eu stiti de ce nu miam luat aveo... va spun cu toata sinceritatea mea de loganist... ca nu incap in el nush stau cu genunchi in bord cand stau la volan nu pot sa ma cracanez ca nam unde e e ingusta masina aia asta a fost primu lucru pentru care am zis nu , ca daca nu ma simt eu bine in ea ce ma intereseaza stele si fiabiliatate si etc...
Logan vs Aveo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Citeam intr-o revista autoshow, anul trecut:
Se face comparatie intre mai multe masini si costurile reviziilor pe durata a 100 000 km
Si ca rezultat surprinzator a fost ca renault symbol are niste costuri in jur de 3200 RON
Iar aveo ....5600 ron
Logan era pe la 1800 - 2000 parca ( nu sunt f sigur )
Comparatia era pentru motoare de 1.4
Trebuie sa caut articolul...dar aveo avea cele mai mari costuri la revizii ( si toata lumea spune ca la renault sunt scumpe )
Comment
-
Salutare .
Urmaresc acest topic de mai multa vreme , inainte ca utilizatorul Razzvan sa-si faca aparitia pe el. Lucrez la o firma de distributie si-n urma cu 4 luni am primit aceasta masina: Chevrolet Aveo 1.4 16 valve. Eram de aceeasi parere cu voi ca Aveo este sub Logan dar va spun sincer ca Aveo e cu mult peste din pacate. Sa o conduceti peste o mie de kilometri si o sa-mi dati dreptate. A inceput sa mi se para deprimant sa vad oameni fericiti pe langa Logan sau in Logan.
ps: sunt posesor de Dacia Logan 1.6 8 valve 90 de caluti .
Cu stima ,
Mihnea
Comment
-
Originally posted by Mihnea View PostSalutare .
Urmaresc acest topic de mai multa vreme , inainte ca utilizatorul Razzvan sa-si faca aparitia pe el. Lucrez la o firma de distributie si-n urma cu 4 luni am primit aceasta masina: Chevrolet Aveo 1.4 16 valve. Eram de aceeasi parere cu voi ca Aveo este sub Logan dar va spun sincer ca Aveo e cu mult peste din pacate. Sa o conduceti peste o mie de kilometri si o sa-mi dati dreptate. A inceput sa mi se para deprimant sa vad oameni fericiti pe langa Logan sau in Logan.
ps: sunt posesor de Dacia Logan 1.6 8 valve 90 de caluti .
Cu stima ,
Mihnea
Prefer Logan, chiar daca Aveo ar avea si 160 valve. Ia uite ze se zice aici.
Comment
-
@mihnea:
la ce e aveo cu mult peste logan? design, da s-a acceptat. finisari, si asta s-a acceptat. acu sa luam partea tehnica: sportivitate? nu cred, dar hai, acolo, o idee (clar la 1.4 si discutabil la 1.6mpi)...stabilitate? multi zic altceva, chiar si presa straina; si curul meu, la fel (am zis cur pt ca o masina se conduce "cu curul", de acolo vin toate informatiile legate de stabilitate. daca nu conduci asa, nu incerca senzatii sport)...siguranta? hai ca ma faci sa rad...consum? forumul chevrolet zice altceva. pret? listele de preturi zic altceva...fiabilitate? aici nu cred ca-s diferente esentiale, oricum ambele masini n-au multi ani si-n afar de taxiuri nu stim mare lucru despre nici una dintre ele. costuri de intretinere? logan peste aveo. deci, atept sa ma combati punct cu punct...
aporpo, nu-s fan logan, dar de la a face cineva loganul varza doar ac nu scrie chevrolet (si utilizatorii de logan fraieri ca nu si-au luat motocositoare chevrolet) pe masina si pana la a aduce argumente clare, cu suport in revistele de specialitate, emisiuni, site-uri de producator si altele asemanatoare, permite-mi te rog sa nu fiu de cord in totalitate cu tine...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Se pare ca link-ul din postul meu nu merge. Uite poza...Attached Files
Comment
-
la capitolul siguranta, interesul mai crescut pentru siguranta de la dacia este evident fata de chevrolet si prin faptul ca loganul are in standard airbag dublu de la a doua versiune (preference) pe cand la aveo asirbagul pasager standard apare ceva mai sus... asta pe langa rezultatele de la teste...
in privinta spatiului... mie mi se par spatioase ambele, dar loganul e mai solid, chiar daca nu e atat de "aratos". Si la dotari, degeaba ai o gramada de briz-brizuri in standard de la prima versiune daca lipsesc cele esentiale ...
Comment
-
luati-va tata aveo sau ce vreti voi. Dupa primele revizii sau daca apare cea mai mica problema o sa vreti sa le vindeti. In fine daca ai leafa de peste 1000E si nu te intereseaza pt ca ai de unde, atunci nici o problema, intrati in larga masa a "consumatorilor" Eu nu sunt fan masini vreau cea mai ieftina masina noua, usor de intretinut si sa imi fac treaba cu ea, - si pt mine loganul corespunde, in rest sunt fite. Eu nu bag banii in masini ca sa ma mandresc pe sosea cat de barbat sunt,pt ca am o masina scumpa si puternica ( cu toate ca se pare multe fetite si doamne cad pe spate cand vad asa ceva, dar asta e o chestie de educatie si de bun simt. )
Sa va spun drept mi-a facut cu ochiul un chevrolet lacetti diesel, frumos puternic, destul de scump , suficient de incapator, Dar daca ma gandesc bine unde pot sa il folosesc la capacitate maxima, in romania nici un caz, si eu fac aprox 15000 km pe an, nu se merita, mai bine bag banii in altceva - pe bune
Este opinia mea, "caruta mea" cum au poreclit-o colegii merge bine si nu am probleme, pe cand lor cu masini scumpe si smechere a inceput sa li se stearga zambetul de pe fata - 2 colegi si-au cumparat opel corsa de ala mic 9000 E si o tipa si-a luat logan , fata desteapta.
Nu stiu ce sa zic, dar nu m-as arunca la masini scumpe, si la americani si in europa multe masini destul de vechi si umile as zice, pentru ca oamenii sunt practici, pentru ei masina nu e motiv de mandrie si statut social cum a ajuns la noi, unde toti cei care si-au luat "mercedes: sau alte marci cred ca cu asta au si facultate si sunt tare destepti. Masina este un obiect parerea mea care trebuie luat in functie de necesitati, altfel arunci banii aiurea, si in 2-3 ani apar alte inventii poate masina cu hidrogen - complet nepoluanta etc.
Pentru mine loganul este suficient pe bune, sunt linistit daca intra un berbec in mine pt ca totusi piesele nu sunt f scumpe la logan si pt un casco de 10-15 mil anual esti acoperit. Plus ca am si manualul de reparatii etc.
Sincer am masina de 2 ani si nu am bagat decat motorina in ea si ulei la revizii (si consumabile) pe cand la altii hmmm, sunt realist si pentru mine nu conteaza atat de mult +50% confort sau look, am nevoie de o masina pe care sa ma pot baza , fiabila si sa consume putin , iar dieselul meu e ok.
Hint: Intrebati pe un patron de firma de reparatii auto cate loganuri vin la ei cu probleme si cate masini straine. Loganul e fiabil si construit pt romania as zice eu. Tin la loganul meu si nu o sa-l schimb decat poate cu alt logan dar peste cativa ani. Si nu sunt angajat al Dacia , are si ea partile ei slabe, dar una peste alta pentru mine e ok.
Daca francezii nu ar fi atat de calici si atat de avizi de castig rapid ar putea face unele face-lifturi la logan , sa bage un filtru de polen sau chiar o motorizare 1.5 dci 105 cp, si ar fi super ok.
Poate ca in cativa ani
Sper ca nu am vorbit prea mult si nu v-am plictisit. Numai bine
vali
Comment
-
Originally posted by Mihnea View PostSalutare .
Urmaresc acest topic de mai multa vreme , inainte ca utilizatorul Razzvan sa-si faca aparitia pe el. Lucrez la o firma de distributie si-n urma cu 4 luni am primit aceasta masina: Chevrolet Aveo 1.4 16 valve. Eram de aceeasi parere cu voi ca Aveo este sub Logan dar va spun sincer ca Aveo e cu mult peste din pacate. Sa o conduceti peste o mie de kilometri si o sa-mi dati dreptate. A inceput sa mi se para deprimant sa vad oameni fericiti pe langa Logan sau in Logan.
ps: sunt posesor de Dacia Logan 1.6 8 valve 90 de caluti .
Cu stima ,
Mihnea
lasaniie...
zimi si mie la ce capitole este cuuuuuuu mult peste logan? finisaje design?si stop
tise pare deprimant ca un om se bucura de masina lui? pai inseamna ca nu mai vazut pe mine ca tiai taia venele de atata deprimare...
scuzama dar nuti mai zic nimic ca dabia ma abtin sa nu te jignesc...
sigpic
Comment
Comment