If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai si zisai eu ca Loganul nu ar avea ? ... Oricum auzisem ca faza cu consumul instant a fost scoasa deoarece credeau proprietarii ca e consumul mediu ... True ? ...
Ai chestia aia cu cati km mai ai pana trebuie sa alimentezi ? ...
da are si aia cu kilometri pana la alimentare...
consumu instant a fost scos ca romanu nu stia ce e aia instant si era normal la plecari de pe loc mai fortate sa sara in aer consumu si faceau reclmatii la opc
Comparatie de consumuri... in Cta aveam in regim de aglomeratie de vara (inclusiv a/c) un 8.8 maaaaaxim, dar in Bucuresti un 12,5-13,5 lejer... (asta la un prestige), daca un aveo are un 14-15 in craiova, in bucuresti cat ar trebui?18-19???
Prefer sa nu am consum instantaneu decat un astfel de consum mediu...
era bine cu fumu mai , cumincam ca indieni cu mesaje prin fum nu mai postam atat pe aici
stii bancu ala nu?
turistii se plimbau si dau de niste indieni doi indieni in juru focului cu presu in mana dadeau mesaje celorlalti de pe cealalta parte a canionului , un indian statea cu extinctoru in mana...
la care turistu: ce faci mai cu extinctoru in mana?
indianu : aa asta pe post de corector dau delete la mesajele gresite din punct de vedere gramatical
... oricum ma intreb de ce suntem noi un popor asa de snob? adica restul tarilor de prin europa cumpara logan si o considera o masina buna la pretul ei, dar noi ne ducem si le cumparam rablele si mai punem si niste taxe sanatoase pe masina noua, autohtona ... ma intreb sunt oare nemti prosti ca, cumpara loganuri noi sau noi ca le cumparam masinile cu care ei si au facut treaba si de care tre sa scape? oare pentru ei nu ar fi mai convenabil sa faca schimb de masinii sh intre ei decat sa cumpere logan? patetic mi se par cei ce isi cumpara o masina de afara cu 160000km si sunt fericiti ca nu si au luat logan. Dureros este ca genul asta de mentalitate incepe de sus de la conducatori nostri care isi bat joc de noi prin talexe pe care ni le impun. Hai la mai multi km sanatosi
Tare tezeu, 100% de acord cu tine. compatibil cu ce scriam si eu in threadul Logan vs SH. Si traba cu nemtii care isi iau logan e verificata... In special MCV-ul are mare succes la nemti
ai de capu meu la noi in oras sunt logane pe taxi care au 150.000 km si nu au reparatii facute nici una doar uleiul schimbat stiu sigur .. si nici alea nu zdroncane pe cand este unu la scoala de soferi si are vreo 30.000 cu masina ..maxim si is gata suspensiile
scuza-ma am uitat sa specific : logane de pe taxi .. vs AVEO care e pe scoala de soferi . deci "pe cand este unu la scoala de soferi si are vreo 30.000 cu masina ..maxim si is gata suspensiile" ma refeream la AVEO
si sa fim seriosi : instructorii au grija de masinile lor .. mult mai mult fata de taximetristi care in general la noi sunt pe firme nu particulari
Multam seby pentru aprecieri
raduprov instructori probabil incerca sa aiba grija de masinile lor dar tine cont ca nu prea le sofeaza ei, ci elevul de la volan, ceea ce se traduce prin ambreaj tocat(multe plecari de pe loc cu ambreajul patinat excesiv, se mai schimba vitezele si uitand sa apesi ambreajul) cutie de viteze extrem de zapacita(sa treaca prin mainile a n novici in ale soferiei nu suna prea bine), sistemul de suspensie are si el de suferit(nu am vazut prea multi scolari pe sinele de tranvai si mai mult pe dreapta pe teren acidentat adica carosabil "macerat" cum pe meleagurile patriei noastre se regaseste din plin).
Referitor la aveo vs logan ... de cand cu thread-ul asta am urmarit si eu de cateva ori cu privirea prin trafic chevroletul cu pricina si mi se pare ca are o forma dubioasa ... e prea lung si ingust cu rotile alea si mai inguste mai avea putin si capata forma Damasului la o scara mai mare ... totusi cand ma uit la loganuri sunt mai "robuste", mai late si rotile imi lasa impresia de mai multa stabilitate pe carosabil. Nu am nimic in mod special cu masina asta(aveo) dar mi se pare cam prea sensibila pentru calitate drumurilor noastre ... totusi tin sa ma pronunt ca loganul zic eu ca este o masina foarte bine adaptata conditilor de "jungla" din bucuresti(capitala europeana) si romania in general. Probabil aveo este o masina buna pe autoban(ma refer la uzura bucsilor,amortizoare ect.) dar pe drumurile noastre comunale nu prea cred ca se descurca cu brio cateva zeci de mi de km. Timpul va demonstra ce masina a fost mai bine conceput pentru noi.
sigpic
Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment