Octavian_28 asta-i marea lor prostie. Motorul de Aveao este motor de turatie mare (mi se pare ca are cuplul maxim la o turatie mai mare decat 1,6 16 v de la Logan). Si merg subturat pentru economie (sau din prostie) si creste muult consumul. Cei drept consuma si corect exploatat mai mult decat Loganul (foarte rau pentru Aveo) dar nu-i diferenta mare.
Logan vs Aveo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ai dreptate Rocri ... Multa lume nu exploateaza corect masina: de'aici apar si probleme cu check engine, consum mult mai mare ( de exemplu daca merg la 50km/h cu a 4'a scade imediat acul la benzina , daca merg cu a 3'a e ok ).
Culoarea bordului mie mi se pare foarte tare ( verde sau albastru sunt singurele culori care'mi plac la interior ).
Iar despre consum : 6.8 in exterior si ~8-9 in oras nu mi se pare mult pentru un 1.4 cu 94 cp... .
Comment
-
6,8 afara cu ce speed (sa nu-mi spui ca la 170 ca-mi dau pe spate)? Si in oras, hotaraste-te 8 sau 9? 8 si ceva sau 9 si ceva...? )
In orice caz, datele din carte sunt mai reale cele de la Logan (16 V) decat Aveo 1.4 16V.
La voi e o dif. mare intre ce spune si si-ar dori constructoru' cu realitatea.
Comment
-
Consumul de carburant MVEG (litri/100km): urban 8,9 -> in jurul valorii asteia imi consuma si mie in oras ...
In afara merg cu 120 km/h de'obicei ...
Iar in oras depinde de multe chestii .. de'aia zic 8-9 .. poate ajunge si la 10 ... Oricum merg mai "sportiv" cu ea ...
Comment
-
si marmota invelea ciocolata...
parerea mea sincera , dar e doar parerea mea si daca va supara asta e... si cine zice ca nu-l intereseaza parerea mea sa ma caute la ``piata``
deci parerea mea e ca posesorul de aveo mai bine zis cel care isi aveo e in 80% unul care nu suporta dacia si considera ca e o mare rusine sa conduca dacia si daca nu ar avea bani de aveo si ar lua un junghi la sh dar sa fie orice nu mai dacia nu... si aveo mai e cumparat de oamenii care sunt paraleli cu masinile , cei care le cumpara dupa ``frumusete``... cine se intereseaza de utilitate , performate , fiabilitate , revizii si etc si face o balanta si la banii isi ia logan si ura si la gara...
sigpic
Comment
-
...cine se intereseaza de utilitate , performate , fiabilitate , revizii si etc ...........isi ia logan si ura si la gara...
Aici ai spus foarte bine. Dar vezi...nu toti sunt sau trebuie sa fie neaparat cunoscatori. De aia si mie mi se pare o mare tzeapa Aveo.
Mai bine mai modesta, dar sa merite banii dati pe ea, decat una care emite pretentii si defapt e ''ceva'' ambalat. Am mai spus, toate sunt noi, merg bine acum (la Logan nu se pune problema, am vazut taxi 1.4 cu peste 200000 la bord, cel putin la cap. motor no problem) dar peste cativa ani (2-3 nu mai mult) am emotii. Numai timpul va dovedi cine are dreptate. Pt. ca sa fim seriosi, la o prima vedere, sa fi habarnist total, Aveo e peste Logan. Dar ceva nu miroase bine, altii au si aratat-o (NCAP) si mai sunt multe...Tare vreau sa vad un Aveo cu 70-90000 la bord si sa nu fi schimbat vreo bucsa sau pivot...
Comment
-
bah, sony, iar sari de c*r in sus? tavi...ce dracu? sunt chestii de gust, pana la urma...
razzvan, consumi cam cat 1.6mpi in aceleasi conditii de mers...masina arata mai bine decat un logan, dar e mai nesigura, la pret sunt avantajate loganurile si cred ca si la revizii, deci, una peste alta, la aveo platesti ceva mai mult pt un design nu mult superior dar finisari clar mai bune. a, si pt ca scrie "chevrolet" pe ea, dar pt asta, se plateste. deci eu chiar nu vad vreuna sa fie net superioara celeilalte, asa, per total, doar la anumite capitole...cum pt mine au contat mai mult rezultatele de la ncap, am ales logan, nu ca mi-ar placea mie in mod deosebit...pana sa vina cineva sa arunce cu rahat intr-o masina, culmea, defel sau nu mult inferioara lui aveo (si sa fiu jignit numai pt ca n-am avut "inspiratia/stofa" sa aleg un aveo), nu eram eu prea incantat de logan, dar multumit...ei, intre timp, ai reusit sa mai "castigi" un "admirator" care-i sfatuieste pe toti cunoscutii ce vor masini sa dea un ochi pe site-ul ncap cand se gandesc la aveo.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Asa e, sunt reviziile mai scumpe la Aveo, dar aspectul asta nu conta daca masina avea cel putin 3*-4* la testele NCAP si arata mai frumos.
Comment
-
Pai mai conteaza...? Dacia suna urat, mai bine una de ''renume'' la care platesc intretinerea mult mai mare, la performante e sub Logan, consum cat incape, cost achizitie egal sau mai mare (Aveo)! Fiabilitate...siguranta...no coment...
Dar breeee!!! Arata faiiiin, interioru' ma ''cuceresteeee'', merge suuuper fain...
Pana cand se dumiresc altii...eu spun: INUMAN.
Comment
-
eu va spun sincer ca acum dupa ce am mcvul numi doresc alta masina din aceasi clasa decat logan ptr ca nu mi-se pare o investitie buna sau dau 3-4mii de euro ptr ce ptr un design mai stralucit? si o revizie dubla? eu in viitor urmatoarea masina daca nu va fi logan va fi la 25-35mii euro daca va fi tot 10-15mii euro va fi tot logan asta-i parerea mea nu c-as sari de cur... dar eu sunt inebunit dupa loganu meu
sigpic
Comment
-
Daca ai sti cate ceva ai sti si ca Aveo e in clasa mica iar Loganul e o compacta ...
@octavian
"Tare vreau sa vad un Aveo cu 70-90000 la bord si sa nu fi schimbat vreo bucsa sau pivot..."...
Pai astea se schimba si la un bmw ... la ce drumuri avem deja le bagam la categoria consumabile ...
Comment
-
nea razvan eu ma refeream in aceasi clasa de pret ca daca e so luam la marime te invit la mine in mcvu cu tot cu aveo... fara suparare dar te cam ataci ce credeai ca o sati laudam aveo ideea e ca daca tu esti multumit de alegere inseamna ca ai o masina buna... fiecare isi ia masina dupa necesitati si mai ales buget...
sigpic
Comment
-
Originally posted by Razzvan View PostDaca ai sti cate ceva ai sti si ca Aveo e in clasa mica iar Loganul e o compacta ...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment