Originally posted by valyR
View Post
luati-va tata aveo sau ce vreti voi. Dupa primele revizii sau daca apare cea mai mica problema o sa vreti sa le vindeti. In fine daca ai leafa de peste 1000E si nu te intereseaza pt ca ai de unde, atunci nici o problema, intrati in larga masa a "consumatorilor" Eu nu sunt fan masini vreau cea mai ieftina masina noua, usor de intretinut si sa imi fac treaba cu ea, - si pt mine loganul corespunde, in rest sunt fite. Eu nu bag banii in masini ca sa ma mandresc pe sosea cat de barbat sunt,pt ca am o masina scumpa si puternica ( cu toate ca se pare multe fetite si doamne cad pe spate cand vad asa ceva, dar asta e o chestie de educatie si de bun simt. )
Sa va spun drept mi-a facut cu ochiul un chevrolet lacetti diesel, frumos puternic, destul de scump , suficient de incapator, Dar daca ma gandesc bine unde pot sa il folosesc la capacitate maxima, in romania nici un caz, si eu fac aprox 15000 km pe an, nu se merita, mai bine bag banii in altceva - pe bune
Este opinia mea, "caruta mea" cum au poreclit-o colegii merge bine si nu am probleme, pe cand lor cu masini scumpe si smechere a inceput sa li se stearga zambetul de pe fata - 2 colegi si-au cumparat opel corsa de ala mic 9000 E si o tipa si-a luat logan , fata desteapta.
Nu stiu ce sa zic, dar nu m-as arunca la masini scumpe, si la americani si in europa multe masini destul de vechi si umile as zice, pentru ca oamenii sunt practici, pentru ei masina nu e motiv de mandrie si statut social cum a ajuns la noi, unde toti cei care si-au luat "mercedes: sau alte marci cred ca cu asta au si facultate si sunt tare destepti. Masina este un obiect parerea mea care trebuie luat in functie de necesitati, altfel arunci banii aiurea, si in 2-3 ani apar alte inventii poate masina cu hidrogen - complet nepoluanta etc.
Pentru mine loganul este suficient pe bune, sunt linistit daca intra un berbec in mine pt ca totusi piesele nu sunt f scumpe la logan si pt un casco de 10-15 mil anual esti acoperit. Plus ca am si manualul de reparatii etc.
Sincer am masina de 2 ani si nu am bagat decat motorina in ea si ulei la revizii (si consumabile) pe cand la altii hmmm, sunt realist si pentru mine nu conteaza atat de mult +50% confort sau look, am nevoie de o masina pe care sa ma pot baza , fiabila si sa consume putin , iar dieselul meu e ok.
Hint: Intrebati pe un patron de firma de reparatii auto cate loganuri vin la ei cu probleme si cate masini straine. Loganul e fiabil si construit pt romania as zice eu. Tin la loganul meu si nu o sa-l schimb decat poate cu alt logan dar peste cativa ani. Si nu sunt angajat al Dacia , are si ea partile ei slabe, dar una peste alta pentru mine e ok.
Daca francezii nu ar fi atat de calici si atat de avizi de castig rapid ar putea face unele face-lifturi la logan , sa bage un filtru de polen sau chiar o motorizare 1.5 dci 105 cp, si ar fi super ok.
Poate ca in cativa ani
Sper ca nu am vorbit prea mult si nu v-am plictisit. Numai bine
vali
Sa va spun drept mi-a facut cu ochiul un chevrolet lacetti diesel, frumos puternic, destul de scump , suficient de incapator, Dar daca ma gandesc bine unde pot sa il folosesc la capacitate maxima, in romania nici un caz, si eu fac aprox 15000 km pe an, nu se merita, mai bine bag banii in altceva - pe bune
Este opinia mea, "caruta mea" cum au poreclit-o colegii merge bine si nu am probleme, pe cand lor cu masini scumpe si smechere a inceput sa li se stearga zambetul de pe fata - 2 colegi si-au cumparat opel corsa de ala mic 9000 E si o tipa si-a luat logan , fata desteapta.
Nu stiu ce sa zic, dar nu m-as arunca la masini scumpe, si la americani si in europa multe masini destul de vechi si umile as zice, pentru ca oamenii sunt practici, pentru ei masina nu e motiv de mandrie si statut social cum a ajuns la noi, unde toti cei care si-au luat "mercedes: sau alte marci cred ca cu asta au si facultate si sunt tare destepti. Masina este un obiect parerea mea care trebuie luat in functie de necesitati, altfel arunci banii aiurea, si in 2-3 ani apar alte inventii poate masina cu hidrogen - complet nepoluanta etc.
Pentru mine loganul este suficient pe bune, sunt linistit daca intra un berbec in mine pt ca totusi piesele nu sunt f scumpe la logan si pt un casco de 10-15 mil anual esti acoperit. Plus ca am si manualul de reparatii etc.
Sincer am masina de 2 ani si nu am bagat decat motorina in ea si ulei la revizii (si consumabile) pe cand la altii hmmm, sunt realist si pentru mine nu conteaza atat de mult +50% confort sau look, am nevoie de o masina pe care sa ma pot baza , fiabila si sa consume putin , iar dieselul meu e ok.
Hint: Intrebati pe un patron de firma de reparatii auto cate loganuri vin la ei cu probleme si cate masini straine. Loganul e fiabil si construit pt romania as zice eu. Tin la loganul meu si nu o sa-l schimb decat poate cu alt logan dar peste cativa ani. Si nu sunt angajat al Dacia , are si ea partile ei slabe, dar una peste alta pentru mine e ok.
Daca francezii nu ar fi atat de calici si atat de avizi de castig rapid ar putea face unele face-lifturi la logan , sa bage un filtru de polen sau chiar o motorizare 1.5 dci 105 cp, si ar fi super ok.
Poate ca in cativa ani
Sper ca nu am vorbit prea mult si nu v-am plictisit. Numai bine
vali
Comment