Logan vs Aveo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Razzvan: am pretentia sa ai putina intelegere. esti pe un forum logan si ai pretentia sa zica cineva ca loganul lor e mai rau ca al tau aveo... totusi, balanta e undeva de 3000+ la 1, deci un motiv in plus sa iti regindesti pozitia pe acest forum

    n-am avut nici un aveo pe mina mea si nu pot spune nimic legat de condus si alte alea.
    pot spune ca designul la aveo e mai modern, mai rotund etc... vine cu dotari standard de apreciat, cum ar fi ABS, mp3, EPS, eleron capota ... deci are plusuri si nu neaga nimeni acest lucru. (nu sint convins ca sint standard).
    dar are si minusuri, exemplu ar fi rotile care sint prea mici in comparatie cu masina, la diametru ma refer. cele mai mari gume pe aveo sint 185/60/14... mici, foarte mici. varianta cea mai ieftina vine cu 155/13 , adica exact ca la vechea berlina 1310... c'mon. ma intreb unde e eficienta frinei si a stabilitatii daca nu se poate baza pe roti.
    mi-am pus curu' pe scaunul soferului si pot spune ca acel scaun e de 10 ori mai incomod ca al loganului. am dat in spate exact cit sa am intins piciorul la ambreiaj la podea. am pus piciorul pe acceleratie si spre stupoarea mea, piciorul drept nu avea sprijin pe scaun, efectiv aveam in aer parte de la genunchi catre cur. am incercat simularea unei curbe dreapta/stinga si piciorul era in miscare libera. am masurat scaunele si la logan e cu aprox 8cm mai lung... partea de jos a scaunului unde sta curul, este dreapta. la logan este inclinata exact pentru suportul piciorului.
    exact aceasi problema a scaunului am intilnit-o la renault clio, am facut febra musculara la piciorul drept pe traseul timisoara-bucuresti.
    nici scaunul la logan nu este comod, dar este absolut incomparabil.
    acest dezavantaj il resimt cei lungi in picioare.
    un preten vroia masina si ma intreba Logan vs Aveo. aspectul lui Aveo i-au placut si lui si familiei. deci a ramas pe ideea aveo ... pina la test drive.
    cu citvea zile inainte a condus golanul meu 1.5dci si a avut un punct de comparatie.
    scutura mult mai tare (roti 185/60/14), s-a albit la fata cind a calcat frina la 100km/h si a simtit instabilitatea si senzatia ca nu se opreste.
    el fiind scurt in picioare n-a avut probleme cu scaunul de la sofer.
    in familia lui, tatal este inalt, el, mama lui si nevasta sint mai plinuti, asa ca au testat locul destinat pasagerilor fata si spate.
    in fata in momentul schimbarii vitezelor il atingea pe tatal lui care statea in dreapta, cu umarul. test picat.
    in spate tatal de 1.90m (aprox) avea loc doar la mijloc, asta daca nu-i era incomod sa tina capul inclinat intr-o paret, stinga sau dreapta dupa caz. test picat.
    nevasta, mama si el in spate ... un adevarat test al inchiderii usii. test picat
    motive suficiente care sa-l faca acum posesorul unui logan.
    in logan tatal poate alege orice loc in spate fara sa tina capul inclinat. la schimbarea vitezelor nu se mai intilnesc. in spate incap normal exact acelasi trio si cu inchiderea usii normal, fara presari si reincercari.
    am precizat ca a testat frina la loganul meu si era sa muste volanul? moment in care si-a bagat toata scula in frigiderul lui aveo.
    si in ziua de azi imi mai zice ca totusi aveo arata mai bine ...

    sa nu crezi ca noi nu stim ca loganul arata ca un "frigider", spatele este din topor, plastic ieftin peste tot si finisari de rahat. ca nu stim de vibratiile bordului si ale usiilor dupa un anumit numar de km. serviceul de rahat prin unele parti, mai nou rugina care apare in spate pe la aripi fiind o eroare de fabricatie.

    cind mi-am cumparat loganul aveam de ales intre matiz si logan. eu avind mercedes acasa am fost total anti dacia si spre surprinderea mea m-a convins ca nu e asa de rau loganul.
    cind eram la reprezentanta chevy cu pretenu' sa vedem mindria de masina, cel care ne prezenta masina a recunoscut ca este o masina ieftina, prea ieftina si este ceva pe undeva la acel Aveo de are un pret asa de mic.

    am uitat ceva ce stiam, aveo a luat 3 stele la testul ENCAP, dar a ramas cu o stea din cauza chestiilor care zburau prin habitaclu in caz de accident si care mutilau persoanele din masina.

    in concluzie, majoritatea celor 3,765 membrii de pe acest forum vor fi contra ta. iti admir curajul de a ne prezenta si a-ti apara Aveo-ul.
    daca eu spun ca loganul e un frigider si un lighean ei stiu ca nu gindesc chiar asa si ca imi iubesc loganul. dar cind acele cuvinte vin de la tine, un posesor de aveo, e o cu totul alta poveste si ai observat deja.

    la final rog forumistii sa se rezume la titlul acestui topic si nu raspunde-ti polemicilor (in special razzvan).
    ca este logan sau aveo, ambele sint niste frigidere, una din ele avind forme mai voluptoase si nimic mai mult. ambele masini ieftine si construite pentru omul cu bani putini. altfel... toti am avea aceste vise realizate.

    topicul nu se inchide.

    gata cu polemicile si jignirile, pina aici! sau incep sa impart fluturasi si premii.

    Last edited by crististreulea; 18 January 2008, 17:47.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • Daca vrea cineva sa continue cu off-topicul in continuare si nu se poate abtine, sa deschida un topic la Cafenea.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • In sfarsit un membru capabil din toate punctele de vedere. Super post.

        Cateva precizari :

        - rotile sunt 185/65/15 .
        - am franat si cu Loganul si cu Aveo ( Ceva mai bine la Logan .... dar sa nu uitam pe talonul meu scrie ~1200kg ..). Oricum sunt super multumit de frana (abs'ul m-a scos din 2 -3 situatii critice ).
        - scaunele mi se par mai bune datorita suportului lateral care la Logan nu exista.

        Comment


        • Cristi, daca nu era el...cel mai realist de aici (care te face muci in cravata la o liniuta...)

          Dar eu sa sti ca tot iti trag o scatoalca cand te vad, asa de control. Asta doar pt ca esti impertinent.

          Comment


          • Prima Pagina Actualitate Accident cu doi morti la Baltati
            Accident cu doi morti la Baltati
            Accident de circulatie foarte grav pe drumul european E 583, pe raza localitatii Baltati. Un taxi se deplasa catre Tirgu Frumos, iar un Chevrolet care venea spre Iasi l-a izbit din plin, dupa ce a intrat pe contrasens. Doi barbati din Chevrolet au murit pe loc. Un alt accident rutier a avut loc vineri seara linga sediul Serviciului de Ambulanta Iasi.


            Taxi-ul marca Fiat avea doi clienti. Soferul masinii a incercat sa evite Chevroletul care a intrat pe banda de pe contrasens, dar nu a mai reusit. In urma accidentului, ambii calatori din Chevrolet au murit. Soferul taxiului avea un cheag de singe la cap, pasagerul din dreapta acuza dureri foarte mari la coloana, iar pasagera din spate a tras o sperietura groaznica.
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • ma mir ca nu s-a inchis aici
              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

              Comment


              • Sursa? Ca nu stiu....

                Comment


                • @Razzvan: corectare domnu'! aici se spune cu totul altceva.
                  cind vroia el masina nu erau roti decit de 185/60/14. acum vad ca au scos si 195/55/15, adica janta mai mare iar cauciucul si mai mic, deci si mai rigid!
                  pe talonul loganului meu scrie 1150kg , deci nu e deloc departe.
                  legat de scaune ... asta chiar nu retin cu lateralele, oricum ma deranja lipsa suportului la picioare.

                  @Octavian___28: te rog frumos, am rugat sa terminam cu jignirile

                  @D-FENS: pune si sursa
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • Newsiasi.ro
                    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                    Comment


                    • @D-FENS vrei sa'ti caut articole cu cati oameni au murit in Logan ?... hai ca o iei rau pe aratura ?( Chevrolet ala era Aveo ? poate era Spark poate era Corvette )...

                      @Octavian___28 : mama ... ramai la oi cu "scatoalcele "tale.. Ma bati ? Tu si cu mai cine?... Te declar "Taranul forumurilor romanesti... aka Scatoalca ". Iar tu la o liniuta cu un 16v nu o sa intelegi nimic... Ramai in lumea ta de 2 bani ..( ce impertinent sunt ). crististreulea incurajezi violenta ?)

                      defapt sunt 185/55/15... :p

                      Comment


                      • Tot nu mi-ai raspuns la intrebarea cu norma de depoluare...
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • Originally posted by D-FENS View Post
                          Prima Pagina Actualitate Accident cu doi morti la Baltati
                          Accident cu doi morti la Baltati
                          Accident de circulatie foarte grav pe drumul european E 583, pe raza localitatii Baltati. Un taxi se deplasa catre Tirgu Frumos, iar un Chevrolet care venea spre Iasi l-a izbit din plin, dupa ce a intrat pe contrasens. Doi barbati din Chevrolet au murit pe loc. Un alt accident rutier a avut loc vineri seara linga sediul Serviciului de Ambulanta Iasi.


                          Taxi-ul marca Fiat avea doi clienti. Soferul masinii a incercat sa evite Chevroletul care a intrat pe banda de pe contrasens, dar nu a mai reusit. In urma accidentului, ambii calatori din Chevrolet au murit. Soferul taxiului avea un cheag de singe la cap, pasagerul din dreapta acuza dureri foarte mari la coloana, iar pasagera din spate a tras o sperietura groaznica.
                          Intrati pe Tele'M-Informatia desteapta si vizionati si inregistrarea video

                          Avem si "pozne":
                          Attached Files
                          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                          Comment


                          • Ce a postat D-Fens vine sa intareasca imaginea pe care am incercat sa o enunt de nenumarate ori...IN AVEO MORI si la viteze mici ! Iar daca posesorul nostru drag nu vede si/sau nu intelege ca ASTA e CEL MAI IMPORTANT LUCRU la o masina, atunci orice discutie nu-si are rostul...
                            Si acum imi pare rau ca am zis in postul 360 ce am zis in prima fraza, dar totusi e pacat ca Razvann nu vede si acest aspect si imi pare rau ca la cei 22 de ani ai lui isi risca viata...
                            De ce isi risca viata? Pai sa explic un pic... La aceasta varsta, nu ai cum sa ai km multi si experienta la volan. Poate dupa 1.000.000 de km sa incepi sa ridici pretentii de "experimentat la volan" dar nici atunci nu stii ce si cum poate sa apara. E... tot de la varsta se trage si teribilismul la volan ptr. ca trebuie sa recunoastem ca la o astfel de varsta imposibil sa nu incerci macar o data ce poate masina sau sa faci vreo impresie cuiva, etc...
                            Lucrurile astea combinate cu o masina extrem de nesigura (drept dovada testele si relatarile din viata de zi cu zi) nu poate duce decat spre un singur lucru... doliu... Sper ca cei care se regasesc in aceste randuri, macar sa-si aduca aminte de vorbele astea si de imaginile din diverse accidente...

                            Ca offtopic, dar legat de siguranta... N-am prieteni cu aveo care sa fi avut accident, insa am un prieten cu megane (care e masina de 5* la siguranta) a avut impact frontal la aprox. 80km/h din determinarile politiei, cu un stalp, in incercarea de a evita un dobitoc, pe care l-a si sters un pic... Era in masina el si logodnica lui... NICI O ZGARIETURA !!! doar putine arsuri de la airbaguri dar cam atat... Masina a fost dauna totala, dar a scapat viu si nevatamat... Urmatoarea lui masina a fost una identica... Pe mine cel putin care stiu ce s-a intamplat si prin ce a trecut, m-a ingrozit si de atunci pun f. mare pret pe siguranta...atunci mi-am schimbat masina cu un logan, am trecut de la 0* la 3*, iar acum la capitolul asta am ajuns la 5*... Pentru mine orice alt gadget e un moft, insa SAFETY FIRST !!!

                            ..si in incheiere... mai usor cu acceleratia !

                            Comment


                            • Originally posted by Razzvan View Post
                              crististreulea incurajezi violenta ?
                              defapt sunt 185/55/15... :p
                              nu incurajez violenta, motivul pentru care aveti fiecare cite un premiu .

                              acel 185mm e latimea cauciucului. 55 reprezinta 55% din latimea cauciucului, iar 15" este dimnesiunea jantei. loganul are stock 185/65/15, undeva la 2 cm in plus.
                              ca sa maresc la mine stabilitatea si aderenta, eu am pus 205/55/16. scutura mai tare ca si cele stoc dar aderenta este mult, foarte mult crescuta. problema la aveo este ca nu poti pune roti asa mari, nu intra. locul destinat rotii este conceput pentru roti mici.

                              aici filmul accidentului cu doi morti la Baltati. avind in vedere ca a fost lovit din lateral ... scaunul pasagerului din dreapta a disparut. pasagerii din fiat au avut airbag frontal, cei de pe aveo n-au avut zile si nici un airbag deschis.

                              crash test aveo, cam dureros ce am vazut
                              aici a rezistat cu bine unui crashsi aici a rezistat foarte binecrash test masini mici, printre care si aveo la minutul 6

                              crash test logan, parca e "alta peste"

                              concluzia mea: masina trebuie sa-ti salveze viata cind e nevoie! restul nu conteaza!
                              Last edited by crististreulea; 19 January 2008, 11:42.
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment


                              • Doamne comparativ cu loganul, aveo se face praf ... iti da de gandit, oricum cel mai frumos si bine ar fi sa nu se ajunga la situati de genul si daca doamne fereste o patesti sa le ai pe stele ca sa scapi cu viata si nemutilat.
                                sigpic
                                Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google