Nu nici eu nu as da atatia bani pe o Fabia.Dar sa-mi zica unu da ma Loganu ca iti dau Fabia mea nu cred ca l-as refuza.Da si mie personal mai mult imi place Fabia primul model decat asta noua..
Logan vs Fabia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Directie mai precisa la Fabia? Exclus.
Am mers si fabia 1 si 2. Si directia nu mi-a placut.
In schimb m-a impresionat motorasul de 1.2. Destul de placut la condus, in special in ture mici.
PS: hai sa nu mai vb de basme: "Dar sa-mi zica unu da ma Loganu ca iti dau Fabia mea nu cred ca l-as refuza", caci nu se va intampla niciodata asta.
Comment
-
Da, motorasu de 1.2 64 cp - cel putin pe Fabia1 se comporta foarte bine raportat la puterea lui (fara AC).
PS: nu era vorba de ''schimb pe schimb'', nu mi-as da barca, adica daca as dispune de banii necesari de Fabia2, NU as lua-o, as prefera sa raman cu Loganu.
Mai degraba un Corsa sau Clio3
Comment
-
Logan : Interior mai incapator , pret muuuult mai bun , motorizari mult mai bune la banii aia (sau cum spune lumea mai pui si tu 3000 si-ti iei TDI ca parca tata are banca) , dotari mai multe la valori comparabile intotdeauna , spatiul de bagaje foarte bun , vizibilitate datorata noilor oglinzi mai mari acum este ceva mai buna decat in Fabia
Fabia : Calitate mai mare a asamblarilor , materialele de alta calitate , preturi de alta calitate , si din alta clasa (zici ca-ti iei Mercedes de banii aia 1.4 TDi este 12.300 fara TVA varianta Style care are tot AC manual (ce penal CLIMATIC- aceeasi marie cu alta palarie )) deci undeva iti vei lua o masina mai mica mai scumpa probabil cu un consum mai bun cu o calitate a materialelor ceva mai buna dar se va numi Skoda . Prefer DACIA .1.6 MPi Icy White
Comment
-
Cand m-am carat cu Fabia2 dizal, incercam totusi sa laud motorul fata de dealer, dar nu prea imi ''iesea'' ca nu prea stiu sa mint (e client d'-al nostru la firma) si ma intreaba tipu' la un moment dat: ''ce masina ai?'' eu ''aa... Logan...'' el ''si eu tot Logan, de 1.4 , am 83000 km cu el si merge super, am fost in toata Europa cu el, n-am nici un motiv sa-l dau, sunt masini bune''. ))
Om care lucreaza la Skoda de ceva timp, mi-a placut comentariul lui.
Comment
-
Da e un plus pt Skoda cu garantia la tabla, desigur mai are si alte plusuri...
Dar cara-te cu o Fabia d-asta noua si apoi mai vorbim.
Poate ai observat ca nu sunt omu care sa ridice in slavi Loganu, dar iti spun ca nu te cara fain. N-am gasit plusuri categorice care sa-i justifice pretul mare.
Oricand un ClioIII
Comment
-
De cand n-am mai scris eu pe forum Skoda a fost testata Euro ncap ... 4 stele! Un plus fata de Logan. Nu stiu daca se va mai testa Ph II cu 4 airbaguri si ABS standard ... As vrea sa cred ca va obtine acelasi punctaj. Astept cu nerabdare testele si pt Sandero ...
Comment
-
Da, le-a luat; rezultatele se vor puiblica innoiembrie. Si cica si ph2 a luat tot 4 din cauza schimbarilor la structura bordului si cred ca ceva la podul pedalier...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by gigiman View PostSkoda e skoda .... Garantia la anticoroziune e de 12 ani, iar la renault si la dacia e de 6 ani, deci ... Trageti voi concluziile.
Cat despre scaun (a scris cineva mai sus) nu pot sa inteleg cu ce este mai confortabil scaunelul ala de la fabia. In logan cica stai in gara pe banc. Afla ca in fabia stai parca in tren cu 8 persoane pe 4 locuri. Inghesuita rau de tot fabia. Cat despre scaunul de la logan care, pe langa faptul ca este mai mare si ai spatiu pe el unde sa-ti pui fundul poate fi reglat si pe inaltime (daca asta ii supara pe multi ca este prea inalt) Imi plac "Columbenii" de juma' de metru inaltime care se uita prin volan si dupa ce iti lovesc masina se uita ca boul la tine si calm: nu am vazut ca este cam inalt bordul.
Despre demaraj vedeti si voi pe ici pe colo ce zic pilotii de teste (am vazut o gramada de "experti" pe aici pe forum care nici macar nu au permis de conducere). Si cei care tot vorbiti de 160+ km/h eu v-as lua permisul la toti, ca sa nu mai aud la televizor: vai saracul era asa de cuminte, cum a putut sa intre la 150 in copac unde limita era de 50, saracu'. Restul chestiilor (design, plastice bord...) nu se discuta pentru ca tin de gustul fiecaruia.
Comment
-
Singurul plus la scaunele de Fabia e suportul lateral mai pronuntat decat la Logan si structura oarecum deformabila care se muleaza dupa corp si astfel la drum lung e mai confortabil. Intr-adevar, spatiul putin se remarca, dar e o masina din clasa mica, deci e de inteles. S-ar putea compara cu Sandero mai bne decat cu Logan.
Comment
Comment