. cele mai mari gume pe aveo sint 185/60/14... mici, foarte mici. varianta cea mai ieftina vine cu 155/13 , adica exact ca la vechea berlina 1310... c'mon. ma intreb unde e eficienta frinei si a stabilitatii daca nu se poate baza pe roti.
mi-am pus curu' pe scaunul soferului si pot spune ca acel scaun e de 10 ori mai incomod ca al loganului. am dat in spate exact cit sa am intins piciorul la ambreiaj la podea. am pus piciorul pe acceleratie si spre stupoarea mea, piciorul drept nu avea sprijin pe scaun, efectiv aveam in aer parte de la genunchi catre cur. am incercat simularea unei curbe dreapta/stinga si piciorul era in miscare libera. am masurat scaunele si la logan e cu aprox 8cm mai lung... partea de jos a scaunului unde sta curul, este dreapta. la logan este inclinata exact pentru suportul piciorului.
exact aceasi problema a scaunului am intilnit-o la renault clio, am facut febra musculara la piciorul drept pe traseul timisoara-bucuresti.
nici scaunul la logan nu este comod, dar este absolut incomparabil.
acest dezavantaj il resimt cei lungi in picioare.
un preten vroia masina si ma intreba Logan vs Aveo. aspectul lui Aveo i-au placut si lui si familiei. deci a ramas pe ideea aveo ... pina la test drive.
cu citvea zile inainte a condus golanul meu 1.5dci si a avut un punct de comparatie.
scutura mult mai tare (roti 185/60/14), s-a albit la fata cind a calcat frina la 100km/h si a simtit instabilitatea si senzatia ca nu se opreste.
el fiind scurt in picioare n-a avut probleme cu scaunul de la sofer.
in familia lui, tatal este inalt, el, mama lui si nevasta sint mai plinuti, asa ca au testat locul destinat pasagerilor fata si spate.
in fata in momentul schimbarii vitezelor il atingea pe tatal lui care statea in dreapta, cu umarul. test picat.
in spate tatal de 1.90m (aprox) avea loc doar la mijloc, asta daca nu-i era incomod sa tina capul inclinat intr-o paret, stinga sau dreapta dupa caz. test picat.
nevasta, mama si el in spate ... un adevarat test al inchiderii usii. test picat
motive suficiente care sa-l faca acum posesorul unui logan.
in logan tatal poate alege orice loc in spate fara sa tina capul inclinat. la schimbarea vitezelor nu se mai intilnesc. in spate incap normal exact acelasi trio si cu inchiderea usii normal, fara presari si reincercari.
am precizat ca a testat frina la loganul meu si era sa muste volanul? moment in care si-a bagat toata scula in frigiderul lui aveo.
si in ziua de azi imi mai zice ca totusi aveo arata mai bine ...
sa nu crezi ca noi nu stim ca loganul arata ca un "frigider", spatele este din topor, plastic ieftin peste tot si finisari de rahat. ca nu stim de vibratiile bordului si ale usiilor dupa un anumit numar de km. serviceul de rahat prin unele parti, mai nou rugina care apare in spate pe la aripi fiind o eroare de fabricatie.
cind mi-am cumparat loganul aveam de ales intre matiz si logan. eu avind mercedes acasa am fost total anti dacia si spre surprinderea mea m-a convins ca nu e asa de rau loganul.
cind eram la reprezentanta chevy cu pretenu' sa vedem mindria de masina, cel care ne prezenta masina a recunoscut ca este o masina ieftina, prea ieftina si este ceva pe undeva la acel Aveo de are un pret asa de mic.
am uitat ceva ce stiam, aveo a luat 3 stele la testul ENCAP, dar a ramas cu o stea din cauza chestiilor care zburau prin habitaclu in caz de accident si care mutilau persoanele din masina.
in concluzie, majoritatea celor 3,765 membrii de pe acest forum vor fi contra ta. iti admir curajul de a ne prezenta si a-ti apara Aveo-ul.
daca eu spun ca loganul e un frigider si un lighean ei stiu ca nu gindesc chiar asa si ca imi iubesc loganul. dar cind acele cuvinte vin de la tine, un posesor de aveo, e o cu totul alta poveste si ai observat deja.
la final rog forumistii sa se rezume la titlul acestui topic si nu raspunde-ti polemicilor (in special razzvan).
ca este logan sau aveo, ambele sint niste frigidere, una din ele avind forme mai voluptoase si nimic mai mult. ambele masini ieftine si construite pentru omul cu bani putini. altfel... toti am avea aceste vise realizate.
topicul nu se inchide.
gata cu polemicile si jignirile, pina aici! sau incep sa impart fluturasi si premii.
Comment