Logan vs Fabia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sincer.. Skoda Octavia Tour ar fi singura masina noua pe care mi-as cumpara-o in momentul asta. Pai la 14.000 iei 1.9 de 101 cp si o gramada de dotari. Peste toate astea iei si o masina care si-a dovedid fiabilitatea pe drumurile din Romania cu varf si indesat.
    Last edited by Marius; 2 December 2007, 13:01.
    numar secundele

    Comment


    • #32
      am fost eu la skoda anul asta si octavia tour costa 14800e+climatronic,cotiera,telecomanda central,geamuri electrice fata,metalizata ajunge la 15800e.
      noua octavia costa 18000e tdi in varianta trendline care are climatronic dar nu are central la banii astia decat din cheie) oricum nu au nici bej metalizat ce am vrut eu. asa ca nu ma mai intereseaza skoda.
      ofertele la masini noi sunt slabe in romania.
      care sunt convenabile la pret sunt facute pe la turci sau e model vechi pe piata si nu se vinde bine.
      exemplu ar fi un var de al meu care a dat 18.000 pe un focus si la 62.000km a skimbat volanta si ambreajul.masina nu a conduso sportiv never.merge batraneste.
      cred ca singura solutie e sa cumperi o masina straina noua dar din germania nu la noi in romania.

      Comment


      • #33
        incercare de comparatie obiectiva...

        Daca ar fi sa comparam fiecare motorizaile pe benzina de 1.6 de la Skoda si Dacia, pot afirma cu tarie ca Loganul sta mult mai bine. Motorul de 1.6 de la Skoda chiar daca are 102 cp este sub cel de la Dacia de 90 cp (asta tinand cont si de faptul ca Loganul e mai usor). La fel si 1.6 FSI comparativ cu 1.6 16 v. De altfel Loganul Prestige fuge pana la 100 mai repede decat orice motorizare de 1.6 de la Skoda. Iar 1.2 HTP e chiar o gluma buna.

        Nici la diesel lucrurile nu stau total diferit, daca avem in vedere ca Loganul nu beneficiaza de o motorizare similara cu 1.9 TDI. In schimb 1.5 dci de 85 cp este peste 1.4 tdi de pe Fabia. Si nu este atat de zgomotos. Totusi TDI-urile sunt vestite pentru fiabilitate. Insa pe unele Skode mai exista si motorizarea de 1.9 sdi (inclusiv pe Fabia), care din cate stiu eu ajunge la 100 in vreo 18 secunde.

        La capitolul finisaje interioare clar Skoda e in avantaj. Din pacate Renault n-a facut din puntul asta de vedere pentru Dacia, ce a facut VW pentru SKoda... Insa nu e mai putin adevarat ca si inainte de a fi preluata, Skoda era mult peste Dacia veche...

        In schimb cei care se ocupa cu negotul cu masini sh stiu cat de greu este sa-ti dai seama daca o Fabia a fost lovita sau nu, mai ales in fata... Asta pentru ca punctele de sudura sunt foarte urat facute chiar din fabrica (ma refer la modelul vechi). Si apropo de modelul vechi de Fabia... cam ploua in ea...

        Comment


        • #34
          Nu vorbi tampenii. Ai condus vreo Fabia de 1.4 ~ 100 cp? Iti spun eu ca la comportament rutier (viraje, toate cele) sta mult mai bine decat un 1.6, il mananca pe paine...Eu stiu cum se comporta o Fabia 1.2 64 cp...la 1.4 face mari probleme, de stabilitate la viteze mari nici nu mai vorbim, altcumva de simti la 160 in Fabia fata de Logan, mult mai sigura.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Octavian___28
            Nu vorbi tampenii. Ai condus vreo Fabia de 1.4 ~ 100 cp? Iti spun eu ca la comportament rutier (viraje, toate cele) sta mult mai bine decat un 1.6, il mananca pe paine...Eu stiu cum se comporta o Fabia 1.2 64 cp...la 1.4 face mari probleme, de stabilitate la viteze mari nici nu mai vorbim, altcumva de simti la 160 in Fabia fata de Logan, mult mai sigura.
            frate dupa cite am facut eu cu masina mea si bigman cu a lui nu cred ca golanul este instabil,da daca nu cunosti dinamica loganului atunci da este instabil daca o cunosti este foarte sigur
            toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

            Comment


            • #36
              pentru octavian_28

              Nu comentez limbajul tau... Spun doar ca eu n-as spune nimanui de pe forumul asta ca vorbeste tampenii doar pentru ca am alta parere decat el.

              Eu ma referam strict la performatele dinamice ale masinilor. N-am vorbit despre stabilitate sau despre comportament in curbe. Era vorba doar de timpii pana la 100. Cinstit sa fiu n-am luat in considerare motorul de 1.4 si 100cp de la SKoda (de fapt sunt 101 cp), dar nu cred sa fie mai performant decat cel de 1.6.16v de la Logan. Se compara doar cu motorul de 1.6 si 90 cp. Si daca un motor de generatie noua de 100 cp fuge pana la 100 km/h la fel ca unul de 90 cp, care o fi mai performant?!

              Ca sa nu mai vorbesc de sevice-ul celor de la Skoda. Tu poate ai condus Fabia, eu in schimb am fost cu o Octavia de mai multe ori in sevice... si crede -ma, ce se intampla acolo este sub nivelul celui mai prost sevice Dacia.

              Si oricum era doar o "incercare" de a fi obiectiv, pentru ca mie imi place Loganul Prestige chiar daca inca nu il am inca. Despre Fabia 1.2 ce sa-ti mai spun... Daca tu crezi ca ala e motor, atunci jos palaria! Chiar te pricepi la masini!

              Comment


              • #37
                Originally posted by sambo
                Nu comentez limbajul tau... Spun doar ca eu n-as spune nimanui de pe forumul asta ca vorbeste tampenii doar pentru ca am alta parere decat el.
                stai linistit...si eu am avut niste zile proaste si m-am luat de un user pe thread-ul de modificari bord...desi putina urecheala nu strica
                Originally posted by sambo
                Eu ma referam strict la performatele dinamice ale masinilor. N-am vorbit despre stabilitate sau despre comportament in curbe. Era vorba doar de timpii pana la 100. Cinstit sa fiu n-am luat in considerare motorul de 1.4 si 100cp de la SKoda (de fapt sunt 101 cp), dar nu cred sa fie mai performant decat cel de 1.6.16v de la Logan. Se compara doar cu motorul de 1.6 si 90 cp. Si daca un motor de generatie noua de 100 cp fuge pana la 100 km/h la fel ca unul de 90 cp, care o fi mai performant?!
                clar 1.4 16v de la skoda e mai performant ca 1.6mpi de la logan. ca motorul ala nu pune in asfalt tot ce poate, e alta poveste. dar strict ca motor, e clar superior...
                Originally posted by sambo
                Ca sa nu mai vorbesc de sevice-ul celor de la Skoda. Tu poate ai condus Fabia, eu in schimb am fost cu o Octavia de mai multe ori in sevice... si crede -ma, ce se intampla acolo este sub nivelul celui mai prost sevice Dacia.
                vorbesc din auzite,dar se pare ca aici ai dreptate
                Originally posted by sambo
                Si oricum era doar o "incercare" de a fi obiectiv, pentru ca mie imi place Loganul Prestige chiar daca inca nu il am inca. Despre Fabia 1.2 ce sa-ti mai spun... Daca tu crezi ca ala e motor, atunci jos palaria! Chiar te pricepi la masini!
                nu cred ca pot fi obiectiv, pt ca-l cunosc pe tavi si cred ca se pricepe la masini, ma gandesc ca doar voia sa spuna ca fabia1.2 ii face probleme loganului 1.4mpi...inclin sa-l cred. mie la 1.6mpi nu mi-a facut mari probleme, dar nici usor n-a fost...
                restul comentariilor tale sunt foarte pertinente si nu vb prostii, chiar sunt de acord cu tine...tine-o tot asa.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  pt. Csebalyn

                  Eu de felul meu chiar sunt "linistit". Nu ca nu as suporta sa fiu tras de urechi. Dimpotriva chiar nu vreau sa fie toti de parerea mea ca altfel nici un forum nu ar mai avea farmec, dar tonul face muzica...
                  In rest, multumesc mult pentru aprecieri. Si chiar am de gand sa o tin tot asa in sensul in care am sa incerc sa nu jignesc pe nimeni, indiferent cat de bine ne pricepem unul au altul la masini. Nu mai bine!

                  Scuze tuturor pentru off topic!

                  Comment


                  • #39
                    Ok, am exagerat, iertare.
                    Dar, haideti sa nu facem referire stricta la performante, care e mai tare la o liniuta si alte cele, nu ne-am luat masina (toti) numai pt asa ceva.
                    Sa presupunem (si asa este) ca sunt un sofer obisnuit, fara prea mari veleitati de pilot. Nu ma doare capu' de dinamica masinilor si alte cele.
                    Va spun cat se poate de normal, doar ce am simtit eu dupa ce am condus masinile astea (cu Fabia am cateva zeci de mii la bord). Fabia are o tinuta de drum mai buna, poti ataca virajele mai ''curajos'', e mai stabila la viteze mari, iarna sta mai bine pe drum (aici poate chiar sunt subiectiv), se conduce mai usor, stai mai bine la volan. Toate astea cu referire la polizorul de 1.2 64 cp. (fara AC, ca at. s-a terminat totul, cheala). Si asta fuge ca Loganu' de 1.4 cu 170.
                    Cea de 1.4 ~ 100cp nu cred ca sta in spatele unui Logan de 1.6. 8V.
                    Da, ai abilitati de pilot, probabil ca vei scoate mai mult dintr-un Logan, dar cu ce eforturi? Minime ca pilot, maxime ca amator.
                    Last edited by Octavian; 13 December 2007, 10:00.

                    Comment


                    • #40
                      octavian _28

                      Ok... cred ca pana la urma e o chestie de gust. Eu chiar am mers cu FAbia de 1.2, culmea e ca am un fost coleg care are masina asta, iar can a primit de la servici Logan de 1.4 a spus ca ii place mult mai mult. Dar, cum spuneam este chestie de gust... Bafta si abia astept sa-mi iau si eu masina ca a voastra , sa intru cu adevart in club si sa ne vedem pe la intalniri. Craciun Fericit (daca nu ne mai auzim(scriem) pana de sarbatori )!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Marius View Post
                        Sincer.. Skoda Octavia Tour ar fi singura masina noua pe care mi-as cumpara-o in momentul asta. Pai la 14.000 iei 1.9 de 101 cp si o gramada de dotari. Peste toate astea iei si o masina care si-a dovedid fiabilitatea pe drumurile din Romania cu varf si indesat.
                        Am mers in dreapta cu o skoda octavia. merge super, dar datorita proiectarii interiorului, desi e mai mare decat loganul, in logan te lafai. nu recomand locul din dreapta din octavia claustrofobilor.

                        Comment


                        • #42
                          Am mers in dreapta intr o octavia ce avea 130000km si sincer troncanea toata ... 1.9 tdi si cand a pornit-o la 6 dimineata sa plecam suna a motor de tractor(sincer) + ca am vazut si cum se infigea cand baga piciorul in ea si nu ma incantat deloc. L am intrebat pe proprietar daca ar fi sa o vanda cu cat crede ca poate sa o de-a si mi-a raspuns ca undeva la 7000 - 7500 euro, asa ca mai bine logan la bani astia.
                          sigpic
                          Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                          Comment


                          • #43
                            La ea troncane bucsile de la bara stabilizatoare fata, cam la fiecare 50000 de km. trebuiesc inlocuite, e un defect (sa spunem asa...) stiut la Octavia.
                            Acum nah...fiecare cum si-o intretine. Eu m-am carat cu una cu 50000 la bord si era super faina (90 cp), bordul cam anost.

                            Comment


                            • #44
                              Inainte de a veni loganul, am avut de la societatea de longterm rental o fabia 1,2 si aia la 0 km.
                              Sunt un critic acerb al Loganului, dar:
                              In oras, in aglomeratie, fabia avea consum urias
                              Bordul semana cu un penar de pe vremea cand eram in clasa I.
                              Pozitie mai comoda la volan la Fabia. In logan parca stai pe banca de asteptare din gara (imi aduce aminte de vatmanii care conduceau tramvaiele copilariei(stateau pe un fel de taburet cu un picior de fier)
                              Fabia avea o oglinda foarte mica pe dreapta(ciudat?), am si harsiit-o atat eu cat si o colega careia i-am imprumutat-o.
                              Portbagaj infim...
                              Nu stiu despre tinuta de drum am condus doar in oras.
                              Nu vorbesc de ultima Fabia, nu am urcat in ea, se pare ca arata si bine...

                              In ciuda faptului ca Logan este foarte urat, ergonomie pauza, as alege fara discutie loganul, chiar la acelasi pret fiind, si chiar fiind asa de suparat pe dacia...

                              Comment


                              • #45
                                Tare faza cu statu-n gara...e incomod, asa-i.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google